Ένα μικρό σχολείο στην αγροτική Ινδία κερδίζει την προσοχή από το γεγονός ότι και οι 300 μαθητές του είναι αμφιδέξιοι.
Τα στοιχεία δείχνουν ότι μόνο το 1% του παγκόσμιου πληθυσμού έχει αυτό το χαρακτηριστικό, γράφοντας και με τα δύο χέρια αλλά ο φιλόδοξος ιδρυτής της σχολής Veena Vandini, στη Madhya Pradesh, έχει ως στόχο να το αλλάξει, ξεκινώντας από
τοπικό επίπεδο.
Ο ίδιος δήλωσε ότι εμπνεύστηκε να επικεντρωθεί στην κατάρτιση της αμφίδρομης μεταχείρισης από τον πρώτο πρόεδρο της Ινδίας Rajendra Prasad (1950-1962) που ήταν αμφιδέξιος. «Διάβασα σε ένα περιοδικό ότι ο πρώτος πρόεδρος της Ινδίας Rajendra Prasad έγραφε και με τα δύο χέρια. Αυτό με ενέπνευσε να το δοκιμάσω στους μαθητές», είπε ο κ. Sharma.
Οι μαθητές εκπαιδεύονται να γράφουν και με τα δύο χέρια γρήγορα και σωστά, ενώ μπορούν να γράψουν ταυτόχρονα και με τα δύο χέρια. Κάθε 45λεπτο μαθήματος περιλαμβάνει 15 λεπτά εξάσκηση στην αμφιδέξια γρφή, εξασφαλίζοντας ότι κάθε μαθητής αναπτύσσει την ικανότητα να γράφει και με τα δύο χέρια.
Ο Sharma πιστεύει επίσης ότι η δεξιότητα δίνει στους μαθητές τη δυνατότητα να μάθουν πολλές γλώσσες ενώ διευκολύνονται να γράφουν ταυτόχρονα τις ίδιες λέξεις σε διαφορετικές γλώσσες. Παρόλο που πιστεύεται ευρέως ότι η αμφιδέξια γραφή συμβάλλει στην αύξηση της συγκέντρωσης, πιο πρόσφατες μελέτες έχουν διαπιστώσει ότι αυτό είναι ψευδές και μάλιστα μπορεί να βλάψει τη γνωστική ανάπτυξη.
Μια επιστημονική αμερικανική μελέτη αποκάλυψε ότι τα παιδιά αυτά είχαν χειρότερα αποτελέσματα σε μια σειρά δεξιοτήτων από εκείνα που έγραφαν με το δεξί ή το αριστερό χέρι. Μια μελέτη στη βόρεια Φινλανδία έδειξε ότι τα παιδιά που είναι αμφίπλευρα είναι πολύ πιθανότερο να αναπτύξουν θέματα ψυχικής υγείας και γλωσσικών προβλημάτων.
πηγή: perierga
Από το makeleio
-->
Τα στοιχεία δείχνουν ότι μόνο το 1% του παγκόσμιου πληθυσμού έχει αυτό το χαρακτηριστικό, γράφοντας και με τα δύο χέρια αλλά ο φιλόδοξος ιδρυτής της σχολής Veena Vandini, στη Madhya Pradesh, έχει ως στόχο να το αλλάξει, ξεκινώντας από
τοπικό επίπεδο.
Ο ίδιος δήλωσε ότι εμπνεύστηκε να επικεντρωθεί στην κατάρτιση της αμφίδρομης μεταχείρισης από τον πρώτο πρόεδρο της Ινδίας Rajendra Prasad (1950-1962) που ήταν αμφιδέξιος. «Διάβασα σε ένα περιοδικό ότι ο πρώτος πρόεδρος της Ινδίας Rajendra Prasad έγραφε και με τα δύο χέρια. Αυτό με ενέπνευσε να το δοκιμάσω στους μαθητές», είπε ο κ. Sharma.
Οι μαθητές εκπαιδεύονται να γράφουν και με τα δύο χέρια γρήγορα και σωστά, ενώ μπορούν να γράψουν ταυτόχρονα και με τα δύο χέρια. Κάθε 45λεπτο μαθήματος περιλαμβάνει 15 λεπτά εξάσκηση στην αμφιδέξια γρφή, εξασφαλίζοντας ότι κάθε μαθητής αναπτύσσει την ικανότητα να γράφει και με τα δύο χέρια.
Ο Sharma πιστεύει επίσης ότι η δεξιότητα δίνει στους μαθητές τη δυνατότητα να μάθουν πολλές γλώσσες ενώ διευκολύνονται να γράφουν ταυτόχρονα τις ίδιες λέξεις σε διαφορετικές γλώσσες. Παρόλο που πιστεύεται ευρέως ότι η αμφιδέξια γραφή συμβάλλει στην αύξηση της συγκέντρωσης, πιο πρόσφατες μελέτες έχουν διαπιστώσει ότι αυτό είναι ψευδές και μάλιστα μπορεί να βλάψει τη γνωστική ανάπτυξη.
Μια επιστημονική αμερικανική μελέτη αποκάλυψε ότι τα παιδιά αυτά είχαν χειρότερα αποτελέσματα σε μια σειρά δεξιοτήτων από εκείνα που έγραφαν με το δεξί ή το αριστερό χέρι. Μια μελέτη στη βόρεια Φινλανδία έδειξε ότι τα παιδιά που είναι αμφίπλευρα είναι πολύ πιθανότερο να αναπτύξουν θέματα ψυχικής υγείας και γλωσσικών προβλημάτων.
πηγή: perierga
Από το makeleio
loading...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου