Oργή των φιλoλόγων και απλών πολιτών για τις σκέψεις που υπάρχουν στο υπουργείο μαζί με άλλα κεφάλαια της ιστορίας, να διδάσκεται συνοπτικά και να μην εξετάζεται στην Α' Λυκείου, ο Μινωικός Πολιτισμός. Η σκέψη και μόνο προκαλεί ήδη αντιδράσεις και έρχεται να προστεθεί στον κυκεώνα που προκαλούν οι αλλαγές στα θρησκευτικά.
Ο Μινωικός πολιτισμό δεν αποτέλεσε παλά μια περίοδο της
ιστορίας του τόπου αλλά μια λαμπρή εποχή που άφησε παρακαταθήκη στην σύχρονη ιστορία και αρχαιολογικά μνημεία που υμνούνται ακόμα και σήμερα από ιστορικούς όλου του κόσμου.
Συγκεκριμένα στο πλαίσιο της αναθεώρησης των προγραμμάτων σπουδών των Αρχαίων Ελληνικών και της Ιστορίας, το υπ. Παιδείας μελετά να διδάσκονται συνοπτικά και να μην εξετάζονται στην Α' Λυκείου ο Κυκλαδικός, ο Μινωικός και ο Μυκηναϊκός Πολιτισμός,
Ειδικότερα εγκύκλιος του υπουργείου Παιδείας που στάλθηκε στους εκπαιδευτικούς της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, επιβάλλει να διδάσκονται συνοπτικά και να μην εξετάζονται στην Α΄Λυκείου τα ακόλουθα κεφάλαια της αρχαίας ελληνικής ιστορίας: Κυκλαδικός Πολιτισμός, Μινωικός Πολιτισμός, Μυκηναϊκός Πολιτισμός, όπως λέει η εταιρεία Ελλήνων Φιλολόγων.
Συγκεκριμένα πρόκειται σύμφωνα με το iefimerida.gr για κεφάλαια όπως: Ο Πρώτος και ο Δεύτερος Ελληνικός Αποικισμός, Η σημασία των Περσικών Πολέμων, Ο Πελοποννησιακός Πόλεμος, Ο Φίλιππος Β' και το Οικουμενικό Κράτος του Μ. Αλεξάνδρου.
Η Εταιρεία Ελλήνων Φιλολόγων κάνει λόγο για «νέα, ολέθρια και αυθαίρετη απόφαση του υπουργείου Παιδείας να αφαιρέσει από την ύλη της Ιστορίας κάποια κεφάλαια».
Η ανακοίνωση της Εταιρείας Ελλήνων Φιλολόγων:
Α. Με τις αποφάσεις αυτές του υπουργείου, το σχολείο παρέχει στους μαθητές ελλιπή γνώση του ελληνικού πολιτισμού στη συνέχεια και στην διαχρονία του. Αποσιωπάται έτσι η ουσία του ελληνικού πολιτισμού, η εξάπλωσή του σε όλο τον τότε γνωστό κόσμο, η ενότητά του, όπως την επέτυχε ο Φίλιππος Β', ο βασιλιάς της Μακεδονίας, η οικουμενική διάσταση και σημασία του μέσω του εκπολιτιστικού έργου του Μ. Αλεξάνδρου.
Β. Η κατάργηση μάλιστα της εξέτασης των συνοπτικώς διδασκομένων αυτών κεφαλαίων της Ιστορίας, όπως συνέβη και με τα Αρχαία Ελληνικά, κατ' ουσίαν οδηγεί στην πλήρη άγνοια από τους μαθητές των θεμελιωδών αυτών σελίδων της ιστορίας και του πολιτισμού μας και συρρικνώνει δραματικά την ανθρωπιστική παιδεία και την μόρφωση των νέων μας.
Το υπουργείο Παιδείας της χώρας μας επιδίδεται μεθοδικά και συστηματικά στην συρρίκνωση και υποβάθμιση της διδασκαλίας των ανθρωπιστικών μαθημάτων στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Δεν του φάνηκε αρκετή, φαίνεται, η μείωση των ωρών διδασκαλίας των Αρχαίων Ελληνικών στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο ούτε η κατάργηση του Επιταφίου του Περικλέους στη Γ' τάξη Λυκείου, ούτε η κατάργηση της εξετάσεως των Αρχαίων Ελληνικών στο Γυμνάσιο.
-->
Ο Μινωικός πολιτισμό δεν αποτέλεσε παλά μια περίοδο της
ιστορίας του τόπου αλλά μια λαμπρή εποχή που άφησε παρακαταθήκη στην σύχρονη ιστορία και αρχαιολογικά μνημεία που υμνούνται ακόμα και σήμερα από ιστορικούς όλου του κόσμου.
Συγκεκριμένα στο πλαίσιο της αναθεώρησης των προγραμμάτων σπουδών των Αρχαίων Ελληνικών και της Ιστορίας, το υπ. Παιδείας μελετά να διδάσκονται συνοπτικά και να μην εξετάζονται στην Α' Λυκείου ο Κυκλαδικός, ο Μινωικός και ο Μυκηναϊκός Πολιτισμός,
Ειδικότερα εγκύκλιος του υπουργείου Παιδείας που στάλθηκε στους εκπαιδευτικούς της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, επιβάλλει να διδάσκονται συνοπτικά και να μην εξετάζονται στην Α΄Λυκείου τα ακόλουθα κεφάλαια της αρχαίας ελληνικής ιστορίας: Κυκλαδικός Πολιτισμός, Μινωικός Πολιτισμός, Μυκηναϊκός Πολιτισμός, όπως λέει η εταιρεία Ελλήνων Φιλολόγων.
Συγκεκριμένα πρόκειται σύμφωνα με το iefimerida.gr για κεφάλαια όπως: Ο Πρώτος και ο Δεύτερος Ελληνικός Αποικισμός, Η σημασία των Περσικών Πολέμων, Ο Πελοποννησιακός Πόλεμος, Ο Φίλιππος Β' και το Οικουμενικό Κράτος του Μ. Αλεξάνδρου.
Η Εταιρεία Ελλήνων Φιλολόγων κάνει λόγο για «νέα, ολέθρια και αυθαίρετη απόφαση του υπουργείου Παιδείας να αφαιρέσει από την ύλη της Ιστορίας κάποια κεφάλαια».
Η ανακοίνωση της Εταιρείας Ελλήνων Φιλολόγων:
Α. Με τις αποφάσεις αυτές του υπουργείου, το σχολείο παρέχει στους μαθητές ελλιπή γνώση του ελληνικού πολιτισμού στη συνέχεια και στην διαχρονία του. Αποσιωπάται έτσι η ουσία του ελληνικού πολιτισμού, η εξάπλωσή του σε όλο τον τότε γνωστό κόσμο, η ενότητά του, όπως την επέτυχε ο Φίλιππος Β', ο βασιλιάς της Μακεδονίας, η οικουμενική διάσταση και σημασία του μέσω του εκπολιτιστικού έργου του Μ. Αλεξάνδρου.
Β. Η κατάργηση μάλιστα της εξέτασης των συνοπτικώς διδασκομένων αυτών κεφαλαίων της Ιστορίας, όπως συνέβη και με τα Αρχαία Ελληνικά, κατ' ουσίαν οδηγεί στην πλήρη άγνοια από τους μαθητές των θεμελιωδών αυτών σελίδων της ιστορίας και του πολιτισμού μας και συρρικνώνει δραματικά την ανθρωπιστική παιδεία και την μόρφωση των νέων μας.
Το υπουργείο Παιδείας της χώρας μας επιδίδεται μεθοδικά και συστηματικά στην συρρίκνωση και υποβάθμιση της διδασκαλίας των ανθρωπιστικών μαθημάτων στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Δεν του φάνηκε αρκετή, φαίνεται, η μείωση των ωρών διδασκαλίας των Αρχαίων Ελληνικών στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο ούτε η κατάργηση του Επιταφίου του Περικλέους στη Γ' τάξη Λυκείου, ούτε η κατάργηση της εξετάσεως των Αρχαίων Ελληνικών στο Γυμνάσιο.
Με νέα, ολέθρια απόφασή του συνεχίζει την εκθεμελίωση των βασικών πυλώνων του πολιτισμού μας στην Ελληνική Εκπαίδευση. Η Ε.Ε.Φ. καλεί το υπουργείο Παιδείας «να αναθεωρήσει τις ολέθριες αυτές αποφάσεις του και να δείξει γνήσια και ουσιαστική φροντίδα για την ολόπλευρη καλλιέργεια και μόρφωση της ελληνικής νεολαίας».
iefimerida.gr
Από το thesecretrealtruth
loading...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου