Γράφει ο Σπύρος Μακρής
Το αυτοκρατορικό παλάτι του Τόκιο! Το σπίτι του Ιάπωνα αυτοκράτορα και ένας τόπος που κρατά πολλά μυστικά… Κάποια φαίνονται, κρυμμένα σε κοινή θεά που με μία φευγαλέα ματιά δεν τα προσέχει κάποιος εύκολα. Κι όμως, είναι εκεί μπροστά στα μάτια μας αλλά κρυμμένα για αμέτρητους αιώνες.
Για πολλά χρόνια οι άνθρωποι έχουν επισκεφτεί αυτό το θαυμάσιο κτίριο και τους
άριστα διατηρημένους χώρους που βρίσκονται μέσα του, για να θαυμάσουν την ομορφιά αυτού του αρχαίου κτιρίου και του κήπου του.
Αυτό που είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρον σχετικά με την ιστορία του είναι το γεγονός ότι ένα μεγάλο μέρος της πρέπει να βγει στο φως και το μυστικό του να ειπωθεί παντού.
Τα παλαιότερα ιστορικά αρχεία για το παλάτι χρονολογούνται από το 1457 μ.Χ., όταν ένας μεγάλος πολεμιστής, γνωστός ως «Edo Shigetsugu», έχτισε το κάστρο Edo στην περιοχή. Η φυλή του Edo θα έχανε τον 15ο αιώνα ως αποτέλεσμα των εξεγέρσεων στις περιοχές Kantō και Ōta Dōkan της Ιαπωνίας. Ωστόσο, εστιάζουμε σε ότι αφορά την κατασκευή των Παλατιών.
Οι τρόποι οικοδόμησης που είναι ορατές στην αρχική κατασκευή, στοιχειοθετούν δεδομένα για εξαιρετικά προηγμένες τεχνικές, οι οποίες ολοκληρώθηκαν από έναν σαφώς ανεπτυγμένο πολιτισμό και οι μέθοδοι που χρησιμοποιήθηκαν στα θεμέλια, δεν επαναλήφθηκαν ποτέ σε όλη την πιο πρόσφατη ιστοριά οικοδόμησης, σαν να ξεχάστηκαν ή σαν να μην παραδόθηκαν στους επόμενους οικοδόμους, κτίστες και κυρίως στους αρχιτέκτονες.
Το παράδοξο, ίσως, είναι ότι αυτή η εξαιρετικά συναρπαστική οικοδομική τεχνική, για πολλούς αποτελεί αδιαμφισβήτητη μαρτυρία που συνδέει πολλά αρχαία αξιοθέατα μεταξύ τους, τα οποία βρέθηκαν σε όλο τον κόσμο, δείχνοντας μια ενδεχομένως «ταυτόχρονη» διανομή της γνώσης για την οικοδόμηση, πολλές χιλιετίες πριν.
Αυτά είναι οι γνωστοί «ελλειπόντες μεταλλικοί σφιγκτήρες», δηλαδή οι σκαλισμένοι υποδοχείς, ή εσοχές, που υπάρχουν ακόμα σε πολλά από τα πιο αρχαία πέτρινα έργα στο παλάτι, όπου τοποθετούνταν οι «μεταλλικοί σφιγκτήρες» προκειμένου να συγκρατούν τις πέτρες σταθερά στη θέση τους.
-->
Το αυτοκρατορικό παλάτι του Τόκιο! Το σπίτι του Ιάπωνα αυτοκράτορα και ένας τόπος που κρατά πολλά μυστικά… Κάποια φαίνονται, κρυμμένα σε κοινή θεά που με μία φευγαλέα ματιά δεν τα προσέχει κάποιος εύκολα. Κι όμως, είναι εκεί μπροστά στα μάτια μας αλλά κρυμμένα για αμέτρητους αιώνες.
Για πολλά χρόνια οι άνθρωποι έχουν επισκεφτεί αυτό το θαυμάσιο κτίριο και τους
άριστα διατηρημένους χώρους που βρίσκονται μέσα του, για να θαυμάσουν την ομορφιά αυτού του αρχαίου κτιρίου και του κήπου του.
Αυτό που είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρον σχετικά με την ιστορία του είναι το γεγονός ότι ένα μεγάλο μέρος της πρέπει να βγει στο φως και το μυστικό του να ειπωθεί παντού.
Τα παλαιότερα ιστορικά αρχεία για το παλάτι χρονολογούνται από το 1457 μ.Χ., όταν ένας μεγάλος πολεμιστής, γνωστός ως «Edo Shigetsugu», έχτισε το κάστρο Edo στην περιοχή. Η φυλή του Edo θα έχανε τον 15ο αιώνα ως αποτέλεσμα των εξεγέρσεων στις περιοχές Kantō και Ōta Dōkan της Ιαπωνίας. Ωστόσο, εστιάζουμε σε ότι αφορά την κατασκευή των Παλατιών.
Οι τρόποι οικοδόμησης που είναι ορατές στην αρχική κατασκευή, στοιχειοθετούν δεδομένα για εξαιρετικά προηγμένες τεχνικές, οι οποίες ολοκληρώθηκαν από έναν σαφώς ανεπτυγμένο πολιτισμό και οι μέθοδοι που χρησιμοποιήθηκαν στα θεμέλια, δεν επαναλήφθηκαν ποτέ σε όλη την πιο πρόσφατη ιστοριά οικοδόμησης, σαν να ξεχάστηκαν ή σαν να μην παραδόθηκαν στους επόμενους οικοδόμους, κτίστες και κυρίως στους αρχιτέκτονες.
Το παράδοξο, ίσως, είναι ότι αυτή η εξαιρετικά συναρπαστική οικοδομική τεχνική, για πολλούς αποτελεί αδιαμφισβήτητη μαρτυρία που συνδέει πολλά αρχαία αξιοθέατα μεταξύ τους, τα οποία βρέθηκαν σε όλο τον κόσμο, δείχνοντας μια ενδεχομένως «ταυτόχρονη» διανομή της γνώσης για την οικοδόμηση, πολλές χιλιετίες πριν.
Αυτά είναι οι γνωστοί «ελλειπόντες μεταλλικοί σφιγκτήρες», δηλαδή οι σκαλισμένοι υποδοχείς, ή εσοχές, που υπάρχουν ακόμα σε πολλά από τα πιο αρχαία πέτρινα έργα στο παλάτι, όπου τοποθετούνταν οι «μεταλλικοί σφιγκτήρες» προκειμένου να συγκρατούν τις πέτρες σταθερά στη θέση τους.
Οι «μεταλλικοί σφιγκτήρες» υπάρχουν σε αμέτρητες τοποθεσίες σε όλο τον κόσμο, σαν όλες να έχουν ένα κοινό παρελθόν, από έναν και τον ίδιο αρχιτέκτονα που σχεδίαζε και επέβλεπε. Έναν αρχικό νου, ή έναν παγκόσμιο πολιτισμό που χρησιμοποιούσε την ίδια μέθοδο παντού. Αυτή η τεχνική μοιράστηκε με κάποιο τρόπο σε όλο τον κόσμο. Διαφέρει μόνο στη διαδικασία παραγωγής τους, από χώρα σε χώρα.
Από το diadrastika
loading...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου