Μετά τα σπίτια, τα οποία κατάσχουν μαζικά οι τράπεζες, φαίνεται πως δεν θα έχουμε, στην ιδιοκτησία μας, ούτε αυτοκίνητα!
Δεν το πιστεύετε;
Η πώληση πετρελαιοκίνητων και βενζινοκίνητων αυτοκινήτων θα απαγορευθεί στο ΗΒ από το 2040. Η Οξφόρδη έχει ήδη ανακοινώσει θα είναι η πρώτη
Βρετανική πόλη που θα απαγορεύσει την κυκλοφορία σε όλα τα πετρελαιοκίνητα, και βενζινοκίνητα αυτοκίνητα και φορτηγάκια –σε μερικούς κεντρικούς δρόμους από το 2020-, και σε όλο το κέντρο της πόλης μετά από δέκα χρόνια.
Βρετανική πόλη που θα απαγορεύσει την κυκλοφορία σε όλα τα πετρελαιοκίνητα, και βενζινοκίνητα αυτοκίνητα και φορτηγάκια –σε μερικούς κεντρικούς δρόμους από το 2020-, και σε όλο το κέντρο της πόλης μετά από δέκα χρόνια.
Το Παρίσι θα απαγορεύσει όλα τα μη ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030, και τώρα ανακοινώνει μέρες χωρίς αυτοκίνητο, κατά τις οποίες οι οδηγοί θα πρέπει να μένουν έξω από το ιστορικό κέντρο.
Θα καταργηθεί η ιδιοκτησία αυτοκινήτων και θα προωθηθεί η συλλογική χρήση οικολογικών αυτοκινήτων και ποδηλάτων. Έτσι θα μετακινούμαστε όλοι «οικολογικά» και ελεγχόμενα.
Η ιδιοκτησία αυτοκινήτου φαντάζει σαν ένα πράγμα του παρελθόντος. Την επόμενη δεκαετία, τα αυτοκίνητα θα θεωρούνται ως υπηρεσία κατ’ απαίτηση αντί για μια μεγάλη πολυπόθητη αγορά που γυαλίζουν οι άνθρωποι με αγάπη τα Σαββατοκύριακα μέσα στο γκαράζ. Και το 80% των πωλήσεων αυτοκινήτων θα αφορά εταιρείες διαχείρισης στόλου και όχι μεμονωμένους καταναλωτές.
Αυτή η άποψη, σύμφωνα με το fortunegreece, ανήκει στον Jaime Moreno, διευθύνοντα σύμβουλο της Mormedi, μιας εταιρείας συμβούλων στρατηγικού σχεδιασμού που δραστηριοποιείται στον τομέα των μεταφορών. Η Mormedi, η οποία ιδρύθηκε από την Moreno, έχει αναπτύξει τρένα υψηλής ταχύτητας για την ισπανική σιδηροδρομική υπηρεσία RENFE και τη Hitachi, καθώς και σχέδια φορτηγών για τη Hino, τη μάρκα μεσαίου και βαρέως τύπου φορτηγών της Toyota.
«Η αυτοκινητοβιομηχανία βρίσκεται εν μέσω μιας μεγάλης αναστάτωσης. Δεν χρειάζεται να κατέχετε αυτοκίνητα για να ζείτε πλέον στην πόλη – το βλέπουμε ήδη σε πολλές μεγάλες πόλεις. Η μετατόπιση δεν είναι μόνο προς την κοινή χρήση αυτοκινήτων· τελικά, θα δούμε τους κατασκευαστές αυτοκινήτων να προσφέρουν αυτοκίνητα ως υπηρεσία», ανέφερε, επισημαίνοντας τα προγράμματα μηνιαίας συνδρομής αυτοκινήτων όπως το Porsche Passport και το Book by Cadillac.
Στην Ελλάδα τι θα κάνουμε;
Δείτε τι είπαν στην ελληνική τηλεόραση: «Θα έχεις χρήση αυτοκινήτου και όχι ιδιοκτησία στο πλαίσιο του carsharing».
Δεν έχουμε να προσθέσουμε κάτι άλλο εκτός του ότι ο Λιακόπουλος δικαιώνεται ακόμα μία φορά, καθώς είχε πρώτος αναδείξει στους Έλληνες το θέμα με την Ατζέντα 21, μετέπειτα Ατζέντα 2030, σύμφωνα με την οποία, μεταξύ άλλων, η ιδιοκτησία αυτοκινήτου θα καταργηθεί και όλοι θα μετακινούμαστε με συλλογικά μέσα μεταφοράς.
Από το el.gr
loading...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου