Translate

Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2016

Πολυμορφικά ATIA στην περιοχή της Τούμπας, Θεσσαλονίκη (video)

Αυτόπτης μάρτυρας από Θεσσαλονίκη, και αναγνώστης του diadrastika.com, είδε φωτεινά αντικείμενα να κινούνται στην περιοχή του. Δεν έχασε την ψυχραιμία του και πρόλαβε να καταγράψει ό,τι έβλεπε. Μας έστειλε το video και σας το παρουσιάζουμε:
Xθες (21/12) στις 19:10 από την περιοχή της Τούμπας (Θεσσαλονίκη) είχαν κίνηση προς ανατολικά με σχετικά
αργή ταχύτητα. Είχε διάρκεια περίπου τρία λεπτά. Στην αρχή τα έβλεπες ως κουκίδες και μετά έμοιαζαν σαν φλεγόμενες μπάλες (όπως φαίνεται και στο βίντεο)
Κρατούσαν σταθερή απόσταση μεταξύ τους και πήγαιναν όλα με την ίδια ταχύτητα.

Μόλις έφταναν σε ένα σημείο εξαφανιζόντουσαν. Πρέπει να ήταν περίπου 10 στο σύνολο.
Η αλήθεια είναι ότι μου φάνηκε πολύ περίεργο και μου προκάλεσε φόβο. Έχω δει διάφορα σχετικά βίντεο και πάντα είμαι επιφυλακτικός σε ότι βλέπω. Αυτό ήταν κάτι εντελώς διαφορετικό με ότι άλλο έχω ξαναδεί ζωντανα.
Δηλαδή από το σημείο που γινόταν ορατά σε εμένα (από την δεξιά μεριά που κοιτάς στο βίντεο) τα έβλεπα να κινούνται για περίπου 15-20 δευτερόλεπτα ως κουκίδα με κατεύθυνση ανατολικά, μετά το φως γινόταν έντονο και εξαφανιζόταν.
-->
                 
Χρήστος Θεμελής
Από το diadrastika
loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου