Translate

Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου 2015

Εν Αθήναις....όμορφη πόλη

Μια πρωϊνή χθεσινή βόλτα στην Αθήνα....
Στο Σύνταγμα ετοιμασίες για προεκλογική ομιλία ...
"Ποιός τραγουδάει απόψε;"
 Ρώτησα κάποιον υπεύθυνο και μου είπε ...ο Κουτσούμπας.
Στο αυτί το ακουστικό ακούγοντας ραδιόφωνο και από
σταθμό σε σταθμό
ο κυρ Αλέκος ο Φλαμπουράρης προσπαθεί να εξηγήσει τα της τεχνικής
εταιρείας του.
Βρήκα σταθμό με τραγούδια και λές και ήταν βαλτός
είχε τον Ζαμπέτα με τον Κυρ Αλέκο από το Βοτανικό με το πράσινο
γιλέκο.

"Κύρ’ Αλέκο απ’ το Βοτανικό,
βάστα δυο κουβέντες να σου πω.
Κύρ’ Αλέκο, κύρ’ Αλέκο
με το πράσινο γελέκο,
κύρ’ Αλέκο, κύρ’ Αλέκο
με το πράσινο γελέκο."

Κατεβαίνω την Πανεπιστημίου και στάση στην Βουκουρεστίου να χαζέψω
την πινακίδα ...
"ΖΟΝΑΡΣ ....ανοίγουμε και πάλι τον χειμώνα..."
Μια νότα αισιοδοξίας....
Λίγη ιστορία....
Στεγάζεται στο κτίριο του Μετοχικού Ταμείου Στρατού που θεμελιώθηκε
το 1938....διατηρητέο ιστορικό μνημείο....ευτυχώς!
Οι ξύλινες επενδύσεις του Βαράγκη....
Πολυέλαιοι ....ακριβά σερβίτσια...λινά τραπεζομάντηλα...
Εκεί για πρώτη φορά η ΚΟΚΑ ΚΟΛΑ σε βαρέλια παρακαλώ και φυσικά
το παγωτό ΣΙΚΑΓΟ.....
Οι θαμώνες του ΖΟΝΑΡΣ....
Μάνος Χατζιδάκης...Μελίνα...οι περισσότεροι πολιτικοί....
Ωραία στάση ....
Έξω από την Τράπεζα Ελλάδος ξαπλωμένοι άστεγοι....
Σε μια τράπεζα στο Κεντρικό της κατάστημα στην Σταδίου....εγώ και όλοι
οι ταμίες να με κοιτάζουν.
Ακόμα μια επιτυχία της αριστερής Κυβέρνησης ....η αποσυμφόρηση.
Προς Αριστείδου να πληρώσω το ρεύμα...
"Είδες η ΔΕΗ ;"
Εγώ και όλα τα ταμεία δικά μου...μόνος μου....με κοιτούν σαν βλαμμένο.
Δίπλα στους διακανονισμούς....ο χαμός.
Κάνω το λάθος και αλλάζω σταθμό για να ακούσω πολιτική κουβέντα
ο καθυστερημένος...
Ο δημοσιογράφος ρωτάει πρώην υπουργό του ΣΥΡΙΖΑ ...χοντροκλασάτο
τι έχει να πεί για τους συνταξιούχους που θα χάσουν μια ακόμα σύνταξη
με το μνημόνιο που υπογράψανε με τους Καμμένους...
-->
Η απάντηση ήταν άλλα λόγια να αγαπιόμαστε και εγώ να παραμιλάω
έξω από την καφετέρια που πίνω τον καφέ μου.
Από το pisostapalia

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου