Μερικές από τις μεγαλύτερες εταιρείες στον κόσμο όπως η Adidas, η Deutsche Bank, η Amazon και η Mars – απέσυραν τις διαφημίσεις τους από το YouTube αφότου η βρετανική Times of London αποκάλυψε την Παρασκευή ότι εμφανίζονται δίπλα σε βίντεο μικρών παιδιών τα οποία προσελκύουν σχόλια από εκατοντάδες παιδόφιλους.
Οι παιδόφιλοι συρρέουν σε
βίντεο του YouTube μικρών κοριτσιών με τα εσώρουχά τους που βρίσκονται στο κρεβάτι ή παίζουν μεταξύ τους. Πολλά από τα βίντεο ανεβαίνουν από τα ίδια τα παιδιά, με άρρωστους θεατές που τους ζητούν να βγάλουν τα ρούχα τους και να εκτελέσουν σεξουαλικές πράξεις σε μελλοντικά βίντεο ή ανταλλάσουν μεταξύ τους συνδέσμους με περιεχόμενο σεξουαλικής κακοποίησης.
βίντεο του YouTube μικρών κοριτσιών με τα εσώρουχά τους που βρίσκονται στο κρεβάτι ή παίζουν μεταξύ τους. Πολλά από τα βίντεο ανεβαίνουν από τα ίδια τα παιδιά, με άρρωστους θεατές που τους ζητούν να βγάλουν τα ρούχα τους και να εκτελέσουν σεξουαλικές πράξεις σε μελλοντικά βίντεο ή ανταλλάσουν μεταξύ τους συνδέσμους με περιεχόμενο σεξουαλικής κακοποίησης.
Ένα βίντεο με 6,5 εκατομμύρια θεάσεις δείχνει ένα κορίτσι προεφηβικής ηλικίας με νυχτικό. Περιλαμβάνει διαφημίσεις εταιρειών όπως η εταιρεία ζαχαροπλαστικής Cadbury. Ένα από τα λιγότερο αισχρά σχόλια έλεγε ”Θα ήθελα να είμαι ο πατριός σου και να σε χουφτώνω κάθε βράδυ”, σύμφωνα με τους Times of London.
Ένα άλλο, με 4,5 εκατομμύρια θεάσεις και διαφημίσεις από την Amazon, δείχνει ένα κοριτσάκι με εσώρουχα σε ένα κρεβάτι γεμάτο παιχνίδια. Σε ένα σημείο ανεβάζει τα γόνατά της στο κεφάλι της και ένα σχόλιο γράφει ”Θα ήθελα να φιλήσω τα ευωδιαστά σου εσώρουχα”.
Διαφημιζόμενη σε ένα βίντεο, μια εταιρεία μπορεί να έχει χρηματοδοτήσει τον δημιουργό του βίντεο, που τυπικά λαμβάνει το 55% των χρημάτων με τα υπόλοιπα να πηγαίνουν στο YouTube. Ένας δημιουργός βίντεο παίρνει περίπου 7 δολάρια για 1000 θεάσεις.
Στην έρευνα, οι Times of London αναφέρουν ότι το YouTube, που ευρύτερα ανήκει στην Google, επέτρεψε την εύκολη αναζήτηση σε ερωτικές εικόνες παιδιών και ότι δεν είχε εκπληρώσει τις υποσχέσεις για καλύτερη αστυνόμευση του ιστοτόπου της για την προστασία των παιδιών.
Σε ορισμένες περιπτώσεις, οι θεατές ήταν σε θέση να παρακάμψουν τα φίλτρα του YouTube εισάγοντας τις αναζητήσεις τους στα ρωσικά, όπου εμφανίζονταν βίντεο από σλαβικά παιδιά.
“Δεν θα πρέπει να προβάλλονται διαφημίσεις με αυτό το περιεχόμενο και προσπαθούμε επειγόντως να το διορθώσουμε”, δήλωσε ένας εκπρόσωπος του YouTube.
Ο ιστότοπος δεν σκοπεύει να περιορίσει τους ανηλίκους από το ανέβασμα βίντεο, αλλά αποσκοπεί στην αποδυνάμωση της ικανότητας των παιδόφιλων να αναζητούν και να δημοσιεύουν σχόλια σχετικά με αυτά.
Η Γερμανική Lidl, η Diageo, η βότκα Smirnoff και το ουίσκι Johnnie Walker, και ο κατασκευαστής σοκολάτας Mars επιβεβαίωσαν ότι είχαν αποσύρεις τις διαφημιστικές τους καμπάνιες από το YouTube.
“Είμαστε συγκλονισμένοι και τρομαγμένοι που βλέπουμε ότι οι διαφημίσεις μας εμφανίστηκαν παράλληλα με ένα τέτοιο εκμεταλλευτικό και ακατάλληλο περιεχόμενο”, ανέφερε η Mars σε δήλωση.
“Έχουμε λάβει την απόφαση να αναστείλουμε αμέσως όλες τις διαφημίσεις μας στο YouTube και την Google παγκοσμίως … Μέχρι να έχουμε εμπιστοσύνη ότι υπάρχουν κατάλληλες διασφαλίσεις, δεν θα διαφημιζόμαστε στο YouTube και την Google”.
Οι Times of London ανέφεραν ότι το YouTube δεν ελέγχει προληπτικά για ακατάλληλες εικόνες παιδιών αλλά αντίθετα βασίζεται σε αλγόριθμους λογισμικού, εξωτερικούς μη κυβερνητικούς οργανισμούς και αστυνομικές δυνάμεις για να επισημάνουν τέτοιο περιεχόμενο.
Από το katohika
loading...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου