Translate

Παρασκευή 25 Μαρτίου 2016

Απάντησεις στο άρθρο για την νέα συκοφαντική επίθεση της Άρβελερ στην Εκκλησία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΗΣ ΑΡΒΕΛΕΡ.
http://ekklisiaonline.gr/eipan/item/12869-nea-epithesi-tis-arveler-stin-ekklisia-i-ellada-den-gnorise-diafotismo-kai-ftaiei-i-ekklisia

ΟΙ ΑΠΟΣΤΟΜΩΤΙΚΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΠΟΔΟΜΟΥΝ ΠΛΗΡΩΣ ΤΙΣ ΣΑΘΡΕΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ ΤΗΣ ΑΡΒΕΛΕΡ.

Πραγματικά αυτή η άθεη ανθελληνίδα τύπισσα που έχει παντρευτεί έναν εβραίο λογικό είναι να επιτείθεται εναντίον της θρησκείας.
Και φυσικά επειδή έχει πτυχία και τιμές όλες οι απόψεις όλων των άλλων των αντιθέτων δεν
ισχύουν! έτσι;;!
1) Το παίζει διανοούμενη όμως ενώ πολλές φορές στο κείμενό της αναφέρει την έννοια και την λέξη «Βυζάντιο» ενώ πουθενα πριν το 18ο αιώνα δεν υπάρχει και ούτε φαίνεται ούτε καν ως λέξη το «Βυζάντιο» αλλά αναφέρεται μόνο ως Ρωμανία και ως Ανατολική Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία. Αυτά δεν τα ξέρει και κάνει την πολύξερη;;.

2) Η ιδανική φιλοσοφία γιά τον διαφωτισμό και τους διαφωτιστές ήταν ΜΟΝΟ η αθεϊα, που αντιπροσωπεύει η ίδια, οπότε ο οποιοσδήποτε θρησκευόμενος οποιασδήποτε θρησκείας γιατί να την αποδεχθεί επειδή είναι μονομερής ως προς αυτό το θέμα;;

3) Και εδώ επίσης φαίνεται και η απάτη της Αρβελέρ.
 Ο διαφωτισμός άρχισε το 17ο – 18ο  όταν όλη η Ελλάδα ήταν υπόδουλη στο τουρκικό ζυγό. Μετά την πρώτη απελευθέρωση το 1821 δυστυχώς εμείς οι Έλληνες αρχίσαμε να φαγωνόμαστε μεταξύ μας και δεν κοιτάζαμε επίσης τι κάνει.. η δύση! Η πλήρης απελευθέρωση της Ελλάδος ως γνωστόν έγινε μόλις στις αρχές του 20ου αιώνα. η Εκκλησία τι να εμποδίσει όταν την απόλυτη κυριαρχία παντού τότε την είχαν οι τούρκοι;;!

4) Ο Βολταίρος ήταν φανατικός άθεος και έβριζε και πολεμούσε συνεχώς τότε την Εκκλησία και ότι «σχεδόν αφορίστηκε» την πείραξε;! όμως κανένας τους επίτηδες δεν αναφέρει ότι ο Βολταίρος πρίν πεθάνει μόλις μετανόησε προς τον Θεό και ...ζητούσε ιερέα γιά να εξομολογηθεί!

5) Άλλη εξαπάτηση της Αρβελέρ!
Λέει : «Η μεγάλη επικοινωνιακή επιτυχία είναι να κολλήσουν τη ρετσινιά του ειδωλολάτρη στην αρχαία θρησκεία που δεν είχε καμία σχέση με τα είδωλα!»
 Μερικοί, παραπονιούνται επειδή τους αποκαλούν "ειδωλολάτρες". Φθάνουν μάλιστα να μας πουν, ότι "δεν ήταν χαζοί να προσκυνάνε το μάρμαρο". Αυτό και μόνο, είναι μια ισχυρή απόδειξη ότι ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ! Γιατί η λέξη: "ειδωλολάτρης", για τους Χριστιανούς βεβαίως είναι ντροπή. Για έναν ειδωλολάτρη όμως που σέβεται τον εαυτό του και την αρχαιοελληνική πίστη, η λέξη "ειδωλολάτρης" οφείλει να θεωρείται τιμή!

Η παραδοχή ενός ειδωλολάτρη
Θα χρησιμοποιήσω και εδώ τα ίδια τα λόγια ενός ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΗ, παρμένα από γνωστό δικηγορικό φόρουμ. Στα παρακάτω, διατηρώ τα ίδια τα λόγια και τα κεφαλαία του ειδωλολάτρη αυτού, όπως ακριβώς τα έγραψε:
«ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΕΣ, ΔΙΟΤΙ ΩΣ ΚΑΤΕΞΟΧΗΝ ΕΡΩΤΙΔΕΥΣ ΚΑΙ ΛΑΤΡΕΥΤΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΕΠΙΔΙΔΟΝΤΑΙ ΣΕ ΠΡΑΞΕΙΣ ΛΑΤΡΕΙΑΣ ΠΡΟΣ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΕΝΝΟΙΑ ΚΑΙ ΙΔΕΑ ΤΟΥΣ ΘΕΩΡΟΥΝ ΙΕΡΗ ΚΑΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΔΕΣΠΟΖΟΥΣΑ ΘΕΣΗ ΚΑΤΕΧΕΙ ΚΑΙ Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΠΕΡΙ ΕΙΔΩΛΩΝ ΕΙΔΩΛΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ (ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΑ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΒΑΣΙΚΑ) ΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΨΥΧΕΣ ΠΡΙΝ ΨΥΧΘΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΤΕΛΘΟΥΝ ΣΤΟ ΣΩΜΑ. ΕΙΔΩΛΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΣΜΟΑΝΤΙΛΗΨΗ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΓΕΦΥΡΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥ ΑΝΩΤΕΡΟΥ, ΙΔΕΑΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ. ΟΜΟΙΩΣ, ΤΑ ΑΓΑΛΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΘΕΩΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΕΙΔΩΛΑ ΤΟΥΣ, ΕΙΔΩΛΑ ΤΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΤΩΝ ΘΕΩΝ ΠΟΥ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΟΥΣ, ΕΚΦΡΑΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΕΔΡΑΖΟΜΕΝΗ ΣΤΟ ΜΑΡΜΑΡΟ, ΠΡΟΣ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ. ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΚΟΙΝΩΝΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΘΕΩΝ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥΣ, ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΑΙΣΘΗΣΕΩΝ ΤΟΥΣ, ΟΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΦΟΡΕΑΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΟΥΣ.
ΣΥΝΕΠΩΣ Η ΣΧΕΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΘΕΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΜΦΙΔΡΟΜΗ ΚΑΙ ΣΑΝ ΤΕΤΟΙΑ ΚΑΘΙΣΤΑΤΑΙ ΛΑΤΡΕΥΤΙΚΗ. ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΕΣ».
Μετά την παραπάνω παραδοχή, τα παράπονα τών Ειδωλολατρών, ότι τους αποκαλούμε: «ειδωλολάτρες», φαντάζουν χωρίς νόημα.

Η λέξη: "είδωλο"
Ειδωλολατρεία (επιστημονική άποψη): Η λέξη "είδωλο" που παράγεται από το "είδος" (π.χ. Β' Κορ. 5/ε΄ 7) δεν σημαίνει "αντικατοπτρισμός" ή "αντανάκλαση", οπότε και ειδωλολατρία θα σήμαινε την λατρεία της αντανάκλασης, άρα του μη πραγματικού. Σημαίνει την απόδοση του σεβασμού του πιστού στο "είδος του θεού", δηλαδή σε αυτό που ο πιστός βλέπει και συλλαμβάνει με τις αισθήσεις του, ένα άγαλμα π.χ. Αυτό βέβαια παραπέμπει στην θεμελιώδη αρχή της αρχαιοελληνικής θρησκείας ότι οι θεοί της είναι εγκόσμιοι θεοί, που ζουν μέσα στο υλικό σύμπαν και όχι έξω και πέρα από αυτό. Οι θεοί της αρχαίας ελληνικής θρησκείας είναι μέσα στον κόσμο, έχουν πάντα ύλη και συνιστούν "είδος", με την αριστοτελική σημασία του όρου.
Άρα ειδωλολατρία είναι η λατρεία κάθε τέτοιου εγκόσμιου θεού, του κατ' εξοχήν "είδους" δηλαδή.
Με άλλα λόγια, η Αθηνά δεν απεικονίζεται από το άγαλμά της όπως συμβαίνει με τις χριστιανικές εικόνες αλλά είναι το άγαλμά της!
Μα αυτό θα σήμαινε πολλές "Αθηνές" όσες και τα αγάλματα της θεάς, θα παρατηρούσε κάποιος. Ακριβώς! Και εδώ ερχόμαστε σε ένα άλλο χαρακτηριστικό της Αρχαίας Ελληνικής Θρησκείας, δηλαδή την εντοπιότητα των θεών, τους ιδιαίτερους θεούς της κάθε περιοχής, πόλης κ.λ.π. Γιατί προφανώς είναι άλλη η Αθηνά της Αθήνας από την Μινέρβα της Ρώμης, παρόλο που η μετέπειτα νοοτροπία (επηρεασμένη και από τα Χριστιανικά πρότυπα) τις ταύτισε....
Αυτό φυσικά παραπέμπει και στην αντίληψη των δωδεκαθεϊστών, ότι οι θεοί είναι ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ, που ζουν μέσα στο υλικό σύμπαν, και όχι εξωσυμπαντικοί όπως ο αληθινός Θεός.
Η διαφορά τών Χριστιανών
Οι Νεοειδωλολάτρες, με περισσή ασχετοσύνη, σπεύδουν να πουν ότι και οι Χριστιανοί που τιμούν τις άγιες εικόνες, είναι... ειδωλολάτρες. Και ότι η τιμή που αποδίδουν προς τους αγίους και τους αγγέλους, είναι... ειδωλολατρεία.
Όμως η Χριστιανική αντίληψη που καταδικάζει τα είδωλα, κινείται σε εντελώς αντίθετο πνεύμα. Δεν καταδικάζεται η κατασκευή και η τιμή εικόνων κτισμάτων, παρά μόνο εάν αυτή η εικόνα σκοπεύει να απεικονίσει τον άκτιστο και αόρατο Θεό, και λατρεύεται ως Θεός. Μόνο τότε θεωρείται είδωλο. Οι άγιοι δεν λατρεύονται, (γιατί η λατρεία είναι κάτι που αποδίδεται μόνο στον Θεό), αλλά τιμούνται.
Ο Θεός δεν απεικονίζεται, γιατί δεν ομοιάζει με τίποτα κτιστό. Μόνο ο Χριστός λατρεύεται από τα εικονιζόμενα πρόσωπα, επειδή έχει ΔΥΟ ΦΥΣΕΙΣ, και την ανθρώπινη φύση Του την είδαμε, οπότε την απεικονίζουμε. ΟΧΙ όμως ως εικόνα τού ακτίστου Θεού, αλλά ως εικόνα τής κτιστής φύσης του ΑΝΘΡΩΠΟΥ Χριστού. Αυτό που λατρεύουμε στον απεικονιζόμενο Χριστό, δεν είναι η κτιστή ανθρώπινη φύση Του, αλλά Η ΥΠΟΣΤΑΣΗ ΤΟΥ, το Πρόσωπο Χριστός, και φυσικά η δεύτερη και Θεϊκή φύση Του, η άναρχη και απερίγραπτη Θεία Του Ουσία.

Σχετικά με τη λατρεία αγαλμάτων
Την ειδωλολατρεία ως λατρεία του ιδίου του αντικειμένου, ο ίδιος ο Ηράκλειτος την καταπολεμα όταν ορίζει ότι όποιος δεν ξέρει τι προσκυνά είναι σαν να προσκυνά ντουβάρια (είδωλο όχι θεό). Μα και οι λοιποί φιλόσοφοι καταργώντας την πολυθεία ανήγαγαν τα αγάλματα των θεών σε είδωλα εφόσον κατάργησαν εκείνους τους θεούς. Η Ορθοδοξία δεν είναι ενάντια στο προσκύνημα αλλά εναντιώνεται σε ότι και ο Ηράκλειτος, και ακόμη παραπάνω, εφόσον θεωρεί ότι τα παλιά ειδώλια δεν αντιπροσωπεύουν τίποτα από τον αληθινό Θεό.
Ας μην βιαστεί να πει κανείς για καλλιτεχνήματα, ότι δήθεν τα αγάλματα αυτά είχαν μόνο καλλιτεχνική χρήση, διότι στην Ολυμπία αλλά και αλλού αναφέρθηκαν αρκετές υπερφυσικές ικανότητες των αγαλμάτων, δηλαδή εμψυχώνονταν. Όταν λ.χ. οι Ρωμαίοι προσπάθησαν να μεταφέρουν το άγαλμα του Δία από την Ολυμπία στην Ρώμη, εκείνο πετούσε φωτιές κ.λ.π. Κάθε  ένας που πήγαινε στην Ολυμπία να δει το άγαλμα, έλεγε ότι εκείνο έκανε διάφορα υπερφυσικά πράγματα. Αυτό σημαίνει ότι το άγαλμα δεν ήταν ένα απλό καλλιτέχνημα αλλά αποτελεί και θεουργικό αντικείμενο.
Επίσης ο νεοπλατωνικός φιλόσοφος Ιάμβλιχος στο «Περί αγαλμάτων»  αποδείκνυε  ότι τα αγάλματα των θεών εμψυχώνονταν από απόρροια της πνευματικής των οντότητας ώστε να επικοινωνούν με αυτούς οι θνητοί. Αυτό και αν δείχνει ότι οι τότε ειδωλολάτρες πίστευαν στο υπερφυσικό των αγαλμάτων.
Είναι λογικότατο αν σκεφτεί κανείς ότι η τότε θρησκεία βασικά προέρχεται από την παγκόσμια ανιμιστική τοτεμική όπου πολλά αντικείμενα έχουν μαγικές ιδιότητες και όχι μόνο τα αγάλματα.
Ο Πορφύριος επίσης εκφέρεται ενάντια σε όποιον προσκυνά τα αγάλματα (αυτό με την μαρτυρία του Ηράκλειτου) αποδεικνύει ότι όντως τα αγάλματα τα προσκυνούσαν ως θεία ουσία.
Εν κατακλείδι, σε αντίθεση με τους Νεοειδωλολάτρες που προσκυνούν το αντικείμενο, ή έστω ενδοσυμπαντικούς ΑΙΣΘΗΤΟΥΣ "θεούς", οι Χριστιανοί δεν τελούν ειδωλολατρεία τιμώντας και προσκυνώντας τις άγιες εικόνες. Επειδή δεν τις θεωρούν «κατ ουσίαν» θεούς όπως οι αρχαίοι Έλληνες. Ούτε καν απεικόνιση του Θεού. Γιατί και η απεικόνιση του Θεού ΕΙΝΑΙ ΕΙΔΩΛΟ σύμφωνα με την 7η Οικουμενική Σύνοδο, μια και ο Θεός είναι απερίγραπτος. Απεικονίζουμε και τιμούμε ΜΟΝΟ Ο,ΤΙ ΕΙΔΑΜΕ. Δηλαδή τους αγίους και ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΜΟΝΟ φύση του Θεανθρώπου Ιησού.

Αρχαίες μαρτυρίες για τα ζωντανά αγάλματα
θα παραθέσουμε εδώ ως κατακλείδα, ιστορικά ντοκουμέντα, που επεξηγούν επαρκώς, το κατά πόσον λάτρευαν ή όχι την ύλη αυτή καθεαυτή οι αρχαίοι Ειδωλολάτρες:

Παράθεμα #1: Ο Ηραΐσκος
"Η περιγραφή που δίνει ο Δαμάσκιος για την ταφή του θείου Ηραΐσκου, της μείζονος αυτής μορφής του παγανισμού στην Αλεξάνδρεια του τέλους του 5ου αιώνα, απεικονίζει την απίστευτη εγγύτητά του στους θεούς. Ήταν ικανός, για παράδειγμα, να ανακαλύψει ποια από τα αγάλματα των θεών κατοικούνταν προσωρινά ή μόνιμα από τη θεότητα και ποια ήταν απλώς αναπαραστάσεις που δεν αποτελούσαν ζωντανές ενσαρκώσεις του θείου. Αρκούσε μια ματιά σε κάποιο άγαλμα για να τον ρίξει σε κατάσταση φυσικής και πνευματικής έκστασης, αν στο άγαλμα κατοικούσε κάποια θεότητα, ενώ, αν δεν έπεφτε σε τέτοια έκσταση, δεν υπήρχε αμφιβολία ότι ο θεός δεν ήταν παρών." (Bowersock Glen Warren, 'Ο ελληνισμός στην ύστερη αρχαιότητα', 2η έκδ., ΜΙΕΤ, Αθήνα 2000, σελ. 123-124).

Αυτό αναφέρεται στη Σούδα, λήμμα Ηραΐσκος':
"O μεν δη Ηραΐσκος αυτοφυής εγένετο διαγνώμων των τε ζώντων και των μη ζώντων ιερών αγαλμάτων"

Παράθεμα #2: Το ξύπνημα τών αγαλμάτων
"Οι Έλληνες και οι εξελληνισμένοι πιστοί των αιγυπτιακών θεών εξακολούθησαν και κατά την αυτοκρατορική εποχή να τελούν, σύμφωνα με το αιγυπτιακό τυπικό, δύο καθημερινές ακολουθίες, μια πρωινή και μια εσπερινή. Η πρωινή τουλάχιστον άρχιζε με καθαρμούς, που γίνονταν με νερό, άναμμα πυρός και καύση λιβανωτού και άλλων αρωματικών ουσιών. Έπειτα ξυπνούσαν τα αγάλματα των θεών, που πίστευαν ότι ήταν ζωντανά, με ψαλμούς που συνόδευαν αυλοί [...] Σε ορισμένες μεγάλες εορτές οι ιερείς έλουζαν το άγαλμα της θεάς, κτένιζαν και αρωμάτιζαν την κόμη της, την έντυναν πάλι με τα βαρύτιμα ενδύματα της και την στόλιζαν με ακριβά κοσμήματα." (Ιστορία του Ελληνικού Έθνους, τόμ. ΣΤ', 'Ελληνισμός και Ρώμη 30 π.Χ.-324 μ.Χ.', Εκδοτική Αθηνών Α.Ε., σελ. 497β-498α).

Παράθεμα #3: Τρισμέγιστος και Ασκληπιός
Γνωστικό κείμενο "Ασκληπιός", της βιβλιοθήκης Ναγκ Χαμαντί:

"just as the Father and Lord made the gods eternal so as to be like him, / so humanity would represent its gods with / the likeness of its own countenance." / "Do you mean statues, Trisraegistus?" [326,10] "Statues, Asclepius—do you see to what extent you yourself / are an unbeliever? —animated statues, full of intellect and spirit, / which accomplish such great things; statues which have foreknowledge of future things / and which predict them through lots, oracles, dreams, and many other things, / which cause illnesses for men and cure them, which cause [326,15] sadness and joy according to one's deserts." (James McConkey Robinson, "The Coptic Gnostic Library: A Complete Edition of the Nag Hammadi Codices", BRILL 2000, σελ. 417)

Μετάφραση:
Όπως ακριβώς ο Πατέρας και Κύριος κατέστησε τους Θεούς αιώνιους ώστε να είναι όπως εκείνος, έτσι και η ανθρωπότητα θα αναπαριστούσε τους Θεούς της με τη δική της ομοιότητα.
- Εννοείτε τα αγάλματα, Τρισμέγιστε;
- Τα αγάλματα, Ασκληπιέ, βλέπεις μέχρι ποιου σημείου είσαι δύσπιστος; Ζωντανά αγάλματα, πλήρη νόησης και πνεύματος, που πραγματοποιούν τέτοια μεγάλα πράγματα. Αγάλματα που προγνωρίζουν τα μέλλοντα και τα προβλέπουν με κλήρους, χρησμούς, όνειρα, και πολλά άλλα, που προκαλούν τις ασθένειες στους ανθρώπους και τους θεραπεύουν, που προκαλούν τη θλίψη και τη χαρά κατά πως αξίζει στον καθένα.

6. Καλά θα μας τρελάνει αυτή η Αρβελέρ.
Η ίδια πριν χρόνια έλεγε και πρώτη μόνη αυτή κύρυττε ότι η Αναγέννηση προείλθε από την πτώση της Κωνσταντινούπολης και ότι πήγανε Έλληνες στην Δύση και την δημιούργησανε! και κανένας άλλος δεν το έλεγε, ούτε και η Εκκλησία και τώρα λέει ακριβώς τα αντίθετα !!!

7. Αναφέρει ότι ο μωάμεθ έχρισε τον Γεννάδιο αρχηγό του Μιλιέτ δηλαδή της Ορθοδοξίας. Δεν αναφέρει καθόλου την αιτία που έγινε σε αυτό. Ότι δηλαδή μόνο αυτός ερμήνευσε ένα όραμα που είχε δεί από το Θεό και εξήγησε ο Γεννάδιος ότι το όραμα του Θεού λέει ότι στην Κωνσταντινούπολη δεν υπήρχαν ούτε 5 άξιοι μέσα σε αυτήν γιά να σωθεί η πόλη! Και η Εκκλησία τότε στην Πόλη δεν υπήρχε οπότε τι περιουσία να σώσει μιάς και όλοι είχαν μέσα στην Κωνσταντινούπολη και στα περίχωρα όλοι τους δολοφονηθεί;;!

8. Το κρυφό σχολείο δεν υπήρξε ‘’εφεύρεση’’ της Εκκλησίας, όπως υποστηρίζει η άρβελερ, αλλά αντίθετα οι διαφωτιστές διανοούμενοι των αρχών του 19ου αιώνα Κωνσταντινός Κούμας, Στέφανος Κανέλλος, καί Ιάκωβος Ρίζος – Νερουλός υπήρξαν οι πρώτοι που αναφέρθηκαν σε αυτό ανοικτά…Για πρώτη φορά παρουσιάζονται σήμερα μαρτυρίες, από τον ηγέτη του Αγγλόφιλου κόμματος καί μετέπειτα πρωθυπουργό Αλέξανδρο Μαυροκορδάτο καί τον ακραίο δημοτικιστή καί ποιητή Αθανάσιο Χριστόπουλο.

9. Και όπως πολύ σωστά αναφέρει και κάποιος σε σχόλιο του ότι εν παραλήρημα λέει η Αρβελέρ."Και όλα αυτά σωθήκανε μέσα από τα σκριπτόρια, δηλαδή τα αντιγραφικά εργαστήρια των μοναστηριών της Κωνσταντινούπολης. Αυτό είναι αλήθεια, αλλά δεν είναι αλήθεια ότι τα έσωσε η εκκλησία."
Από αυτό και μόνο καταλαβαίνεις ότι η γυναίκα τα έχει χάσει.
Αν τα μοναστήρια δεν είναι Εκκλησία που είναι η προσπάθεια για πραγμάτωση του χριστιανισμού στην ποιο ανιδιοτελή μορφή του τότε τι έιναι Εκκλησία; Αυτός που πάει εκκλησιά Χριστούγεννα και Πάσχα;!!!
Συμφωνώ για τον μύθο με τους Άραβες. Αυτή η ανοησία πρέπει επιτέλους να σταματήσει. Ελάχιστα κείμενα διέσωσαν. Το 95% της αρχαιοελληνικής γραμματείας διασώθηκε από τους Βυζαντινούς.
Στις καταδίκες της Εκκλησίας για τον Διαφωτισμό ξέχασε η κυράτσα να αναφέρει πως ο κύριος λόγος για αυτό ήταν το μίσος των Ελλήνων της τουρκακρατίας για τους Γάλλους. Οι Γάλλοι με δολοπλοκίες καθ όλοι την διάρκεια της τουρκοκρατίας κρατούσαν όλο το εξωτερικό εμπόριο της Οθωμανικής αυτοκρατορίας στα χέρια τους. Πολεμούσαν τους έλληνες με κάθε τρόπο και λεηλατούσαν τα αρχαία από όλη την αυτοκρατορία. Οι έλληνες επι τουρκοκρατίας τους μισούσαν γιατί συνεργαζόντουσαν πάντα με τους τούρκους για να καταστείλουν οποιαδήποτε προσπάθεια των ελλήνων για πρόοδο. Για αυτό και οι έλληνες της τουρκοκρατίας μισούσαν οτιδήποτε Γαλλικό.
Για αυτό καταδικάστηκε και ο διαφωτισμός γιατί προερχόταν από την Γαλλία. Ας διαβάσει λίγο η κυράτσα και τις διηγήσεις των Ευρωπαίων περιηγητών επί τουρκοκρατίας να μάθει γιατί έγινε ότι έγινε.

ΕΠΙΣΗΣ ΕΠΙΤΡΕΨΤΕ ΜΟΥ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΩΣ ΕΠΙΛΟΓΟ ΚΑΙ ΕΝΑ ΕΠΙΣΗΣ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟ ΑΠΟΣΤΟΜΩΤΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ ΚΑΙ ΚΕΙΜΕΝΟ.

ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΟΝ ΟΤΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΣΕ ΔΙΑΦΩΤΙΣΜΟ!

-ΠΡΩΤΟΝ ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΓΚΙΛΟΤΙΝΕΣ Ή ΑΠΟΚΕΦΑΛΙΣΜΟΥΣ ΤΥΠΟΥ ISIS ΟΠΩΣ ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΑ ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΜΑΣΣΟΝΙΚΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΤΟΥ "ΔΙΑΦΩΤΙΣΜΟΥ".

-ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΓΙΑΤΙ ΗΔΗ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΑΝ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ, ΕΝΩ ΣΤΙΣ ΑΠΟΙΚΙΕΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΩΤΙΣΜΕΝΗΣ ΓΑΛΛΙΑΣ, ΕΙΧΑΝ ΔΟΥΛΟΥΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 1880 ΠΕΡΙΠΟΥ. Ο ΔΙΑΦΩΤΙΣΜΟΣ ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΑΦΟΡΑ ΜΟΝΟΝ ΤΟΥΣ ΓΑΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΚΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΟΥΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΚΑΤΩΤΕΡΟΥΣ ΣΚΛΑΒΟΥΣ ΤΩΝ ΑΠΟΙΚΙΩΝ.

-ΤΡΙΤΟΝ.ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΟΤΙ Η ΓΑΛΛΙΑ ΓΝΩΡΙΣΕ ΔΙΑΦΩΤΙΣΜΟ, ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ, ΟΙ ΣΠΑΡΑΚΤΙΚΕΣ ΦΩΝΕΣ ΤΩΝ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΚΥΜΑΙΑ ΤΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΠΟΥ ΣΦΑΓΙΑΖΟΝΤΑΝ ΤΟ 1922, ΣΤΟ ΓΑΛΛΙΚΟ ΑΝΤΙΤΟΡΠΙΛΛΙΚΟ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΕΛΛΙΜΕΝΙΣΜΕΝΟ ΕΚΕΙ, ΔΟΘΗΚΕ ΔΙΑΤΑΓΗ Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΤΗΣ ΜΠΑΝΤΑΣ ΝΑ ΔΥΝΑΜΩΣΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΟΙ ΦΩΝΕΣ ΟΣΩΝ ΣΦΑΓΙΑΖΟΝΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΟΥΡΚΟ ΧΙΤΛΕΡ: ΤΟΝ ΚΕΜΑΛ ΑΤΑΤΟΥΡΚ, ΔΙΧΩΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΡΑΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΒΙΒΑΣΘΟΥΝ.

-ΤΕΤΑΡΤΟΝ. ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΝΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΝ ΔΙΑΦΩΤΙΣΜΟ ΤΙ; ΑΦΟΥ Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΟΤΕ ΦΕΟΥΔΑΡΧΙΑ ΟΠΩΣ Η ΓΑΛΛΙΑ. ΚΑΙ ΤΟ ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΕΡΟ. Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΤΟ ΑΙΩΝΙΟ ΦΩΣ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΧΡΙΣΤΟΣ.

-ΠΕΜΠΤΟΝ: ΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕ Η ΓΑΛΛΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΦΩΤΙΣΜΟ; ΓΕΜΙΣΕ ΜΕ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΕΔΙΩΞΕ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΜΕΤΑΤΡΑΠΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΜΠΑΓΚΛΑΝΤΕΣ. ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΟΧΗ ΤΗΣ ΑΠΟ ΤΟ 1974 ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΣΤΡΑΤΟΚΡΑΤΙΚΗ ΤΟΥΡΚΙΑ, ΣΕ ΜΙΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΧΩΡΑ ΟΠΩΣ Η ΚΥΠΡΟΣ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΝΑ ΜΕΝΟΥΝ ΤΑ ΣΤΡΑΤΕΥΜΑΤΑ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΠΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΚΑΙ ΕΞΟΠΛΙΖΕΙ ΤΟ ΙΣΛΑΜΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ.

-ΕΚΤΟΝ: Η ΕΛΛΑΔΑ, ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΔΙΧΩΣ ΑΠΟΙΚΙΕΣ, ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΔΙΑΦΩΤΙΣΜΟ ΤΙ; Ο ΣΥΣΣΩΡΕΥΜΕΝΟΣ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗ ΓΑΛΛΙΑ ΠΛΟΥΤΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΑΠΑΝΘΡΩΠΗΣ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗΣ ΕΠΙ ΑΙΩΝΕΣ ΑΛΛΩΝ ΛΑΩΝ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΟΙ ΔΙΑΦΩΤΙΣΜΕΝΟΙ ΓΑΛΛΟΙ ΤΟΥΣ ΘΕΩΡΟΥΣΑΝ ΚΑΤΩΤΕΡΟΥΣ;. ΤΟΥΤΟ ΔΕΝ ΜΑΡΤΥΡΟΥΝ ΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΤΙΡΙΑ ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑΧΟΥ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΑΣ;
ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΕΙΤΕ ΚΥΡΙΑ ΑΡΒΕΛΕΡ, ΛΕΓΕΤΑΙ ΑΥΤΟ ΔΙΑΦΩΤΙΣΜΟΣ;

-ΕΒΔΟΜΟΝ: Ο ΔΙΑΦΩΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΝΑΠΟΛΕΟΝΤΑ (ΤΟΥ ΓΑΛΛΟΥ ΧΙΤΛΕΡ ΔΗΛΑΔΗ )ΚΑΙ ΥΠΟΤΡΟΦΟΥ ΤΟΥ ΕΒΡΑΙΟΥ ΡΟΤΣΙΛΝΤ, ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΑΙΜΑΤΟΚΥΛΙΣΕ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ;
ΟΡΑΜΑ ΓΙΑ ΕΝΩΜΕΝΗ ΕΥΡΩΠΗ ΟΠΩΣ Ο ΧΙΤΛΕΡ, ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΚΑΙ Ο ΝΑΠΟΛΕΟΝΤΑΣ;

-ΟΓΔΟΟΝ: Ο ΔΙΑΦΩΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΥΣΤΡΙΑΚΟΥ ΜΕΤΤΕΡΝΙΧ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΗΣΕ ΣΤΗΝ ΑΓΧΟΝΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΡΗΓΑ ΦΕΡΡΑΙΟ;

-ΕΝΑΤΟΝ: Ο ΔΙΑΦΩΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΜΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥ ΥΠΟΚΟΣΜΟΥ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΥΟΡΚΗΣ ΣΤΗ ΡΩΣΙΑ, ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΗΣΕ ΣΤΗΝ ΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΤΣΑΡΙΚΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΩΞΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ (ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΤΟΥ ΕΒΡΑΙΣΜΟΥ) ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ. ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΦΩΤΙΣΜΕΝΟΥ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΥ Η ΡΩΣΙΚΗ ΝΕΟΛΑΙΑ ΕΚΠΟΡΝΕΥΘΗΚΕ ΩΣ ΑΛΚΟΟΛΙΚΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΗΚΗ ΚΑΙ ΠΛΑΤΗ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ, ΝΑΙ Ή ΟΧΙ;
ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΙΠΑΤΕ ΠΟΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΙΩΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΒΡΑΙΟΜΑΣΩΝΙΑ ΛΑΛΙΣΤΑΤΗ ΚΑΙ ΧΟΡΤΑΤΗ ΚΥΡΙΑ ΑΡΒΕΛΕΡ!
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΑ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΟΥΓΓΡΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΤΗΣ 16ΜΑΡΤΙΟΥ2016, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΦΩΤΙΣΜΟ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ.

ΚΑΛΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΚΥΡΙΑ ΑΡΒΕΛΕΡ.

ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΑΤΟΙΚΕΙΤΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΗΔΗ ΠΑΡΗΚΜΑΣΜΕΝΗ ΓΑΛΛΙΑ. ΑΥΤΗΝ ΤΟΥ ΦΑΝΑΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΣΚΟΤΑΔΙΣΤΙΚΟΥ ΙΣΛΑΜ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΆΠΟΙΟΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΚΑΙ ΦΑΝΤΑΣΜΕΝΟΙ ΓΑΛΛΟΙ ΔΙΑΦΩΤΙΣΤΕΣ ΤΟ ΚΑΛΕΣΑΝ, ΚΑΘ' ΗΝ ΣΤΙΓΜΗΝ ΑΠΑΞΙΩΝΑΝ ΑΔΙΚΑ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ,
ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΘΑ ΜΕΤΑΒΕΙΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕΤΑΒΟΥΜΕ ΚΥΡΙΑ ΑΡΒΕΛΕΡ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΥΤΑΝΕΙΣ.
-->
ΕΚΕΙ "ΠΟΛΛΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΕΣΟΝΤΑΙ ΕΣΧΑΤΟΙ, ΚΑΙ ΕΣΧΑΤΟΙ ΠΡΩΤΟΙ".
ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου