- Τέλος η φορολόγηση με βάση τα κυβικά του αυτοκινήτου
- Τα νέα τέλη κυκλοφορίας θα υπολογίζονται με βάση την εμπορική αξία
- Θα πληρώνουν τέλη και επιπλέον φόρους και τα αυτοκίνητα με χαμηλούς ρύπους
- Δείτε τι αλλάζει και ποιοι θα πληρώνουν περισσότερο, αλλά και ποιοι πολύ λιγότερα χρήματα
Τα πάνω, κάτω έρχονται με τα σχέδια για την αλλαγή του υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας των αυτοκινήτων αλλά και γενικά των
φόρων που αφορούν στα αυτοκίνητα.Πλέον και σε ό,τι αφορά στα τέλη ο υπολογισμός θα γίνεται με βάση την εμπορική αξία και όχι με βάση τον κυβισμό ή του ρύπους του αυτοκινήτου.
Επί της ουσίας δηλαδή ένα αυτοκίνητο 1.600 κυβικών με αξία 15.000 ευρώ θα έχει πολύ λιγότερα τέλη από ένα επίσης 1.600 κυβικών αλλά εμπορικής αξίας 25.000 ευρώ.Οι αλλαγές αυτές θα έρθουν από το 2016 και θα αφορούν σε πρώτη φάση τα αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν στην Ελλάδα από το 2010 και μετά (καινούργια ή μεταχειρισμένα). Δεν έχει διευκρινιστεί τι θα γίνει με τα πιο παλιά αυτοκίνητα και πως θα υπολογίζονται τα τέλη.Μια σκέψη είναι να υπολογίζονται με βάση την αξία που προκύπτει από την ασφάλεια των αυτοκινήτων.
Με τον ίδιο τρόπο σε ό,τι αφορά στα αυτοκίνητα που εισάγονται (καινούργια ή μεταχειρισμένα) θα υπολογίζεται και το τέλος ταξινόμησης, αλλά και ο φόρος πολυτελούς διαβίωσης.Το μόνο βέβαιο είναι ότι θα υπάρξει μεγάλη επιβάρυνση σε όσους έχουν αυτοκίνητο μεγάλης αξίας αλλά όχι και πολύ μεγάλη μείωση στα χρήματα που πληρώνουν όσοι έχουν φθηνό ή παλιό αυτοκίνητο καθώς οι φόροι αυξάνονται και τα έσοδα που υπολογίζει το κράτος εκτινάσσονται από το 1 δισ. που είναι για φέτος στα 1,6 δισ. το 2016.
Από το newsit
-->
- Τα νέα τέλη κυκλοφορίας θα υπολογίζονται με βάση την εμπορική αξία
- Θα πληρώνουν τέλη και επιπλέον φόρους και τα αυτοκίνητα με χαμηλούς ρύπους
- Δείτε τι αλλάζει και ποιοι θα πληρώνουν περισσότερο, αλλά και ποιοι πολύ λιγότερα χρήματα
Τα πάνω, κάτω έρχονται με τα σχέδια για την αλλαγή του υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας των αυτοκινήτων αλλά και γενικά των
φόρων που αφορούν στα αυτοκίνητα.Πλέον και σε ό,τι αφορά στα τέλη ο υπολογισμός θα γίνεται με βάση την εμπορική αξία και όχι με βάση τον κυβισμό ή του ρύπους του αυτοκινήτου.
Επί της ουσίας δηλαδή ένα αυτοκίνητο 1.600 κυβικών με αξία 15.000 ευρώ θα έχει πολύ λιγότερα τέλη από ένα επίσης 1.600 κυβικών αλλά εμπορικής αξίας 25.000 ευρώ.Οι αλλαγές αυτές θα έρθουν από το 2016 και θα αφορούν σε πρώτη φάση τα αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν στην Ελλάδα από το 2010 και μετά (καινούργια ή μεταχειρισμένα). Δεν έχει διευκρινιστεί τι θα γίνει με τα πιο παλιά αυτοκίνητα και πως θα υπολογίζονται τα τέλη.Μια σκέψη είναι να υπολογίζονται με βάση την αξία που προκύπτει από την ασφάλεια των αυτοκινήτων.
Με τον ίδιο τρόπο σε ό,τι αφορά στα αυτοκίνητα που εισάγονται (καινούργια ή μεταχειρισμένα) θα υπολογίζεται και το τέλος ταξινόμησης, αλλά και ο φόρος πολυτελούς διαβίωσης.Το μόνο βέβαιο είναι ότι θα υπάρξει μεγάλη επιβάρυνση σε όσους έχουν αυτοκίνητο μεγάλης αξίας αλλά όχι και πολύ μεγάλη μείωση στα χρήματα που πληρώνουν όσοι έχουν φθηνό ή παλιό αυτοκίνητο καθώς οι φόροι αυξάνονται και τα έσοδα που υπολογίζει το κράτος εκτινάσσονται από το 1 δισ. που είναι για φέτος στα 1,6 δισ. το 2016.
Από το newsit
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου