Translate

Σάββατο 25 Ιουνίου 2016

Μας το είχαν πει για το brexit ; Ω Ναι …και όχι μόνο!

Χρόνια προσπαθώ να σου δείξω ότι η ελίτ έχει έναν δικό της κωδικό που χρησιμοποιεί για να δημιουργήσει την πραγματικότητα μας !!!
Θα σου δείξω κάτι και πρέπει να έχεις όλη την προσοχή σου εδώ αλλά και τα αυτιά σου ανοικτά !
Το βίντεο με την βασίλισσα και τον Γουίλιαμ όπου τους καλεί ο Ομπαμα !
Τώρα , πως ξεκινάει το βίντεο…με το βιβλιαράκι με τον τίτλο Ι ΑΜ και Invictus games

I AM = ΕΓΩ ΕΙΜΙ και πόσα σου έχω πει για αυτό;

Μεγάλη φράση που λέγεται μόνο από …ΘΕΟΥΣ!!!!! Και ως γνωστό οι βασιλιάδες πιστεύουν ότι είναι θεοι επί της γης…και ο ομπαμα…ωωωω πιστεύουν ότι είναι Αιγύπτιος βασιλιάς ..αλλά αυτό άλλη φορά!
Ας δούμε λίγο το θέμα INVICTUS …η wikipedia μας δίνει αυτό ….
Και το ποίημα εδώ ..

Out of the night that covers me,
Black as the pit from pole to pole,
I thank whatever gods may be
For my unconquerable soul.
In the fell clutch of circumstance
I have not winced nor cried aloud.
Under the bludgeonings of chance
My head is bloody, but unbowed.
Beyond this place of wrath and tears
Looms but the Horror of the shade,
And yet the menace of the years
Finds, and shall find me, unafraid.
It matters not how strait the gate,
How charged with punishments the scroll,
I am the master of my fate:
I am the captain of my soul

Και θα παμε μόνο στο τελευταίο κομμάτι όπου λέει…

Δεν έχει σημασία πόσο ευθεία είναι η πύλη !!
Πόσες τιμωρίες έχουν οι γραφές …(ελεύθερη μετάφραση)
Είμαι ο αρχηγός της μοίρας μου ( κάποιος έφυγε από την ευρωπη αναλαμβανοντας την μοίρα του)
Είμαι ο καπετάνιος της ψυχής μου ( Πάλι αναφορά στην επιλογή ελευθερίας )
Βέβαια αν το παραπάνω με το I AM το πάμε εσχατολογικά και σε θέμα αντίχριστου αν ψαχτουμε μας πάει πολύ μακριά !! Άλλα εμείς θα κάτσουμε μόνο στο να αποδείξουμε … το οτι μας το εχουν πει με τον κωδικό τους εδω και καιρό!!
Τώρα βάλε ακουστικά και άκουσε προσεκτικά ..τα λόγια των δυο αλλά και το backround αν έβαλες πολύ ένταση ήχου θα ακούς ξεκάθαρα το ρολόι να κανει τικ τακ…μην σου πω εγώ τι είναι το τικ τακ !
                
Και οι δυο γαλαζοαιματοι λένε … οι Αμερικανοί είναι πολύ γρήγοροι… λέει ο Γουίλιαμ ….δείχνοντας την φώτο με τους δυο δρομείς ….και απαντά η βασίλισσα ειναι ιδιαίτερα κοντά ετσι δεν είναι; …όσο βέβαια το ρολόι κάνει τικ τακ… σαν να λέει κοντά στον χρόνο!!
Μετα απο λίγο χτυπά το τηλέφωνο…(1815!!!!!) …και είναι η μισελ που λέει…. Θυμάσαι που μας είπες να το φέρουμε στα invictus games;….. και συμπληρώνει ο ομπαμα …πρόσεχε τι εύχεσαι !!!..Ο πίσω στρατιώτης κάνει την κίνηση με το χέρι οπού αφήνει κατι και λέει …ΜΠΟΥΜ!!!!
Το μπουμ μπορεί να είναι μια βόμβα η ενα σοκ..η ένα γεγονός μπουμ…brexit !!!
Ναι αλλά για να είμαι σοβαρός πρέπει με κάποιο τρόπο να το κάνω να δείχνει κάτι ποιο σημαντικό για να πειστείτε εεεε;
Οι φώτο με τους δρομείς …που είναι πολύ κοντά!!!!!!!!!..έχουν δυο νούμερα… 239 και 223 … !!
Πάμε με απλότητα … 239 είναι το πλουτωνιο…οπού μια βόμβα κάνει μπουμ… !!
Άλλα 239 σε καθρέφτη το 9 είναι 6-23 … το δημοψήφισμα!!!!!! WHAAAAAAAAT;;;;;;;;;
Το άλλο νουμερακι το 223 σε καθρεφτη ειναι 322….είναι γνωστό από το κρανίο και οστα … δεν νομίζω οτι θελεις παραπάνω ερμηνεία εδώ για το μήνυμά!!!….
-->
Αυτό ήθελα εγώ να σου δειξω ..εσύ αν θες μπορείς όμως να πας και εσχατολογικά να δεις … τα νούμερά αυτά που οδηγουν μέσα στην βίβλο ..την αγγλική καλύτερα ! Ματθαίος …θεσαλλονικεις κοκ!..αλλά είναι δική σου η έρευνα από δω και πέρα ….εγώ σκοπό έχω να σε κάνω να ψάχνεις!!
Αυτα… ελπίζω να άνοιξέ λίγο το ματάκι!
Stranger…
Από το katohika

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου