Αν νομίζετε ότι μπορεί, εκ πρώτης όψεως, να μην αντιληφθήκατε το περίεργο μαραφέτι της φωτογραφίας πιο πάνω με το vintage τετράτροχο που διαθέτει πυροβόλο μπροστά, που το καβαλάει ένας καλοντυμένος κύριος με καπέλο, ησυχάστε. Αυτό ακριβώς είναι. Το όχημα Motor Scout του Βρετανού εφευρέτη Frederick Richard Simms ήταν ένα πρότυπο τετράτροχο μεγάλης ισχύος, θωρακισμένο, με πολυβόλο Maxim τοποθετημένο στους
εμπρός τροχούς.Ένα τετράκυκλο με πυροβόλο De Dion του 1900 |
Ενθαρρυμένος από την επιτυχία του ενόπλου Motor Scout, ο Simms έβαλε στόχο ένα μεγαλύτερο βραβείο. Το 1899, σχεδίασε το πρώτο θωρακισμένο αυτοκίνητο του κόσμου, το οποίο κατασκευάστηκε από τους Vickers, Son και Maxim σε ένα κλασσικό Daimler με ένα γερμανικής κατασκευής κινητήρα Daimler (πάνω). Με μήκος 28 πόδια, 6 χιλιοστά θωράκισης και δύο Maxim πολυβόλα, δεν υπήρχε καμία αμφιβολία από την αρχή ότι αυτό είναι το πρώτη θωρακισμένο όχημα και ήταν έτοιμο να γίνει ο καταστροφέας του κόσμου.
Δείτε επίσης: Γιατί οι κροκόδειλοι κλαίνε όταν τρώνε;
Ονομασμένο εύστοχα "Motor War Car", αφήνοντας ελάχιστες ασάφειες ως προς το σκοπό του, κατασκευάστηκε μόνο ένα πρωτότυπο. Το γαλλικό Charron, Girardot et Voigt 1902 (κάτω) τα πήγε λίγο καλύτερα, με την κατασκευή δύο οχημάτων. Αλλά, όσο εκκεντρικά και αν ήταν αυτά τα πρώιμα οχήματα μάχης, άνοιξαν το δρόμο για τα ιδιαίτερα καταστροφικά άρματα μάχης και τεθωρακισμένα του σήμερα.
Από το 3otiko
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου