Ένα έξυπνο βραχιόλι και μια εφαρμογή στο κινητό σου τηλέφωνο καταγράφουν τι νιώθεις όλη μέρα και σε συμβουλεύουν πώς να διώξεις τα αρνητικά συναισθήματα. Ο Χάρης Tσίρμπας και ο Γιώργος Ελευθερίου μιλούν στο WE για το δημιούργημά τους που έχει κάνει ήδη αίσθηση στις ΗΠΑ
Ιωάννα Μπρατσιάκου
Πώς θα σας φαινόταν αν μπορούσατε να είχατε πάντα μαζί σας έναν προσωπικό σύμβουλο ευεξίας που θα συμβουλεύεστε ανά πάσα στιγμή; Ένα εργαλείο που θα
καταγράφει τα συναισθήματά σας και θα μπορεί να σας καθοδηγήσει από το θετικό στο αρνητικό καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας; Αυτό ακριβώς φιλοδοξεί να πετύχει το Feel, ένα έξυπνο βραχιόλι που αναγνωρίζει τα ανθρώπινα συναισθήματα και μέσω μιας εφαρμογής στο κινητό τηλέφωνο δημιουργεί το συναισθηματικό ημερολόγιο του χρήστη, προσφέροντας παράλληλα προσωποποιημένες συμβουλές ψυχικής ευεξίας.
Δημιουργοί του δύο νέοι επιστήμονες, παιδικοί φίλοι με καταγωγή από τη Νάξο και συμφοιτητές στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, που ένωσαν τις δυνάμεις τους ιδρύοντας την εταιρία Sentio με έδρα στις ΗΠΑ και παράρτημα στην Ελλάδα. Ο Χάρης Tσίρμπας και ο Γιώργος Ελευθερίου έχουν ήδη παρουσιάσει το Feel στην αμερικανική αγορά, που το υποδέχθηκε με μεγάλο ενδιαφέρον. «Η τεχνολογική καινοτομία που φέρνει, η πληθώρα εφαρμογών του, και ο αντίκτυπος που μπορεί να έχει στον άνθρωπο, έχουν βοηθήσει να μην περνάμε απαρατήρητοι σε μια ανταγωνιστική αγορά» αναφέρουν οι ίδιοι στο WE του News247.
Πώς γεννήθηκε όμως η ιδέα; «Προέκυψε εν μέσω μιας συζήτησης για την απήχηση των wearables στην Αμερικάνικη αγορά. Με χιουμοριστική διάθεση ο Γιώργος ανέφερε ότι πια τίποτα δεν έχει μείνει που να μην μετριέται από τα wearables, εκτός από τα συναισθήματα. Όταν του απάντησα, ότι κάτι τέτοιο είναι όντως εφικτό και υλοποιήσιμο, ο Γιώργος ήταν έκπληκτος και ενθουσιασμένος. Η ιδέα του Feel μόλις είχε γεννηθεί» εξηγεί ο Χάρης Τσίρμπας, υπεύθυνος για την ανάπτυξη της τεχνολογίας του Feel με μεγάλη εμπειρία στο χώρο της βιοϊατρικής τεχνολογίας. Μία πραγματικά ενδιαφέρουσα ιδέα που γεννά πολλά ερωτήματα. Ο Χάρης και ο Γιώργος μας εξηγούν περισσότερα για τη λειτουργία του Feel.
Πώς μετριούνται τα ανθρώπινα συναισθήματα;
«Οι ενσωματωμένοι αισθητήρες στο βραχιόλι καταγράφουν μια σειρά βιοσημάτων από τον καρπό του χρήστη, όπως τον καρδιακό παλμό, τη θερμοκρασία και την εφίδρωση καθώς και μια σειρά άλλων πληροφοριών, ενώ στο παρασκήνιο, οι αλγόριθμοι μηχανικής μάθησης αναγνωρίζουν τη συναισθηματική του κατάσταση. Παράλληλα, η εφαρμογή του Feel στο κινητό λειτουργεί σαν ένα συναισθηματικό ημερολόγιο για το χρήστη, που του δείχνει πώς ένιωσε μέσα στην ημέρα, τον βοηθάει να διακρίνει συναισθηματικά μοτίβα, και του παρέχει προσωποποιημένες συμβουλές», εξηγούν.
Είναι όμως εφικτό μία εφαρμογή να προσφέρει εξατομικευμένες συμβουλές, δεδομένου ότι κάθε άνθρωπος είναι ξεχωριστός και αντιδρά διαφορετικά σε διαφορετικά ερεθίσματα; «Για να το αντιμετωπίσουμε αυτό, πριν αρχίσει o χρήστης να χρησιμοποιεί το βραχιόλι, θα περνάει από μια διαδικασία εκπαίδευσης του συστήματος, η οποία θα περιλαμβάνει βίντεο που θα διεγείρουν διαφορετικά συναισθήματα. Με αυτό τον τρόπο, θα μπορούμε να εξατομικεύσουμε την αναγνώριση των συναισθημάτων. Παράλληλα, το Feel μπορεί να αναγνωρίσει ποια από τις συμβουλές που σας έδωσε ή ποια από τις δραστηριότητες που κάνατε σας έκανε να νιώσετε χαρούμενοι, λυπημένοι κτλ. Έτσι, η εφαρμογή μας καταλαβαίνει τι λειτουργεί για τον συγκεκριμένο χρήστη και τι όχι, οπότε μπορεί να προσφέρει εξατομικευμένες συμβουλές που αποδεδειγμένα λειτουργούν. Το Feel συνεχίζει να μαθαίνει από και για τον χρήστη καθ’ όλη την διάρκεια της χρήσης του» διευκρινίζουν.
Στην πράξη
Στο τεχνολογικό κομμάτι, το Feel αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε στάδιο πρωτοτυποποίησης και δοκιμών. Η ομάδα έχει ήδη υλοποιήσει αρκετά πρωτότυπα και αυτή την περίοδο εργάζεται προς την τελειοποίησή τους. Τους ζητάμε να μας αναφέρουν μερικά παραδείγματα για το πώς βλέπουν να λειτουργεί το Feel στην πράξη: «Φανταστείτε να οδηγείτε το πρωί για να πάτε στην δουλειά σας και η κίνηση να είναι αφόρητη. Δεν θα βγείτε εκτός εαυτού, γιατί το Feel θα δονηθεί σε περίπτωση που τα επίπεδα του θυμού και στρες ξεπεράσουν ένα συγκεκριμένο όριο. Φανταστείτε τώρα να βγαίνετε κουρασμένος και καταβεβλημένος από το γραφείο μετά από μια δύσκολη ημέρα δουλειάς και το Feel να βρίσκει για εσάς την κατάλληλη playlist (με τραγούδια που αρέσουν προσωπικά σε εσάς) η οποία θα σας ανεβάσει την διάθεση και θα σας κρατήσει συντροφιά στον γυρισμό. Τέλος, φανταστείτε ότι διανύετε μια δύσκολη περίοδο στην ζωή σας κατά την οποία πολλά σας πάνε στραβά και δεν έχετε όρεξη και διάθεση για τίποτα. Το Feel θα είναι εκεί για να σας δίνει συμβουλές για απλές καθημερινές συνήθειες που θα σας αναζωογονήσουν στην στιγμή, να σας τονώσει το ηθικό υπενθυμίζοντάς σας πόσο κοντά είστε στους στόχους σας, να σας προτείνει πράγματα που ξέρει ότι σας φέρνουν χαρά και ευτυχία όπως ένα τηλεφώνημα σε ένα αγαπημένο σας πρόσωπο. Το Feel θα είναι ο προσωπικός σύμβουλος “ευεξίας” που θα μπορείτε να έχετε πάντα μαζί σας και να συμβουλεύεστε ανά πάσα στιγμή».
Ενδιαφέρον από επενδυτές και καταναλωτές
Στόχος του Γιώργου και του Χάρη είναι να ξεκινήσουν την προπώληση του προϊόντος την άνοιξη του 2016, ενώ προετοιμάζονται για να βγουν στην αγορά τα Χριστούγεννα της ίδιας χρονιάς. «Είναι σημαντικό το γεγονός ότι δραστηριοποιούμαστε σε μια χώρα που το μέγεθος αγοράς των wearables είναι μεγάλο. Για την ακρίβεια, στην Αμερική υπάρχουν αυτή τη στιγμή τα μισά wearables παγκοσμίως. Τα ερεθίσματα, που λαμβάνουν οι καταναλωτές από το κοινωνικό και εργασιακό περιβάλλον που σχετίζονται με την τεχνολογία των wearables, είναι καθημερινά και βρίσκονται πλέον παντού, από τον τομέα της άθλησης μέχρι το χώρο της μόδας. Χαρακτηριστικό είναι ότι ένας στους 5 Aμερικανούς έχει στην κατοχή του μια wearable συσκευή. Την ίδια στιγμή, και οι προκλήσεις είναι περισσότερες στην αμερικανική αγορά. Ειδικά ιδέες που έρχονται από ομάδες, των οποίων η βάση βρίσκεται εκτός Αμερικής, είναι δύσκολο να ακουστούν και να τραβήξουν την προσοχή επενδυτών. Επιπλέον, δεδομένου του μεγάλου αριθμού των startup εταιρειών, αυξάνεται ο ανταγωνισμός τόσο στη χρηματοδότηση όσο και στην προσέλκυση του ενδιαφέροντος των καταναλωτών, οι οποίοι εκτίθενται σε πληθώρα νέων τεχνολογιών και προϊόντων. Το γεγονός αυτό κάνει τους καταναλωτές να γίνονται όλο και πιο απαιτητικοί, αποζητώντας ό,τι πιο καινοτόμο και πιο εύχρηστο για να καλύψουν τις ανάγκες τους. Στη δική μας περίπτωση, η ομάδα έχει χρόνια επαγγελματικής εμπειρίας στην Αμερική και την Ευρώπη, έχοντας δουλέψει για πολύ μεγάλες εταιρείες και ερευνητικά ιδρύματα, κάτι το οποίο σίγουρα λειτουργεί θετικά για την εμπιστοσύνη των επενδυτών».
Επισημαίνουν ότι έχουν ήδη παρουσιάσει το Feel σε σημαντικές εκθέσεις στο Σαν Φρανσίσκο και το Λος Άντζελες ενώ στις αρχές του έτους θα βρεθούν στο Λας Βέγκας για το CES, το σημαντικότερο γεγονός της χρονιάς στο χώρο της τεχνολογίας και της καινοτομίας. Όπως εξηγούν, το σημαντικότερο απ' όλα είναι το ενδιαφέρον που εκδηλώνουν ήδη οι καταναλωτές για το Feel. «Τον τελευταίο μήνα έχει εξαπλασιαστεί ο αριθμός των ανθρώπων που έχουν εγγραφεί στη mailing list μας για να μαθαίνουν τα νέα και την πρόοδό μας»
Η ελληνική αγορά
Τέλος τους ρωτάμε για τα μελλοντικά τους σχέδια αλλά και για το αν βλέπουν πρόσφορο έδαφος για την εταιρία τους και το Feel στην ελληνική αγορά. «Η Ελλάδα είναι η χώρα στην οποία γεννηθήκαμε, μεγαλώσαμε, σπουδάσαμε, και σίγουρα, η χώρα στην οποία θέλουμε να ζήσουμε στο μέλλον. Είναι η χώρα που έχουμε τις οικογένειες μας, τους φίλους μας, τους αγαπημένους μας ανθρώπους, οπότε σε προσωπικό επίπεδο είναι πολλά που μας δένουν με την Ελλάδα. Παρ' όλες τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η χώρα, το ανθρώπινο δυναμικό της είναι εξαιρετικό (από τα καλύτερα παγκοσμίως), οπότε βλέπουμε πρόσφορο έδαφος από άποψη ταλέντου. Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε μια εστία καινοτομίας και δημιουργικότητας, που θα φέρνει στη χώρα τις καλύτερες πρακτικές από το εξωτερικό, και θα δίνει μια διέξοδο σε ανθρώπους που θέλουν να εργαστούν σε κάτι πολύ καινοτόμο, ενώ βρίσκονται στην Ελλάδα.
»Από πλευρά αγοράς, το καταναλωτικό κοινό στην Ελλάδα δεν έχει εκτεθεί τα wearables σε μεγάλο βαθμό. Παρόλα αυτά, πιστεύουμε ότι στο εγγύς μέλλον ο κόσμος θα το κάνει όλο και περισσότερο. Αρχικά θα εστιάσουμε στις αγορές της Βορείου Αμερικής και Δυτικής Ευρώπης, όμως στόχος μας είναι να επεκταθούμε σε όλο τον κόσμο μέσα στα επόμενα τρία χρόνια, ενώ παράλληλα θα αναπτύσσουμε καινούριες τεχνολογίες που θα αναγνωρίζουν τα ανθρώπινα συναισθήματα μέσω της φωνής, των εκφράσεων του προσώπου και της ανάλυσης κειμένου.
»H εταιρεία μας χρησιμοποιεί νέες τεχνολογίες για να αναπτύξει λύσεις για την αναγνώριση, παρακολούθηση και διαχείριση των ανθρώπινων συναισθημάτων με στόχο την υγεία και την ευεξία. Μέσα στα επόμενα χρόνια οραματιζόμαστε ότι το Feel θα είναι μέρος της καθημερινότητας μας και θα μας βοηθάει όλους να νιώσουμε καλύτερα χτίζοντας θετικές συναισθηματικές συνήθειες.
»Οραματιζόμαστε έναν πιο χαρούμενο κόσμο, με λιγότερο άγχος, θυμό και θλίψη.
»Ένα κόσμο όπου το κινητό σας τηλέφωνο θα σας προτρέπει να πάτε για τρέξιμο όταν αγχώνεστε ή να καλείτε ένα αγαπημένο σας πρόσωπο όταν νιώθετε θλιμμένοι. Όπου εφαρμογές όπως το Υoutube, ή το Spotify θα σας προτείνουν βίντεο και μουσική ανάλογα με τη διάθεσή σας. Όπου θα μπορούμε να διαγνώσουμε ψυχικές ασθένειες, όπως η κατάθλιψη, αρκετά νωρίς ώστε να τις καταπολεμήσουμε αποτελεσματικά».
πηγή
Από το hellas-now
-->
Ιωάννα Μπρατσιάκου
Πώς θα σας φαινόταν αν μπορούσατε να είχατε πάντα μαζί σας έναν προσωπικό σύμβουλο ευεξίας που θα συμβουλεύεστε ανά πάσα στιγμή; Ένα εργαλείο που θα
καταγράφει τα συναισθήματά σας και θα μπορεί να σας καθοδηγήσει από το θετικό στο αρνητικό καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας; Αυτό ακριβώς φιλοδοξεί να πετύχει το Feel, ένα έξυπνο βραχιόλι που αναγνωρίζει τα ανθρώπινα συναισθήματα και μέσω μιας εφαρμογής στο κινητό τηλέφωνο δημιουργεί το συναισθηματικό ημερολόγιο του χρήστη, προσφέροντας παράλληλα προσωποποιημένες συμβουλές ψυχικής ευεξίας.
Δημιουργοί του δύο νέοι επιστήμονες, παιδικοί φίλοι με καταγωγή από τη Νάξο και συμφοιτητές στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, που ένωσαν τις δυνάμεις τους ιδρύοντας την εταιρία Sentio με έδρα στις ΗΠΑ και παράρτημα στην Ελλάδα. Ο Χάρης Tσίρμπας και ο Γιώργος Ελευθερίου έχουν ήδη παρουσιάσει το Feel στην αμερικανική αγορά, που το υποδέχθηκε με μεγάλο ενδιαφέρον. «Η τεχνολογική καινοτομία που φέρνει, η πληθώρα εφαρμογών του, και ο αντίκτυπος που μπορεί να έχει στον άνθρωπο, έχουν βοηθήσει να μην περνάμε απαρατήρητοι σε μια ανταγωνιστική αγορά» αναφέρουν οι ίδιοι στο WE του News247.
Πώς γεννήθηκε όμως η ιδέα; «Προέκυψε εν μέσω μιας συζήτησης για την απήχηση των wearables στην Αμερικάνικη αγορά. Με χιουμοριστική διάθεση ο Γιώργος ανέφερε ότι πια τίποτα δεν έχει μείνει που να μην μετριέται από τα wearables, εκτός από τα συναισθήματα. Όταν του απάντησα, ότι κάτι τέτοιο είναι όντως εφικτό και υλοποιήσιμο, ο Γιώργος ήταν έκπληκτος και ενθουσιασμένος. Η ιδέα του Feel μόλις είχε γεννηθεί» εξηγεί ο Χάρης Τσίρμπας, υπεύθυνος για την ανάπτυξη της τεχνολογίας του Feel με μεγάλη εμπειρία στο χώρο της βιοϊατρικής τεχνολογίας. Μία πραγματικά ενδιαφέρουσα ιδέα που γεννά πολλά ερωτήματα. Ο Χάρης και ο Γιώργος μας εξηγούν περισσότερα για τη λειτουργία του Feel.
Πώς μετριούνται τα ανθρώπινα συναισθήματα;
«Οι ενσωματωμένοι αισθητήρες στο βραχιόλι καταγράφουν μια σειρά βιοσημάτων από τον καρπό του χρήστη, όπως τον καρδιακό παλμό, τη θερμοκρασία και την εφίδρωση καθώς και μια σειρά άλλων πληροφοριών, ενώ στο παρασκήνιο, οι αλγόριθμοι μηχανικής μάθησης αναγνωρίζουν τη συναισθηματική του κατάσταση. Παράλληλα, η εφαρμογή του Feel στο κινητό λειτουργεί σαν ένα συναισθηματικό ημερολόγιο για το χρήστη, που του δείχνει πώς ένιωσε μέσα στην ημέρα, τον βοηθάει να διακρίνει συναισθηματικά μοτίβα, και του παρέχει προσωποποιημένες συμβουλές», εξηγούν.
Είναι όμως εφικτό μία εφαρμογή να προσφέρει εξατομικευμένες συμβουλές, δεδομένου ότι κάθε άνθρωπος είναι ξεχωριστός και αντιδρά διαφορετικά σε διαφορετικά ερεθίσματα; «Για να το αντιμετωπίσουμε αυτό, πριν αρχίσει o χρήστης να χρησιμοποιεί το βραχιόλι, θα περνάει από μια διαδικασία εκπαίδευσης του συστήματος, η οποία θα περιλαμβάνει βίντεο που θα διεγείρουν διαφορετικά συναισθήματα. Με αυτό τον τρόπο, θα μπορούμε να εξατομικεύσουμε την αναγνώριση των συναισθημάτων. Παράλληλα, το Feel μπορεί να αναγνωρίσει ποια από τις συμβουλές που σας έδωσε ή ποια από τις δραστηριότητες που κάνατε σας έκανε να νιώσετε χαρούμενοι, λυπημένοι κτλ. Έτσι, η εφαρμογή μας καταλαβαίνει τι λειτουργεί για τον συγκεκριμένο χρήστη και τι όχι, οπότε μπορεί να προσφέρει εξατομικευμένες συμβουλές που αποδεδειγμένα λειτουργούν. Το Feel συνεχίζει να μαθαίνει από και για τον χρήστη καθ’ όλη την διάρκεια της χρήσης του» διευκρινίζουν.
Στην πράξη
Στο τεχνολογικό κομμάτι, το Feel αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε στάδιο πρωτοτυποποίησης και δοκιμών. Η ομάδα έχει ήδη υλοποιήσει αρκετά πρωτότυπα και αυτή την περίοδο εργάζεται προς την τελειοποίησή τους. Τους ζητάμε να μας αναφέρουν μερικά παραδείγματα για το πώς βλέπουν να λειτουργεί το Feel στην πράξη: «Φανταστείτε να οδηγείτε το πρωί για να πάτε στην δουλειά σας και η κίνηση να είναι αφόρητη. Δεν θα βγείτε εκτός εαυτού, γιατί το Feel θα δονηθεί σε περίπτωση που τα επίπεδα του θυμού και στρες ξεπεράσουν ένα συγκεκριμένο όριο. Φανταστείτε τώρα να βγαίνετε κουρασμένος και καταβεβλημένος από το γραφείο μετά από μια δύσκολη ημέρα δουλειάς και το Feel να βρίσκει για εσάς την κατάλληλη playlist (με τραγούδια που αρέσουν προσωπικά σε εσάς) η οποία θα σας ανεβάσει την διάθεση και θα σας κρατήσει συντροφιά στον γυρισμό. Τέλος, φανταστείτε ότι διανύετε μια δύσκολη περίοδο στην ζωή σας κατά την οποία πολλά σας πάνε στραβά και δεν έχετε όρεξη και διάθεση για τίποτα. Το Feel θα είναι εκεί για να σας δίνει συμβουλές για απλές καθημερινές συνήθειες που θα σας αναζωογονήσουν στην στιγμή, να σας τονώσει το ηθικό υπενθυμίζοντάς σας πόσο κοντά είστε στους στόχους σας, να σας προτείνει πράγματα που ξέρει ότι σας φέρνουν χαρά και ευτυχία όπως ένα τηλεφώνημα σε ένα αγαπημένο σας πρόσωπο. Το Feel θα είναι ο προσωπικός σύμβουλος “ευεξίας” που θα μπορείτε να έχετε πάντα μαζί σας και να συμβουλεύεστε ανά πάσα στιγμή».
Ενδιαφέρον από επενδυτές και καταναλωτές
Στόχος του Γιώργου και του Χάρη είναι να ξεκινήσουν την προπώληση του προϊόντος την άνοιξη του 2016, ενώ προετοιμάζονται για να βγουν στην αγορά τα Χριστούγεννα της ίδιας χρονιάς. «Είναι σημαντικό το γεγονός ότι δραστηριοποιούμαστε σε μια χώρα που το μέγεθος αγοράς των wearables είναι μεγάλο. Για την ακρίβεια, στην Αμερική υπάρχουν αυτή τη στιγμή τα μισά wearables παγκοσμίως. Τα ερεθίσματα, που λαμβάνουν οι καταναλωτές από το κοινωνικό και εργασιακό περιβάλλον που σχετίζονται με την τεχνολογία των wearables, είναι καθημερινά και βρίσκονται πλέον παντού, από τον τομέα της άθλησης μέχρι το χώρο της μόδας. Χαρακτηριστικό είναι ότι ένας στους 5 Aμερικανούς έχει στην κατοχή του μια wearable συσκευή. Την ίδια στιγμή, και οι προκλήσεις είναι περισσότερες στην αμερικανική αγορά. Ειδικά ιδέες που έρχονται από ομάδες, των οποίων η βάση βρίσκεται εκτός Αμερικής, είναι δύσκολο να ακουστούν και να τραβήξουν την προσοχή επενδυτών. Επιπλέον, δεδομένου του μεγάλου αριθμού των startup εταιρειών, αυξάνεται ο ανταγωνισμός τόσο στη χρηματοδότηση όσο και στην προσέλκυση του ενδιαφέροντος των καταναλωτών, οι οποίοι εκτίθενται σε πληθώρα νέων τεχνολογιών και προϊόντων. Το γεγονός αυτό κάνει τους καταναλωτές να γίνονται όλο και πιο απαιτητικοί, αποζητώντας ό,τι πιο καινοτόμο και πιο εύχρηστο για να καλύψουν τις ανάγκες τους. Στη δική μας περίπτωση, η ομάδα έχει χρόνια επαγγελματικής εμπειρίας στην Αμερική και την Ευρώπη, έχοντας δουλέψει για πολύ μεγάλες εταιρείες και ερευνητικά ιδρύματα, κάτι το οποίο σίγουρα λειτουργεί θετικά για την εμπιστοσύνη των επενδυτών».
Επισημαίνουν ότι έχουν ήδη παρουσιάσει το Feel σε σημαντικές εκθέσεις στο Σαν Φρανσίσκο και το Λος Άντζελες ενώ στις αρχές του έτους θα βρεθούν στο Λας Βέγκας για το CES, το σημαντικότερο γεγονός της χρονιάς στο χώρο της τεχνολογίας και της καινοτομίας. Όπως εξηγούν, το σημαντικότερο απ' όλα είναι το ενδιαφέρον που εκδηλώνουν ήδη οι καταναλωτές για το Feel. «Τον τελευταίο μήνα έχει εξαπλασιαστεί ο αριθμός των ανθρώπων που έχουν εγγραφεί στη mailing list μας για να μαθαίνουν τα νέα και την πρόοδό μας»
Η ελληνική αγορά
Τέλος τους ρωτάμε για τα μελλοντικά τους σχέδια αλλά και για το αν βλέπουν πρόσφορο έδαφος για την εταιρία τους και το Feel στην ελληνική αγορά. «Η Ελλάδα είναι η χώρα στην οποία γεννηθήκαμε, μεγαλώσαμε, σπουδάσαμε, και σίγουρα, η χώρα στην οποία θέλουμε να ζήσουμε στο μέλλον. Είναι η χώρα που έχουμε τις οικογένειες μας, τους φίλους μας, τους αγαπημένους μας ανθρώπους, οπότε σε προσωπικό επίπεδο είναι πολλά που μας δένουν με την Ελλάδα. Παρ' όλες τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η χώρα, το ανθρώπινο δυναμικό της είναι εξαιρετικό (από τα καλύτερα παγκοσμίως), οπότε βλέπουμε πρόσφορο έδαφος από άποψη ταλέντου. Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε μια εστία καινοτομίας και δημιουργικότητας, που θα φέρνει στη χώρα τις καλύτερες πρακτικές από το εξωτερικό, και θα δίνει μια διέξοδο σε ανθρώπους που θέλουν να εργαστούν σε κάτι πολύ καινοτόμο, ενώ βρίσκονται στην Ελλάδα.
»Από πλευρά αγοράς, το καταναλωτικό κοινό στην Ελλάδα δεν έχει εκτεθεί τα wearables σε μεγάλο βαθμό. Παρόλα αυτά, πιστεύουμε ότι στο εγγύς μέλλον ο κόσμος θα το κάνει όλο και περισσότερο. Αρχικά θα εστιάσουμε στις αγορές της Βορείου Αμερικής και Δυτικής Ευρώπης, όμως στόχος μας είναι να επεκταθούμε σε όλο τον κόσμο μέσα στα επόμενα τρία χρόνια, ενώ παράλληλα θα αναπτύσσουμε καινούριες τεχνολογίες που θα αναγνωρίζουν τα ανθρώπινα συναισθήματα μέσω της φωνής, των εκφράσεων του προσώπου και της ανάλυσης κειμένου.
»H εταιρεία μας χρησιμοποιεί νέες τεχνολογίες για να αναπτύξει λύσεις για την αναγνώριση, παρακολούθηση και διαχείριση των ανθρώπινων συναισθημάτων με στόχο την υγεία και την ευεξία. Μέσα στα επόμενα χρόνια οραματιζόμαστε ότι το Feel θα είναι μέρος της καθημερινότητας μας και θα μας βοηθάει όλους να νιώσουμε καλύτερα χτίζοντας θετικές συναισθηματικές συνήθειες.
»Οραματιζόμαστε έναν πιο χαρούμενο κόσμο, με λιγότερο άγχος, θυμό και θλίψη.
»Ένα κόσμο όπου το κινητό σας τηλέφωνο θα σας προτρέπει να πάτε για τρέξιμο όταν αγχώνεστε ή να καλείτε ένα αγαπημένο σας πρόσωπο όταν νιώθετε θλιμμένοι. Όπου εφαρμογές όπως το Υoutube, ή το Spotify θα σας προτείνουν βίντεο και μουσική ανάλογα με τη διάθεσή σας. Όπου θα μπορούμε να διαγνώσουμε ψυχικές ασθένειες, όπως η κατάθλιψη, αρκετά νωρίς ώστε να τις καταπολεμήσουμε αποτελεσματικά».
πηγή
Από το hellas-now
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου