Translate

Τρίτη 4 Απριλίου 2017

ΣΟΣ ακυρώνουν την Ειδική Αγωγή!

Η Ειδική Αγωγή αφορά τα παιδιά με ειδικές ανάγκες. Τα παιδιά με ειδικές ανάγκες είναι πολίτες της χώρας μας, είναι πολίτες του κόσμου μας σαν εσένα, εμένα, σαν τον διπλανό σου! Αυτα τα παιδιά έχουν ιδιαιτερότητες και επιβάλλεται προς αυτά εκπαίδευση από δάσκαλο Ειδικής Αγωγής αφού σε μεγάλο ποσοστό με την κατάλληλη καθοδήγηση μπορούν να ενταχθούν στο κοινωνικό σύνολο ως
ενεργοί πολίτες!

Δυστυχώς το ελληνικό κράτος ακόμη και σε αυτούς τους ανθρώπους που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού φέρεται με τον χειρότερο και αναίσχυντο τρόπο και εννοείται για να βολέψει όσους μόνιμους εκπαιδευτικούς του περισσεύουν!

Οι δάσκαλοι Ειδικής Αγωγής τελειώνουν το Τμήμα Eκπαιδευτικής και Kοινωνικής Πολιτικής Πανεπιστημίου Μακεδονίας και το Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Ως εκ τούτου η εκπαίδευσή τους αφορά μόνο παιδιά με ειδικές ανάγκες και σε καμμία περίπτωση δεν μπορούν και δεν επιτρέπεται να συγκριθούν με τους δασκάλους γενικής αγωγής όπου το μόνο τους εφόδιο απέναντι στην ειδική αυτή κατηγορία παιδιών είναι ένα μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγώγη συγκεκριμένων ωρών.
Όπως πολλοί γονείς με παιδιά με ειδικές ανάγκες έτσι και οι γονείς του ειδικού σχολείο Καλύμνου δραστηριοποιήθηκαν με μια επιστολή που αφορά τους δασκάλους Ειδικής αγωγής και την κοινοποίησαν στο Υπουργείο Παιδείας. Σας παραθέτω αυτούσια την επιστολή.

» ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ
1ου ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΡΟΣ: TMHMA ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΚΑΛΥΜΝΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Κάλυμνος, 31 Μαρτίου 2017

Εμείς, οι γονείς των παιδιών που φοιτούν στο 1ο Ειδικό σχολειό Καλύμνου, παρακολουθώντας τις εξελίξεις στην Ειδική Αγωγή θέλουμε να σας εκφράσουμε τους φόβους μας για το αβέβαιο μέλλον των παιδιών μας.
Ήδη, η αλλαγή στο καθεστώς πληρωμών στις παρεμβάσεις Ειδικής Αγωγής έχουν γονατίσει τους γονείς που αδυνατούν πλέον να ανταπεξέλθουν στις υποχρεώσεις τους.
Έχουμε όμως καταφέρει μετά από προσπάθεια χρόνων να δημιουργήσουμε το καλύτερο δυνατό σχολικό περιβάλλον για τα παιδιά μας, η μάθηση πλέον γίνεται πολύ ευχάριστη με τους περισσότερους επαγγελματίες που το στελεχώνουν να είναι συνοδοιπόροι στον αγώνα μας εδώ και μια τριετία. Τα παιδιά έχουν δημιουργήσει μια σχέση εμπιστοσύνης μαζί τους και το επίπεδο μάθησης είναι το καλύτερο δυνατό όπως και οι διαπροσωπικές σχέσεις.
Ανησυχία όλων μας είναι ότι όλο αυτό που έχουμε καταφέρει θα διαταραχτεί με τις αλλαγές που επιδιώκονται να εφαρμοστούν στα σχολεία Ειδικής Αγωγής.
Είναι αδιανόητο να αντικατασταθούν εκπαιδευτές Ειδικής Αγωγής με αυτούς της Γενικής Αγωγής. Εκ των πραγμάτων δεν θα μπορέσουν ν ανταπεξέλθουν γιατί δεν έχουν τις κατάλληλες γνώσεις αλλά ούτε την κατάλληλη εμπειρία.
Πώς θα μπορέσει να διαχειριστεί ένας απλός εκπαιδευτικός τις εκρήξεις θυμού και τις εμμονές ενός αυτιστικού παιδιού, την μη αποδεκτή από τον υπόλοιπο κοινωνικό περίγυρο συμπεριφορά του αλλά πάνω απ’ όλα τις ιδιαίτερες μαθησιακές του ανάγκες γιατί σας διαβεβαιώνουμε ότι τα παιδιά αυτά μπορούν να μάθουν και να γίνουν χρήσιμα άτομα στην κοινωνία φτάνει εμείς και εσείς να τους δώσουμε την ευκαιρία και να μην γκρεμίσουμε τα όνειρά τους.
Γι αυτό τον λόγο ζητούμε απο εσάς:

●Να διατηρήσετε το υπάρχον καθεστώς στα Σχολεία Ειδικής Αγωγής όπου θα εργάζονται εκπαιδευτικοί με το αντίστοιχο πτυχίο, την απαραίτητη πείρα και εξειδίκευση.

●Να δημιουργήσετε οργανικές θέσεις για τα Ειδικά σχολεία ώστε να μην υπάρχει κάθε χρόνο το ίδιο άγχος για εμάς και τα παιδιά μας.
Η σχέση εκπαιδευτικού και παιδιού όσον αφορά την Ειδική Αγωγή είναι ιδιαίτερη. Είναι μια σχέση εμπιστοσύνης που χτίζεται με την πάροδο του χρόνου και συμβάλλει τα μέγιστα στην εκπαίδευση των παιδιών μας, γι’ αυτό λοιπόν ως γονείς παιδιών που χρήζουν Ειδικής Αγωγής ζητούμε ζητούμε θερμά να εδραιωθεί η θέση των δασκάλων μας και να διασφαλιστεί το μέλλον των παιδιών μας.

Ο Πρόεδρος Τα μέλη »
-->
Αύριο θα ολοκληρωθεί η διαδικασία ψήφισης του νομοσχεδίου. Σας παρακαλώ στηρίξτε αυτή την προσπάθεια κοινοποιώντας τη ώστε να ενημερωθεί όλος ο ελληνικός λαός για μία ακόμη αδικία της παρούσας κυβέρνησης που αυτή τη φορά αφορά παιδικές ψυχές!
Από το katohika
loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου