Translate

Παρασκευή 22 Δεκεμβρίου 2023

Η ζωή μου ήταν χάλια μέχρι που συνάντησα…

 Η ζωή μου ήταν χάλια μέχρι που συνάντησα… Στη ζωή μου αρκετά πράγματα δεν πήγαιναν καλά, όμως από τότε που τον συνάντησα και μου έδωσε συμβουλές για διάφορα θέματα η ζωή μου άρχισε να αλλάζει. 

Ζούσε σε έναν κυκεώνα προβλημάτων μικρών και μεγάλων, όμως μετά από αυτή τη συνάντησή μας, ξεκίνησα σιγά σιγά να βάζω τα πράγματα στη θέση τους.

Πολλά πράγματα προσωπικά ή

και αυτά που είχαν να κάνουν με τους γύρω μου, για κάποιο λόγο δεν πήγαιναν καλά. Η ζωή μου όμως άλλαξε από τη μια στιγμή στην άλλη γνωρίζοντας αυτό το πρόσωπο που με βοήθησε σε πολλούς τομείς της ζωής μου και ταυτόχρονα της γυναίκας μου και των γύρω μου. Έκανα αυτό που μου είπε, ακολούθησα τις χρήσιμες συμβουλές του και λυτρώθηκα.


Ιερά Μονή Αγίων Αυγουστίνου Ιππώνος και Σεραφείμ του Σαρώφ

Τρίκορφο Φωκίδος

                      

Από το ksipnistere

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου