Translate

Τρίτη 16 Απριλίου 2024

Γιάννης Χατζηγεωργίου για «Ζάρι»: «Είναι ένα κομμάτι εμετικό, αλλά πανέξυπνο»

Όπως φαίνεται το «Ζάρι» της Μαρίνας Σάττι δεν αρέσει στον Γιάννη Χατζηγεωργίου.

Ο Γιάννης Χατζηγεωργίου μίλησε στο «Πρωινό Σου Σού» και σχολίασε το τραγούδι της Μαρίνας Σάττι, «Ζάρι» για τη φετινή Eurovision.

«Είναι δική μου γνώμη και άποψη εννοείται, δεν εκφράζω όλο τον πλανήτη. Την Eurovision την λατρεύω, την βλέπω κάθε χρόνο, την λατρεύω, έχω δει πολλά παρατράγουδα και πολλά κομμάτια που δεν πήγαν καλά στη

Eurovision να γίνονται διαχρονικά», είπε αρχικά ο Γιάννης Χατζηγεωργίου.

«Το Zari είναι ένα κομμάτι εμετικό, αλλά πανέξυπνο. Τι να κάνω; Αφού εμένα δεν μου αρέσει, τι να κάνω; Αν εμένα αυτή τη στιγμή κάποιος μου πατήσει τον κάλο και κάνω «αααααα» και το γράψω σε ένα κομμάτι και το επαναλάβω και γίνει viral, σημαίνει ότι είναι ωραίο κομμάτι;», σχολίασε αρνητικά για το τραγούδι.

Όσον αφορά τη Μαρίνα Σάττι δήλωσε: «Η Μαρίνα Σάττι μου αρέσει πολύ, είναι φοβερή καλλιτεχνάρα. Αλλά στεναχωρήθηκα, γιατί νόμιζα ότι θα ακούσω κάτι υπέροχο και τελικά ακούω αυτό, που εμένα προσωπικά δεν μου αρέσει καθόλου, το θεωρώ απαίσιο κομμάτι».

Δείτε επίσης: Οι 12 χιλιάδων ετών τεράστιες υπόγειες σήραγγες είναι πραγματικές και επεκτείνονται από τη Σκωτία στη Δυτική Αρμενία :

Από το newsbomb

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου