Translate

Πέμπτη 5 Οκτωβρίου 2017

ΠΩΣ Ο İSA, (ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ), ΕΣΩΣΕ ΤΗΝ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΑ PADINA ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΑΝΑΣ ΤΗΣ (βίντεο)

Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης

Είναι η συγκλονιστική ιστορία της πίστης μουσουλμάνας Ιρανής Patina, που πάνω στην απελπισία της από την θανατηφόρα αρρώστια της μάνας της που πέθαινε υποφέροντας, είχε αποφασίσει να αυτοκτονήσει και αυτή όταν….ο Ιησούς Χριστός έσωσε και τις δυο.

The Koran says Jesus Christ is the Only Word of God and according to the Koran Muhammad is not the word of God nor the spirit of God. =Το Κοράνι λέει πως ο Ιησούς Χριστός είναι ο μόνος Λόγος του Θεού και συμφωνά με το Κοράνι ο Μωάμεθ δεν είναι ο Λόγος του Θεού ούτε το Πνεύμα του Θεού.

«Όταν ήμουν παιδί άρχισα να απαγγέλω τις καθημερινές προσευχές.
Πριν ακόμα πάω σχολείο είχα αποστηθίσει το Κοράνι.
Τους χριστιανούς τους μισούσα.
Ήμουν χαρούμενη όταν άκουγα ότι οι χριστιανοί διώκονται.
Μας έλεγαν πάντα ότι αν σκοτώσουμε ένα χριστιανό τότε είναι ανοιχτός ο δρόμος μας στον παράδεισο.
Εργαζόμουν σκληρά να ακολουθώ όλους τους νόμους του Ισλάμ.
Εάν σκεπτόμουν πως δεν ήμουν καθαρή τότε θα σταματούσα στην μέση την προσευχή μου θα καθαριζόμουν και θα ξανάρχιζα την προσευχή μου.
Αυτό συνέβαινε δέκα φόρες σε ένα κάθισμα προσευχής.
Με όλα αυτά έγινα καταθλιπτική και είχα τάσεις αυτοκτονίας.
Αισθάνθηκα ότι ήμουν πολύ μακριά από τον Αλλάχ καθώς η μητέρα μου ήταν πολύ άρρωστη και πέθαινε υποφέροντας.
Τότε είπα στην μητέρα μου -Μητέρα θα αυτοκτονήσω.
Αυτή από το κρεβάτι της αρρώστιας της μου είπε τότε στεναχωρημένη -Εάν σκοτώσεις τον εαυτό σου τότε θα σκοτώσεις με τον ίδιο τρόπο και έμενα.
Της είπα θα το κάνω αυτό για σένα και θα πεθάνουμε και οι δυο.

Τότε εμφανίστηκε κάποιος τηλεπαρουσιαστής χριστιανός και έδινε ελπίδα σε όσους ήθελαν να αυτοκτονήσουν. Η μητέρα μου που τον είχε ακούσει επικοινώνησε μαζί του και μου είπε να του μιλήσω για να με αποτρέψει να αυτοκτονήσω. Μαλώσαμε καθώς μου έλεγε οι ο Χριστός μπορεί να με βοηθήσει. Τελικά δέχτηκα να του μιλήσω και του είπα ότι ο Ιησούς δεν μπορεί να μου κάνει τίποτα. Τελικά αυτός με έπεισε να αναβάλω για μια εβδομάδα την αυτοκτονία και να προσευχηθώ δίνοντας μια ευκαιρία στον Ιησού.
Σκέφτηκα πως όταν σκοτώσω τον εαυτό μου σε αυτό το χριστιανικό ζωντανό πρόγραμμα θα μπορώ να πω στον Αλλάχ ακόμη και η ζωή μου ήταν για σένα..

Την άλλη μέρα νωρίς το πρωί ξύπνησα από ένα θόρυβο. Είδα την μητέρα μου όρθια να περπατά χωρίς κανένα πρόβλημα. Της είπα πρέπει να πάμε στο νοσοκομείο αμέσως. Οι γιατροί της έκαναν ανάλυση αίματος και τότε ο γιατρός έκπληκτος μου είπε -Αυτό είναι θαύμα. Δεν υπάρχει καθόλου MS στο σώμα της.
Είπα δεν είναι δυνατόν θα έχει γίνει κάποιο λάθος. Μου απάντησε δεν έγινε κανένα λάθος και με ρώτησε αν μας έδωσε κάποια προσευχή ο ιμάμης για να γίνει καλά η μητέρα μου.
Δεν πήγα σε ιμάμη. Ήταν ο Ιησούς που έκανε το θαύμα.
Σήμερα η Padina και η μητέρα της είναι αποστάτες του Ισλάμ.
Ζουν μυστικά κάτω από τον φόβο της αποστασίας τους.
ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος
www.nikosxeiladakis.gr
-->
loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου