Μελέτη Stanford σε Διδύμους: Πώς η Vegan Διατροφή «Φρενάρει» τη Γήρανση σε 8 Εβδομάδες
Μελέτη Stanford σε Διδύμους: Πώς η Vegan Διατροφή «Φρενάρει» τη Γήρανση σε 8 Εβδομάδες Η αναζήτηση της αιώνιας νεότητας και της μακροζωίας βρίσκεται σταθερά στο επίκεντρο της επιστημονικής έρευνας, με τη διατροφή να αποτελεί το ισχυρότερο «όπλο» μας. Μια νέα, πρωτοποριακή μελέτη από το Πανεπιστήμιο Stanford , η οποία δημοσιεύθηκε στο έγκριτο επιστημονικό περιοδικό BMC Medicine , έρχεται να ρίξει φως στο πώς η αυστηρή φυτοφαγία (vegan) μπορεί να επηρεάσει το βιολογικό μας ρολόι σε κυτταρικό επίπεδο μέσα σε μόλις δύο μήνες. ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Οι ερευνητές χρησιμοποίησαν μια μοναδική μεθοδολογία, εξετάζοντας 21 ζευγάρια πανομοιότυπων διδύμων. Καθώς οι πανομοιότυποι δίδυμοι μοιράζονται το 100% του DNA τους και έχουν παρόμοιο τρόπο ζωής στα πρώτα χρόνια της ζωής τους, η επιλογή τους εξάλειψε τους γενετικούς παράγοντες που