ΙΔΟΥ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑΝ ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ! ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΟΥ!!! ΔΕΝ ΘΑ ΒΡΕΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΤΟΝ ΕΜΠΟΔΙΣΕΙ…”Ο ΕΚ ΠΕΝΙΑΣ ΒΑΣΙΛΕΑΣ”!!! ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΑΥΤΟΥ…
“Ο εκ πενίας Βασιλέας”. Το όνομα αυτού… “Ιωάννης”, πράος, φιλάνθρωπος και η λαλιά αυτού “ηδεία”, μεγαλόψυχος, γενναίος, ήπιος και αγαθός, “Αγιος τω Κυριω”, “αφομοιωμένος τω Θεώ τω υψίστω”, προορατικός φυλάττων πάσα θεοσεβείαν και προφητείαν, τροπαιούχος, άριστος! Περί της έλευσής του προφητευομένου
Βασιλέα Ιωάννη ή εκείνου που ο Χριστός έχει επιλέξει να σηκώσει το βάρος της διάδωσης της Ορθοδοξίας , αλλά και της Ανάστασης του ανθρώπου στις πλάτες του, αναφέρονται οι περισσότεροι των Αγίων Πατέρων και των Προφητών…
ΜΑΖΙ ΤΟΥ, ΠΡΟΕΙΠΕ Ο ΙΩΣΗΦ Ο ΒΑΤΟΠΕΔΙΝΟΣ, ΘΑ ΑΝΑΣΤΗΣΕΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΤΟΥΣ ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΘΕΣΕΙ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ …
Δεν έδωσε το στίγμα του προφητευομενου, όπως έκαναν άλλοι προφήτες, οι οποίοι μάλιστα σκιαγράφησαν το προφίλ του…
Απλά αναφέρθηκε στο έργο του δίνοντας προτεραιότητα στην αναλαμπή της ορθοδοξίας την οποία εκείνος θα επιφέρει και όχι στην έλευση του αντίχριστου που ισχυρίστηκε ότι ακολουθεί μετά από την Βασιλεία του Προφητευομένου….
Ο Λέων ο Σοφός διείσδυσε περισσότερο στα άδυτα του μυστηρίου που ακολουθεί τον “Βασιλέα του Θεού” και τον προσδιόρισε ως έναν απλό θεοσεβούμενο πολίτη, πολύ πιστό και πρόθυμο να σηκώσει στις πλάτες του την ευθύνη της πραγμάτωσης του Θεικού Σχεδίου…
Προόρησε ότι θα ζήσει στην Ελλάδα εν τη άκρα της Βυζαντίδος = (Το πρώτο άκρο του Βυζαντίου είναι η περιοχή Επτάλοφος που σήμερα ονομάζεται Κουβαράς Μεσογείων Αττικής) και ότι θα είναι ένας φτωχός και γνωστός-άγνωστος με σωματικό χαρακτηριστικό ένα τήλωμα= (Ορθογώνιο λευκό σημάδι) του μεγάλου δακτύλου του δεξιού ποδιού…
ΘΑ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΑΥΣΤΗΡΟ ΑΛΛΑ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΓΛΥΚΟ ΥΦΟΣ, ΟΠΩΣ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ …
Ο ΑΓΙΟΣ ΜΕΘΟΔΙΟΣ ΠΑΤΑΡΩΝ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΗ ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Ο ΒΑΣΙΛΕΥΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΠΙ ΤΑ ΔΕΞΙΑ ΤΑ ΜΕΡΗ ΤΗΣ ΕΠΤΑΛΟΦΟΥ.
Προείπε ότι θα αναδειχθεί στον Ναό της Αγίας Σοφιας (εντός ημών) από Άγγελο του Θεού όταν ο ΓΠΠ θα βρίσκεται σε εξέλιξη, την τρίτη ημέρα της σύγκρουσης των δύο “Ορπηκων” (Αγγλοαμερικανών) με τη Ρωσία, στην Πόλη…
Τα χαρίσματα του Αγίου Πνεύματος θα του δώσουν τη δυνατότητα επικαλούμενος την Αγία Τριάδα να κάνει θαύματα και να ανακουφίσει υλικά και πνευματικά τους ανθρώπους…
“Καμνον τους καρπούς αυτής…”, αναφέρει ο Χριστός, εννοώντας τους καρπούς της Βασιλείας του, αυτό που ο ΠΑΤΡΟΚΟΣΜΑΣ περιέγραψε τόσο παραστατικά και αισιόδοξα:
«ΟΙ ΦΤΩΧΟΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΛΟΥΣΙΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΛΟΥΣΙΟΙ ΑΡΧΟΝΤΕΣ» ,
«ΘΑ «ΖΗΣΕΙ Ο ΛΥΚΟΣ ΜΕ ΤΟ ΑΡΝΙ»,
«ΘΑ ΤΡΩΝΕ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕ ΧΡΥΣΑ ΚΟΥΤΑΛΙΑ», ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΛΕΟΝΤΑ ΤΟΝ ΣΟΦΟ ΠΟΥ ΠΡΟΟΡΗΣΕ ΟΤΙ ΟΛΟΣ Ο ΠΛΟΥΤΟΣ ΤΗΣ ΓΗΣ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΦΗΤΕΥΟΜΕΝΟΥ ΒΑΣΙΛΕΑ …
Η ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΔΙΚΑΙΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΘΑ ΓΕΥΤΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΑΡΠΟΥΣ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΕΥΛΟΓΙΑΣ ΤΟΥ …
Αναφορά στην ύπαρξη και δράση του Προφητευομενου Βασιλέα παρατηρούμε και στην Αποκάλυψη:
«ΕΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΡΙΝΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΕΜΕΙ» … «ΚΑΙ ΠΑΤΑΣΣΕΙ ΤΑ ΕΘΝΗ ΚΑΙ» … «ΠΟΙΜΑΝΕΙ ΑΥΤΟΥΣ ΕΝ ΡΑΒΔΩ ΣΙΔΗΡΑ»
(ΑΠΟΚ.ΙΘ, 11-15) …
Θα βγει, λέει ο Ιωάννης, δίστομος ρομφαία απο το στόμα του και θα κατακάψει τα στρατεύματα των ασεβών …
Σε αυτή τη σκηνή της αποκάλυψης περιγράφεται η δράση του προφητευμένου στρατιώτη του χριστού ο οποίος θα ενεργήσει για τη δόξα του θεού, επικαλούμενος το όνομα της αγίας τριάδας …
Η επίκληση και η προσευχή προς τον θεό που θα εξέλθει από το στόμα του παρουσιάζεται με κοφτερή και δίστομη ρομφαια η οποία θα κατακάψει εν ριπη οφθαλμού τους ασεβείς.
Ολα αυτά ο άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός προόρισε οτι θα γίνουν στον μεσασμο του 8ου αιώνα τον οποιο ηδη προσπεράσαμε κατα 21 χρόνια αφου καθε προφητικός αιωνας αντιστοιχεί σε χιλια χρόνια και ο ογδοος περιλαμβάνει την περιοδο απο το 1492 μ.χ μεχρι το 2492 μ.χ !!!
Και κηρυχθησεται τούτο το ευαγγέλιο της βασιλείας εν ολη τη οικουμένη εις μαρτύριο πασι τοις εθνεσι και τοτε ηξει το τελος»(ματθ.κδ 14) …
Θα κηρυχθεί το ευαγγέλιο της βασιλείας του θεού σε ολη την οικουμένη, αυτο είναι το έργο που θα αναλαβει ο προφητευομενος βασιλεας, για να υπαρχει μαρτυρία πιστης στον τριαδικο θεο απο ανθρώπους όλων των εθνων και μετα ακολουθουν αντιχριστος και η β’ παρουσία σύμφωνα με τον βατοπεδινο, τον αγιο Γεώργιο τον χοζεβιτη και πολλους αλλους προφητες !!!
Η δράση του προφητευμένου βασιλέα δεν θα περιοριστει εντος συγκεκριμενων οριων, ουτε θα ανακοπεί περνώντας τα υφιστάμενα σύνορα …
Δεν θα βρεθεί κανείς να τον εμποδίσει αφού η ανθρωπότητα θα μετράει τις πληγές της μη μπορώντας να προβάλει αντιδράσεις …
Το δύσκολο μεσοδιάστημα του πολέμου θα παρέλθει και οι εναπομείναντες θα έχουν υποστεί ολες τις ελλείψεις και κακουχίες που το κακο θα επιφέρει σε ολα τα μηκη και πλατη του κόσμου …
Κανενα κράτος, καμμιά πατρίδα, δεν θα έχει να καυχηθεί οτι δεν έπεσε θυμα του «γενικού πολέμου» που θα ακολουθήσει τον πρωιμο οικονομικό, μετα τον οποιο οι συναλλαγες θα παύσουν να λειτουργούν με τη σημερινή μορφή …
Περισσότερο ανταλλαγές θα λέγονται αφού οι τράπεζες θα πτωχεύσουν απελευθερώνοντας τους δεσμιους δανειολήπτες …
Οι χώρες θα διαλυθούν, ενω τα ανθρώπινα κεκτημένα θα πάψουν … θα σταματήσει η λειτουργία των «κρατων αδικου» και οι πολίτες θα ελευθερωθούν απο τις δεσμεύσεις και τους φόρους …
Κάθε αποτέλεσμα βιας, απάτης, δολου, προδοσιας, θα παυσει , ενω οι πρωταίτιοι θα υποστούν την αναλογη τιμωρια που απο θείο θελημα θα είναι πολυ αυστηρη …
Ο χρυσος και ολες οι υπόλοιπες κοσμικές αξιες θα δώσουν τη θέση τους σε αλλες ανεκτίμητες, διαχρονικές, οπως αυτες προσφέρονται δωρεάν και απλόχερα απο τον ιησου χριστο …
Το πνεύμα και η ψυχη θα απογειωνουν τις καρδιακές προτιμήσεις και θα γαληνεύουν το νου …
Το αισθημα της ελευθεριας που θα ειναι το πρωτο σημαντικό
Δωρο – απόρροια του πολέμου, θα εχει τόση μεγαλη σημασία ωστε οι υλικές ανάγκες να βρεθούν σε δευτερη μοίρα … «έλλειψε η λευτεριά, ελλειψε η ανθρωπιά, πολυ καιρο στους ανθρώπους και ο χριστός δεν αντεξε …», ειναι τα λογια γεροντα ασκητη που η διορατικότητα του ξεδίπλωσε σε μια αορατη οθονη το περασμα απο την σκλαβιά στην ελευθέρια, απο την απότομη προσγείωση του κοσμικού ρολου των υλικών κατακτήσεων, στην απογείωση της ψυχης και της πίστης στον χριστό …
Ολα θα τον θυμίζουν, ολα θα τον παραστούν,
Ολα θα τον εξυμνούν … το κρίσιμο ομως μεσοδιάστημα του πολέμου ειναι το μάθημα που σαν μετεξεταστέοι θα κληθούμε να δωσουμε, απο το αποτέλεσμα του οποιου θα κριθει η είσοδος μας στην «εν χριστω»κοινοτητα … μετα την πρώτη βομβα που θα πεσει στο ιραν και η οποια θα σηματοδοτήσει την εναρξη του γππ, ολα θα τρεχουν με ανεξέλεγκτους ρυθμους …
Οι γνωριμες μορφές κοινωνιων θα υπολειτουργούν η θα πάψουν οριστικα, ενω η αναρχια και το χαος θα κυριαρχησουν σε ολο τον πλανητη …
Οι οικονομιες θα διαλυθούν και η ανεργια θα κυριαρχήσει …
Οι συγχρονοι τρόποι επικοινωνίας θα πάψουν και η απομονωση θα κυριαρχήσει: «θα ερθει στιγμη που δεν θα μαθαίνετε τιποτα», προορησε ο πατροκοσμας …
Το πετρελαιο θα δεσμευτεί απο το κρατος και οι μετακινήσεις θα περιοριστούν μεχρι που καποια στιγμη θα δικαιωθεί η αγια ματρωνα, η Ρωσίδα αγια που προόρισε οτι: «θα ξυπνήσετε ενα πρωί και θα οργωνετε το χωραφι με τον τροπο που το οργωναν οι παπουδες σας» …
Οι συγκρούσεις των κρατων θα διαδοθούν περαιτέρω και εκείνα που δεν θα μετεχουν δεν θα προσεύχονται να σταματησει ο πολεμος και να κολοβωθούν οι ημέρες των δεινών, αλλα θα επιζητουν εκδικηση και αποκατάσταση της παλαι ποτε κοσμικής ζωης των ανεσεων, των παθων και των υλικων απολαυσεων …
Τοτε που οι συγκρούσεις θα εξαπλώνονται και η συμμετοχή των χωρών στο πόλεμο θα αυξάνεται, θα ερθει εκεινος που ο Ιησούς θα του εμπιστευθει το μελλον της ανθρωπότητας, την αποκατασταση και διάδοση της ορθοδοξιας, μεσω της οποίας θα αναπτερωθούν οι ελπίδες για να ζήσει ο άνθρωπος με αγάπη, ελπίδα και πιστη !!!
Το εργο του προφητευομενου βασιλεα ειναι τριπλό … Επιγραμματικά θα αναλάβει σαν άξιος στρατιώτης και επιτετραμμένος του χριστου: πρώτον την επιβολη δικαιης κρισης, δευτερον ανοικοδόμηση και τριτον την κηρυξη του ευαγγελίου σε ολη τη γη …
Ο πιστος βασιλέας παραβάλλεται προς τον μ. Κωνσταντίνο (Μακρυγιάννη ενθ’ ανωτ. σελ.207) και το θεάρεστο εργο του προς το ευσεβές εκεινού το οποιον και υπερβάλλει (λεοντος σοφου, σελ.107, 1149)
ο μ. Κωνσταντίνος βασίλευσε στην τοτε οικουμένη μετα τους διωγμους της νεας βαβυλωνας ρωμης κατα της εκκλησίας … ο Ιωάννης θα βασιλεύσει σε ολη την οικουμένη μετα την καταστροφη της Βαβυλώνας της μεγάλης
Ο αυτοκράτορας Κωνσταντίνος ειρήνευσε τους τοτε λαους, ο ιωαννης θα ειρηνευσει ολους τους λαους της γης …
Ο Κωνσταντίνος εκτισε την Κωνσταντινούπολη, ο Ιωάννης θα την ανακαινίσει …
Ο μ. Κωνσταντίνος συγκάλεσε την α’ οικουμενική συνοδο, ο ιωαννης θα συγκροτήσει την τελευταια, δηλαδη την η’ οικουμενικη …
Ο Κωνσταντίνος ανακηρυξε την ορθοδοξη εκκλησια ελευθερη επισημη θρησκεια, ο ιωαννης θα επιβαλλει δικαιως την ορθοδοξια και θα την διαδώσει ιεραποστολικά σε ολα τα εθνη …
θα τιμωρήσει την ασεβεια και θα εγκαθιδρυσει επιγεια βασιλεια θεαρεστη, σε τυπο της προσεχους γενικης κρισης και της αιωνιας βασιλειας των ουρανών, της δευτέρας παρουσίας του κυρίου ημών Ιησού χριστού …
Ο βασιλέας αυτος θα λαμψει «ως ηλιος» (αποκ.ι’1), θα ευαγγελιστει σε «παν έθνος και φυλην και γλώσσαν και λαον το αιώνιόν ευαγγελίΟν του χριστού
-->
“Ο εκ πενίας Βασιλέας”. Το όνομα αυτού… “Ιωάννης”, πράος, φιλάνθρωπος και η λαλιά αυτού “ηδεία”, μεγαλόψυχος, γενναίος, ήπιος και αγαθός, “Αγιος τω Κυριω”, “αφομοιωμένος τω Θεώ τω υψίστω”, προορατικός φυλάττων πάσα θεοσεβείαν και προφητείαν, τροπαιούχος, άριστος! Περί της έλευσής του προφητευομένου
Βασιλέα Ιωάννη ή εκείνου που ο Χριστός έχει επιλέξει να σηκώσει το βάρος της διάδωσης της Ορθοδοξίας , αλλά και της Ανάστασης του ανθρώπου στις πλάτες του, αναφέρονται οι περισσότεροι των Αγίων Πατέρων και των Προφητών…
ΜΑΖΙ ΤΟΥ, ΠΡΟΕΙΠΕ Ο ΙΩΣΗΦ Ο ΒΑΤΟΠΕΔΙΝΟΣ, ΘΑ ΑΝΑΣΤΗΣΕΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΤΟΥΣ ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΘΕΣΕΙ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ …
Δεν έδωσε το στίγμα του προφητευομενου, όπως έκαναν άλλοι προφήτες, οι οποίοι μάλιστα σκιαγράφησαν το προφίλ του…
Απλά αναφέρθηκε στο έργο του δίνοντας προτεραιότητα στην αναλαμπή της ορθοδοξίας την οποία εκείνος θα επιφέρει και όχι στην έλευση του αντίχριστου που ισχυρίστηκε ότι ακολουθεί μετά από την Βασιλεία του Προφητευομένου….
Ο Λέων ο Σοφός διείσδυσε περισσότερο στα άδυτα του μυστηρίου που ακολουθεί τον “Βασιλέα του Θεού” και τον προσδιόρισε ως έναν απλό θεοσεβούμενο πολίτη, πολύ πιστό και πρόθυμο να σηκώσει στις πλάτες του την ευθύνη της πραγμάτωσης του Θεικού Σχεδίου…
Προόρησε ότι θα ζήσει στην Ελλάδα εν τη άκρα της Βυζαντίδος = (Το πρώτο άκρο του Βυζαντίου είναι η περιοχή Επτάλοφος που σήμερα ονομάζεται Κουβαράς Μεσογείων Αττικής) και ότι θα είναι ένας φτωχός και γνωστός-άγνωστος με σωματικό χαρακτηριστικό ένα τήλωμα= (Ορθογώνιο λευκό σημάδι) του μεγάλου δακτύλου του δεξιού ποδιού…
ΘΑ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΑΥΣΤΗΡΟ ΑΛΛΑ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΓΛΥΚΟ ΥΦΟΣ, ΟΠΩΣ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ …
Ο ΑΓΙΟΣ ΜΕΘΟΔΙΟΣ ΠΑΤΑΡΩΝ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΗ ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Ο ΒΑΣΙΛΕΥΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΠΙ ΤΑ ΔΕΞΙΑ ΤΑ ΜΕΡΗ ΤΗΣ ΕΠΤΑΛΟΦΟΥ.
Προείπε ότι θα αναδειχθεί στον Ναό της Αγίας Σοφιας (εντός ημών) από Άγγελο του Θεού όταν ο ΓΠΠ θα βρίσκεται σε εξέλιξη, την τρίτη ημέρα της σύγκρουσης των δύο “Ορπηκων” (Αγγλοαμερικανών) με τη Ρωσία, στην Πόλη…
Τα χαρίσματα του Αγίου Πνεύματος θα του δώσουν τη δυνατότητα επικαλούμενος την Αγία Τριάδα να κάνει θαύματα και να ανακουφίσει υλικά και πνευματικά τους ανθρώπους…
“Καμνον τους καρπούς αυτής…”, αναφέρει ο Χριστός, εννοώντας τους καρπούς της Βασιλείας του, αυτό που ο ΠΑΤΡΟΚΟΣΜΑΣ περιέγραψε τόσο παραστατικά και αισιόδοξα:
«ΟΙ ΦΤΩΧΟΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΛΟΥΣΙΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΛΟΥΣΙΟΙ ΑΡΧΟΝΤΕΣ» ,
«ΘΑ «ΖΗΣΕΙ Ο ΛΥΚΟΣ ΜΕ ΤΟ ΑΡΝΙ»,
«ΘΑ ΤΡΩΝΕ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕ ΧΡΥΣΑ ΚΟΥΤΑΛΙΑ», ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΛΕΟΝΤΑ ΤΟΝ ΣΟΦΟ ΠΟΥ ΠΡΟΟΡΗΣΕ ΟΤΙ ΟΛΟΣ Ο ΠΛΟΥΤΟΣ ΤΗΣ ΓΗΣ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΦΗΤΕΥΟΜΕΝΟΥ ΒΑΣΙΛΕΑ …
Η ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΔΙΚΑΙΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΘΑ ΓΕΥΤΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΑΡΠΟΥΣ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΕΥΛΟΓΙΑΣ ΤΟΥ …
Αναφορά στην ύπαρξη και δράση του Προφητευομενου Βασιλέα παρατηρούμε και στην Αποκάλυψη:
«ΕΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΡΙΝΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΕΜΕΙ» … «ΚΑΙ ΠΑΤΑΣΣΕΙ ΤΑ ΕΘΝΗ ΚΑΙ» … «ΠΟΙΜΑΝΕΙ ΑΥΤΟΥΣ ΕΝ ΡΑΒΔΩ ΣΙΔΗΡΑ»
(ΑΠΟΚ.ΙΘ, 11-15) …
Θα βγει, λέει ο Ιωάννης, δίστομος ρομφαία απο το στόμα του και θα κατακάψει τα στρατεύματα των ασεβών …
Σε αυτή τη σκηνή της αποκάλυψης περιγράφεται η δράση του προφητευμένου στρατιώτη του χριστού ο οποίος θα ενεργήσει για τη δόξα του θεού, επικαλούμενος το όνομα της αγίας τριάδας …
Η επίκληση και η προσευχή προς τον θεό που θα εξέλθει από το στόμα του παρουσιάζεται με κοφτερή και δίστομη ρομφαια η οποία θα κατακάψει εν ριπη οφθαλμού τους ασεβείς.
Ολα αυτά ο άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός προόρισε οτι θα γίνουν στον μεσασμο του 8ου αιώνα τον οποιο ηδη προσπεράσαμε κατα 21 χρόνια αφου καθε προφητικός αιωνας αντιστοιχεί σε χιλια χρόνια και ο ογδοος περιλαμβάνει την περιοδο απο το 1492 μ.χ μεχρι το 2492 μ.χ !!!
Και κηρυχθησεται τούτο το ευαγγέλιο της βασιλείας εν ολη τη οικουμένη εις μαρτύριο πασι τοις εθνεσι και τοτε ηξει το τελος»(ματθ.κδ 14) …
Θα κηρυχθεί το ευαγγέλιο της βασιλείας του θεού σε ολη την οικουμένη, αυτο είναι το έργο που θα αναλαβει ο προφητευομενος βασιλεας, για να υπαρχει μαρτυρία πιστης στον τριαδικο θεο απο ανθρώπους όλων των εθνων και μετα ακολουθουν αντιχριστος και η β’ παρουσία σύμφωνα με τον βατοπεδινο, τον αγιο Γεώργιο τον χοζεβιτη και πολλους αλλους προφητες !!!
Η δράση του προφητευμένου βασιλέα δεν θα περιοριστει εντος συγκεκριμενων οριων, ουτε θα ανακοπεί περνώντας τα υφιστάμενα σύνορα …
Δεν θα βρεθεί κανείς να τον εμποδίσει αφού η ανθρωπότητα θα μετράει τις πληγές της μη μπορώντας να προβάλει αντιδράσεις …
Το δύσκολο μεσοδιάστημα του πολέμου θα παρέλθει και οι εναπομείναντες θα έχουν υποστεί ολες τις ελλείψεις και κακουχίες που το κακο θα επιφέρει σε ολα τα μηκη και πλατη του κόσμου …
Κανενα κράτος, καμμιά πατρίδα, δεν θα έχει να καυχηθεί οτι δεν έπεσε θυμα του «γενικού πολέμου» που θα ακολουθήσει τον πρωιμο οικονομικό, μετα τον οποιο οι συναλλαγες θα παύσουν να λειτουργούν με τη σημερινή μορφή …
Περισσότερο ανταλλαγές θα λέγονται αφού οι τράπεζες θα πτωχεύσουν απελευθερώνοντας τους δεσμιους δανειολήπτες …
Οι χώρες θα διαλυθούν, ενω τα ανθρώπινα κεκτημένα θα πάψουν … θα σταματήσει η λειτουργία των «κρατων αδικου» και οι πολίτες θα ελευθερωθούν απο τις δεσμεύσεις και τους φόρους …
Κάθε αποτέλεσμα βιας, απάτης, δολου, προδοσιας, θα παυσει , ενω οι πρωταίτιοι θα υποστούν την αναλογη τιμωρια που απο θείο θελημα θα είναι πολυ αυστηρη …
Ο χρυσος και ολες οι υπόλοιπες κοσμικές αξιες θα δώσουν τη θέση τους σε αλλες ανεκτίμητες, διαχρονικές, οπως αυτες προσφέρονται δωρεάν και απλόχερα απο τον ιησου χριστο …
Το πνεύμα και η ψυχη θα απογειωνουν τις καρδιακές προτιμήσεις και θα γαληνεύουν το νου …
Το αισθημα της ελευθεριας που θα ειναι το πρωτο σημαντικό
Δωρο – απόρροια του πολέμου, θα εχει τόση μεγαλη σημασία ωστε οι υλικές ανάγκες να βρεθούν σε δευτερη μοίρα … «έλλειψε η λευτεριά, ελλειψε η ανθρωπιά, πολυ καιρο στους ανθρώπους και ο χριστός δεν αντεξε …», ειναι τα λογια γεροντα ασκητη που η διορατικότητα του ξεδίπλωσε σε μια αορατη οθονη το περασμα απο την σκλαβιά στην ελευθέρια, απο την απότομη προσγείωση του κοσμικού ρολου των υλικών κατακτήσεων, στην απογείωση της ψυχης και της πίστης στον χριστό …
Ολα θα τον θυμίζουν, ολα θα τον παραστούν,
Ολα θα τον εξυμνούν … το κρίσιμο ομως μεσοδιάστημα του πολέμου ειναι το μάθημα που σαν μετεξεταστέοι θα κληθούμε να δωσουμε, απο το αποτέλεσμα του οποιου θα κριθει η είσοδος μας στην «εν χριστω»κοινοτητα … μετα την πρώτη βομβα που θα πεσει στο ιραν και η οποια θα σηματοδοτήσει την εναρξη του γππ, ολα θα τρεχουν με ανεξέλεγκτους ρυθμους …
Οι γνωριμες μορφές κοινωνιων θα υπολειτουργούν η θα πάψουν οριστικα, ενω η αναρχια και το χαος θα κυριαρχησουν σε ολο τον πλανητη …
Οι οικονομιες θα διαλυθούν και η ανεργια θα κυριαρχήσει …
Οι συγχρονοι τρόποι επικοινωνίας θα πάψουν και η απομονωση θα κυριαρχήσει: «θα ερθει στιγμη που δεν θα μαθαίνετε τιποτα», προορησε ο πατροκοσμας …
Το πετρελαιο θα δεσμευτεί απο το κρατος και οι μετακινήσεις θα περιοριστούν μεχρι που καποια στιγμη θα δικαιωθεί η αγια ματρωνα, η Ρωσίδα αγια που προόρισε οτι: «θα ξυπνήσετε ενα πρωί και θα οργωνετε το χωραφι με τον τροπο που το οργωναν οι παπουδες σας» …
Οι συγκρούσεις των κρατων θα διαδοθούν περαιτέρω και εκείνα που δεν θα μετεχουν δεν θα προσεύχονται να σταματησει ο πολεμος και να κολοβωθούν οι ημέρες των δεινών, αλλα θα επιζητουν εκδικηση και αποκατάσταση της παλαι ποτε κοσμικής ζωης των ανεσεων, των παθων και των υλικων απολαυσεων …
Τοτε που οι συγκρούσεις θα εξαπλώνονται και η συμμετοχή των χωρών στο πόλεμο θα αυξάνεται, θα ερθει εκεινος που ο Ιησούς θα του εμπιστευθει το μελλον της ανθρωπότητας, την αποκατασταση και διάδοση της ορθοδοξιας, μεσω της οποίας θα αναπτερωθούν οι ελπίδες για να ζήσει ο άνθρωπος με αγάπη, ελπίδα και πιστη !!!
Το εργο του προφητευομενου βασιλεα ειναι τριπλό … Επιγραμματικά θα αναλάβει σαν άξιος στρατιώτης και επιτετραμμένος του χριστου: πρώτον την επιβολη δικαιης κρισης, δευτερον ανοικοδόμηση και τριτον την κηρυξη του ευαγγελίου σε ολη τη γη …
Ο πιστος βασιλέας παραβάλλεται προς τον μ. Κωνσταντίνο (Μακρυγιάννη ενθ’ ανωτ. σελ.207) και το θεάρεστο εργο του προς το ευσεβές εκεινού το οποιον και υπερβάλλει (λεοντος σοφου, σελ.107, 1149)
ο μ. Κωνσταντίνος βασίλευσε στην τοτε οικουμένη μετα τους διωγμους της νεας βαβυλωνας ρωμης κατα της εκκλησίας … ο Ιωάννης θα βασιλεύσει σε ολη την οικουμένη μετα την καταστροφη της Βαβυλώνας της μεγάλης
Ο αυτοκράτορας Κωνσταντίνος ειρήνευσε τους τοτε λαους, ο ιωαννης θα ειρηνευσει ολους τους λαους της γης …
Ο Κωνσταντίνος εκτισε την Κωνσταντινούπολη, ο Ιωάννης θα την ανακαινίσει …
Ο μ. Κωνσταντίνος συγκάλεσε την α’ οικουμενική συνοδο, ο ιωαννης θα συγκροτήσει την τελευταια, δηλαδη την η’ οικουμενικη …
Ο Κωνσταντίνος ανακηρυξε την ορθοδοξη εκκλησια ελευθερη επισημη θρησκεια, ο ιωαννης θα επιβαλλει δικαιως την ορθοδοξια και θα την διαδώσει ιεραποστολικά σε ολα τα εθνη …
θα τιμωρήσει την ασεβεια και θα εγκαθιδρυσει επιγεια βασιλεια θεαρεστη, σε τυπο της προσεχους γενικης κρισης και της αιωνιας βασιλειας των ουρανών, της δευτέρας παρουσίας του κυρίου ημών Ιησού χριστού …
Ο βασιλέας αυτος θα λαμψει «ως ηλιος» (αποκ.ι’1), θα ευαγγελιστει σε «παν έθνος και φυλην και γλώσσαν και λαον το αιώνιόν ευαγγελίΟν του χριστού
και ούτω θα φωτιστεί η γη εκ της δόξης αυτου»
(αποκ.ιη’1) …
Πηγή
Από το sahiel
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου