Translate

Τετάρτη 1 Ιουνίου 2016

Αξιοθαύμαστο! Άνθισε το Στεφάνι της Μεγ.Πέμπτης στον Τίμιο Σταυρό στη Λαγούτα Ηρακλείου

Είναι πολύ σχετικό σε τι πιστεύουμε και τι απαξιώνουμε. Ο καθένας για τους λόγους του. Πριν μερικές μέρες στη Λαγούτα στην Εκκλησία του Τιμίου Σταυρού συνέβη κάτι το Αξιοθαύμαστο.
Εν ώρα Λειτουργίας
άνθισε το Στεφάνι της Μεγ.Πέμπτης στον Τίμιο Σταυρό.
-->
πηγή: http://www.pentapostagma.gr/
Από το simeiakairwn

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχετικές αναρτήσεις

Δείτε επίσης