Οι εξτρεμιστές ορθόδοξοι σουνίτες μουσουλμάνοι και αρκετοί από τους «αιρετικούς» σιίτες πιστεύουν ότι βιώνουμε τα έσχατα γεγονότα πριν την ισλαμική Αποκάλυψη.
Ορισμένες από αυτές τις δοξασίες ομοιάζουν εντυπωσιακά με τα γεγονότα που συνέβησαν από το ξέσπασμα της λεγόμενης «Αραβικής Άνοιξης» στη βόρεια Αφρική το 2011, τα γεγονότα που ακολούθησαν, μέχρι και την εμφάνιση και την πορεία της οργάνωσης
Ισλαμικό Κράτος τα τελευταία δύο χρόνια.
Όποιος δεν πιστεύει σε προφητείες εύκολα κάνει τι σκέψη μήπως ότι ζούμε πρόκειται για αυτοεκπληρούμενες προφητείες.
Δηλαδή, μια θετική ή αρνητική προφητεία, ισχυρή πεποίθηση ή αυταπάτη —που θεωρείται αληθινή— μπορεί να επηρεάσει τα τεκταινόμενα σε τέτοιο βαθμό ώστε οι αντιδράσεις των ανθρώπων να εκπληρώσουν την προφητεία.
Υπό αυτό το λογικό πρίσμα, ενδιαφέρον έχει η προφητεία για τον Σουφιάνι(Sufyani).
Ονομάζεται Σουφιάνι γιατί λέγεται ότι θα είναι απόγονος του Αμπού Σουφιάν.
Ο Αμπού Σουφιάν ήταν ο φύλαρχος των Καράις της Μέκκας, της πιο ισχυρής φυλής της προϊσλαμικής Αραβίας.
Ο Αμπού Σουφιάν αρχικά ήταν μεγάλος πολέμιος του Προφήτη Μωάμεθ, στη συνέχεια εξισλαμίστηκε και πολέμησε για την εξάπλωση του Ισλάμ.
Ο Σουφιάνι, σύμφωνα με τις μουσουλμανικές προφητείες, θα είναι ανταγωνιστής και πολέμιος του Μαχντί.
Ο Μαχντί, ο «εκλεκτός», θα είναι σύμφωνα με τις μουσουλμανικές προφητείες ο λυτρωτής του Ισλάμ.
Ο Μαχντί θα κυβερνήσει πέντε, επτά, εννιά ή δεκαεννιά χρόνια, ανάλογα με την ερμηνεία που δίνει ο καθένας στις προφητείες, πριν την Ημέρα της Κρίσεως.
Να σημειωθεί εδώ ότι ο Μαχντί δεν αναφέρεται πουθενά στο Κοράνι, αναφέρεται όμως στις Χαντίθ, δηλαδή στην ισλαμική θρησκευτική παράδοση που περιλαμβάνει και λόγια του Προφήτη που δεν συμπεριλήφθηκαν στο Κοράνι.
Η διακυβέρνηση του Μαχντί, σύμφωνα με τους μουσουλμάνους, θα συμπέσει με τηΔευτέρα Παρουσία του Ιησού και ο Ιησούς, σύμφωνα με τους μουσουλμάνους πάντα, θα είναι βοηθός του Μαχντί στον πόλεμο που θα κάνει ενάντια στον ψευδομεσσία, τον Αλ Μασίχ Αντ Ντατζάλ.
Ο Σουφιάνι δεν είναι ο ψευδομεσσίας, δεν ταυτίζεται με τον Αλ Μασίχ Αντ Ντατζάλ.
Οι ισλαμικές γραφές περιγράφουν ότι θα είναι ένας τύραννος που θα διαδώσει τη διαφθορά και τα σκάνδαλα στη Γη πριν τον Μαχντί.
Θα είναι τόσο τυραννικός που θα σκοτώνει παιδιά και θα σκίζει τις κοιλιές των γυναικών.
Ο Σουφιάνι θα δολοφονήσει όσους προέρχονται από τον Οίκο του Προφήτη και θα κυβερνήσει στη Συρία.
Όταν θα πληροφορηθεί τα νέα σχετικά με τον Μαχντί, θα στείλει έναν στρατό να τον πιάσει και να τον σκοτώσει. Η γη όμως θα ρουφήξει τον στρατό του πριν προλάβει να φτάσει στον Μαχντί.
Η προφητεία για τον Σουφιάνι αρχίζει και γίνεται ενδιαφέρουσα επειδή αναφέρει ότι πριν την άνοδο του στη διακυβέρνηση της Συρίας, θα προηγηθεί μια επανάσταση στο Μάγκρεμπ, δηλαδή στη βόρεια Αφρική.
Αυτή η επανάσταση θα εξαπλωθεί προς κάθε κατεύθυνση και καμιά ομάδα ή παράταξη δεν θα μπορέσει να μείνει ανέπαφη από αυτή.
«Αναρχία, διαμάχη και φόβος θα αναδυθούν στο Μάγκρεμπ… Η διαμάχη θα πολλαπλασιαστεί» (Ash-Sharani, Mukhtasar Tazkirah al-Qurtubi, σελίδα 440).
«Ένας είδος διαφθοράς θα εμφανιστεί στο πρόσωπο της γης από την οποία καμιά πλευρά δεν θα μπορέσει να προστατευθεί, και θα διαδοθεί ταχύτατα προς κάθε κατεύθυνση. Αυτή η κατάσταση θα κυριαρχεί μέχρι να εμφανιστεί ένας και πει: Ω άνθρωποι, από εδώ και στο εξής ηγέτης σας είναι ο ιμάμης Μαχντί» (Ibn Hajar al-Haythami, Al-Qawl al-Mukhtasar fi `Alamat al-Mahdi al-Muntadhar, σελίδα 23).
Αργότερα, ισχυρίζονται οι μουσουλμανικές προφητείες, η επανάσταση που ξεκίνησε στη Δύση θα φτάσει στη Συρία και δύο σημαίες, δηλαδή δύο αντιμαχόμενες παρατάξεις, θα μάχονται για τον έλεγχο της Συρίας. Θα πολεμάνε μέχρι οι στρατοί τους εξαντληθούν.
Τότε είναι που ο Σουφιάνι θα ξεκινήσει την επανάστασή του στην άνυδρη κοιλάδα της Τρανσιορδανίας (Παλαιστίνη – Ιορδανία) και στη συνέχεια θα κινήσει να πολιορκήσει τη Δαμασκό.
Θα έχει μεγάλη υποστήριξη και θα προχωρήσει να κατακτήσει και την υπόλοιπη Συρία, νικώντας τις άλλες δύο αντιμαχόμενες δυνάμεις. Όταν θα κατακτήσει και τις πέντε επαρχίες της Συρίας, τότε θα στείλει στρατεύματα στο Ιράκ.
Ο Αμπού Χαραϊρά αφηγήθηκε ότι ο Προφήτης είπε:
«Ένας άνδρας θα εμφανιστεί από τα βάθη της Δαμασκού. Θα τον φωνάζουν Σουφιάνι. Οι περισσότεροι από τους οπαδούς του θα είναι από τη φυλή των Καλμπ. Θα σκοτώνει ανοίγοντας τα στομάχια των γυναικών κι ακόμα και τα παιδιά θα σκοτώνει. Ένας άνδρας από την οικογένειά μου θα εμφανιστεί στη Χαράμ, τα νέα της έλευσής του θα φτάσουν στον Σουφιάνι και θα στείλει εναντίον του μια από τις στρατιές του. Αυτός (δηλαδή ο Μαχντί) θα τους νικήσει. Όσοι απομείνουν θα φύγουν μέχρι να φτάσουν σε μια έρημο που θα τους καταπιεί. Κανείς τους δεν θα γλιτώσει εκτός εκείνου που ενημέρωσε τους άλλους για αυτούς».
Ο Σουφιάνι θα έχει αφοσιωμένους οπαδούς του τα μέλη της φυλής Μπανού Καλμπ. Η φυλή αυτή, που στα χρόνια του Μωάμεθ ήταν από τις σημαντικότερες αραβικές φυλές, υπάρχει και σήμερα. Είναι η πλειονότητα στις πόλεις Χομς καιΚαρντάχα της βορειοδυτικής Συρίας. Ο πρόεδρος της Συρίας Χαφέζ Αλ Άσαντ, πατέρας του σημερινού Μπασάρ, γεννήθηκε στην Καρντάχα. Οι Καλμπ είναι οι σημερινοί Αλαουίτες.
Μια αραβική φυλή, η Καΐς, θα ξεσηκωθεί εναντίον του, ωστόσο, δεν θα καταφέρουν τίποτα και ο Σουφιάνι θα τους κατασφάξει όλους.
Ο στρατός του Σουφιάνι θα φτάσει στην Κούφα, μια πόλη του Ιράκ, και από εκεί θα επιτεθεί στο Χουρασάν, δηλαδή στη βορειοανατολική Περσία – Αφγανιστάν.
Στις πύλες του Ιστάχρ, στη νότια Περσία, ο Σουαΐμπ Μπιν Σαλίχ και οι Χασιμίτες(δηλαδή οι βασιλικές οικογένειες της Ιορδανίας και του Ιράκ που είναι απόγονοι του Προφήτη από την κόρη του Φατίμα) θα ενώσουν τις δυνάμεις τους και θα αναμετρηθούν με τον στρατό του Σουφιάνι.
Η μάχη θα είναι εξαιρετικά άγρια με τρομερές απώλειες σε ζωές και ο στρατός του Σουφιάνι θα υποστεί μια προσωρινή ήττα.
Τότε θα γίνει γνωστή η έλευση του Μαχντί και το όνομά του θα βρίσκεται στα στόματα όλων.
Ο στρατός του Σουφιάνι θα βαδίσει προς το Ιράκ για να πιάσει τον Μαχντί, ωστόσο, όταν θα φτάσουν στην έρημη κοντά στη Ντι Χιουλαΐφα, η άμμος θα τους καταπιεί.
Μόνο δύο στρατιώτες θα γλιτώσουν για να μεταφέρουν τα νέα, αλλά ακόμα και όταν πληροφορηθεί ο Σουφιάνι τι συνέβη δεν θα αποθαρρυνθεί.
Θα υπάρχουν κάποιοι από τη φυλή Καραΐς, τη φυλή του Προφήτη αλλά και φυλή του Σουφιάνι, που θα έχουν διαφύγει από αυτόν και θα έχουν καταφύγει στηνΚωνσταντινούπολη, η οποία εκείνα τα χρόνια δεν θα είναι υπό τον έλεγχο των μουσουλμάνων.
Ο Σουφιάνι θα ζητήσει την επιστροφή τους και θα τους κόψει τα λαρύγγια.
Οι ισλαμικές γραφές συμφωνούν ότι ο Σουφιάνι θα είναι ένας αιμοσταγής τύραννος που θα κυβερνήσει τη Συρία λίγο πριν εμφανιστεί ο Μαχντί.
Να σημειωθεί εδώ ότι πολλοί κατηγορούν τον Ελεύθερο Συριακό Στρατό (FSA), το Μέτωπο Αλ Νούσρα, δηλαδή την Αλ Κάιντα στη Συρία, και το Ισλαμικό Κράτος ως «σουφιανικές» δυνάμεις, βλέποντας προφανώς στις τακτικές αυτών των οργανώσεων την προφητευμένη βία του Σουφιάνι.
Ωστόσο, οι προφητείες σε αυτό πάνω είναι ξεκάθαρες. Ο Σουφιάνι θα εμφανιστεί από την Υπεριορδανία όταν οι αντιμαχόμενες παρατάξεις της Συρίας θα έχουν εξαντληθεί από τον πόλεμο μεταξύ τους, έναν πόλεμο απότοκο της επανάστασης που ξεκίνησε στη βόρεια Αφρική.
-->
Ορισμένες από αυτές τις δοξασίες ομοιάζουν εντυπωσιακά με τα γεγονότα που συνέβησαν από το ξέσπασμα της λεγόμενης «Αραβικής Άνοιξης» στη βόρεια Αφρική το 2011, τα γεγονότα που ακολούθησαν, μέχρι και την εμφάνιση και την πορεία της οργάνωσης
Ισλαμικό Κράτος τα τελευταία δύο χρόνια.
Όποιος δεν πιστεύει σε προφητείες εύκολα κάνει τι σκέψη μήπως ότι ζούμε πρόκειται για αυτοεκπληρούμενες προφητείες.
Δηλαδή, μια θετική ή αρνητική προφητεία, ισχυρή πεποίθηση ή αυταπάτη —που θεωρείται αληθινή— μπορεί να επηρεάσει τα τεκταινόμενα σε τέτοιο βαθμό ώστε οι αντιδράσεις των ανθρώπων να εκπληρώσουν την προφητεία.
Υπό αυτό το λογικό πρίσμα, ενδιαφέρον έχει η προφητεία για τον Σουφιάνι(Sufyani).
Ονομάζεται Σουφιάνι γιατί λέγεται ότι θα είναι απόγονος του Αμπού Σουφιάν.
Ο Αμπού Σουφιάν ήταν ο φύλαρχος των Καράις της Μέκκας, της πιο ισχυρής φυλής της προϊσλαμικής Αραβίας.
Ο Αμπού Σουφιάν αρχικά ήταν μεγάλος πολέμιος του Προφήτη Μωάμεθ, στη συνέχεια εξισλαμίστηκε και πολέμησε για την εξάπλωση του Ισλάμ.
Ο Σουφιάνι, σύμφωνα με τις μουσουλμανικές προφητείες, θα είναι ανταγωνιστής και πολέμιος του Μαχντί.
Ο Μαχντί, ο «εκλεκτός», θα είναι σύμφωνα με τις μουσουλμανικές προφητείες ο λυτρωτής του Ισλάμ.
Ο Μαχντί θα κυβερνήσει πέντε, επτά, εννιά ή δεκαεννιά χρόνια, ανάλογα με την ερμηνεία που δίνει ο καθένας στις προφητείες, πριν την Ημέρα της Κρίσεως.
Να σημειωθεί εδώ ότι ο Μαχντί δεν αναφέρεται πουθενά στο Κοράνι, αναφέρεται όμως στις Χαντίθ, δηλαδή στην ισλαμική θρησκευτική παράδοση που περιλαμβάνει και λόγια του Προφήτη που δεν συμπεριλήφθηκαν στο Κοράνι.
Η διακυβέρνηση του Μαχντί, σύμφωνα με τους μουσουλμάνους, θα συμπέσει με τηΔευτέρα Παρουσία του Ιησού και ο Ιησούς, σύμφωνα με τους μουσουλμάνους πάντα, θα είναι βοηθός του Μαχντί στον πόλεμο που θα κάνει ενάντια στον ψευδομεσσία, τον Αλ Μασίχ Αντ Ντατζάλ.
Ο Σουφιάνι δεν είναι ο ψευδομεσσίας, δεν ταυτίζεται με τον Αλ Μασίχ Αντ Ντατζάλ.
Οι ισλαμικές γραφές περιγράφουν ότι θα είναι ένας τύραννος που θα διαδώσει τη διαφθορά και τα σκάνδαλα στη Γη πριν τον Μαχντί.
Θα είναι τόσο τυραννικός που θα σκοτώνει παιδιά και θα σκίζει τις κοιλιές των γυναικών.
Ο Σουφιάνι θα δολοφονήσει όσους προέρχονται από τον Οίκο του Προφήτη και θα κυβερνήσει στη Συρία.
Όταν θα πληροφορηθεί τα νέα σχετικά με τον Μαχντί, θα στείλει έναν στρατό να τον πιάσει και να τον σκοτώσει. Η γη όμως θα ρουφήξει τον στρατό του πριν προλάβει να φτάσει στον Μαχντί.
Η προφητεία για τον Σουφιάνι αρχίζει και γίνεται ενδιαφέρουσα επειδή αναφέρει ότι πριν την άνοδο του στη διακυβέρνηση της Συρίας, θα προηγηθεί μια επανάσταση στο Μάγκρεμπ, δηλαδή στη βόρεια Αφρική.
Αυτή η επανάσταση θα εξαπλωθεί προς κάθε κατεύθυνση και καμιά ομάδα ή παράταξη δεν θα μπορέσει να μείνει ανέπαφη από αυτή.
«Αναρχία, διαμάχη και φόβος θα αναδυθούν στο Μάγκρεμπ… Η διαμάχη θα πολλαπλασιαστεί» (Ash-Sharani, Mukhtasar Tazkirah al-Qurtubi, σελίδα 440).
«Ένας είδος διαφθοράς θα εμφανιστεί στο πρόσωπο της γης από την οποία καμιά πλευρά δεν θα μπορέσει να προστατευθεί, και θα διαδοθεί ταχύτατα προς κάθε κατεύθυνση. Αυτή η κατάσταση θα κυριαρχεί μέχρι να εμφανιστεί ένας και πει: Ω άνθρωποι, από εδώ και στο εξής ηγέτης σας είναι ο ιμάμης Μαχντί» (Ibn Hajar al-Haythami, Al-Qawl al-Mukhtasar fi `Alamat al-Mahdi al-Muntadhar, σελίδα 23).
Αργότερα, ισχυρίζονται οι μουσουλμανικές προφητείες, η επανάσταση που ξεκίνησε στη Δύση θα φτάσει στη Συρία και δύο σημαίες, δηλαδή δύο αντιμαχόμενες παρατάξεις, θα μάχονται για τον έλεγχο της Συρίας. Θα πολεμάνε μέχρι οι στρατοί τους εξαντληθούν.
Τότε είναι που ο Σουφιάνι θα ξεκινήσει την επανάστασή του στην άνυδρη κοιλάδα της Τρανσιορδανίας (Παλαιστίνη – Ιορδανία) και στη συνέχεια θα κινήσει να πολιορκήσει τη Δαμασκό.
Θα έχει μεγάλη υποστήριξη και θα προχωρήσει να κατακτήσει και την υπόλοιπη Συρία, νικώντας τις άλλες δύο αντιμαχόμενες δυνάμεις. Όταν θα κατακτήσει και τις πέντε επαρχίες της Συρίας, τότε θα στείλει στρατεύματα στο Ιράκ.
Ο Αμπού Χαραϊρά αφηγήθηκε ότι ο Προφήτης είπε:
«Ένας άνδρας θα εμφανιστεί από τα βάθη της Δαμασκού. Θα τον φωνάζουν Σουφιάνι. Οι περισσότεροι από τους οπαδούς του θα είναι από τη φυλή των Καλμπ. Θα σκοτώνει ανοίγοντας τα στομάχια των γυναικών κι ακόμα και τα παιδιά θα σκοτώνει. Ένας άνδρας από την οικογένειά μου θα εμφανιστεί στη Χαράμ, τα νέα της έλευσής του θα φτάσουν στον Σουφιάνι και θα στείλει εναντίον του μια από τις στρατιές του. Αυτός (δηλαδή ο Μαχντί) θα τους νικήσει. Όσοι απομείνουν θα φύγουν μέχρι να φτάσουν σε μια έρημο που θα τους καταπιεί. Κανείς τους δεν θα γλιτώσει εκτός εκείνου που ενημέρωσε τους άλλους για αυτούς».
Ο Σουφιάνι θα έχει αφοσιωμένους οπαδούς του τα μέλη της φυλής Μπανού Καλμπ. Η φυλή αυτή, που στα χρόνια του Μωάμεθ ήταν από τις σημαντικότερες αραβικές φυλές, υπάρχει και σήμερα. Είναι η πλειονότητα στις πόλεις Χομς καιΚαρντάχα της βορειοδυτικής Συρίας. Ο πρόεδρος της Συρίας Χαφέζ Αλ Άσαντ, πατέρας του σημερινού Μπασάρ, γεννήθηκε στην Καρντάχα. Οι Καλμπ είναι οι σημερινοί Αλαουίτες.
Μια αραβική φυλή, η Καΐς, θα ξεσηκωθεί εναντίον του, ωστόσο, δεν θα καταφέρουν τίποτα και ο Σουφιάνι θα τους κατασφάξει όλους.
Ο στρατός του Σουφιάνι θα φτάσει στην Κούφα, μια πόλη του Ιράκ, και από εκεί θα επιτεθεί στο Χουρασάν, δηλαδή στη βορειοανατολική Περσία – Αφγανιστάν.
Στις πύλες του Ιστάχρ, στη νότια Περσία, ο Σουαΐμπ Μπιν Σαλίχ και οι Χασιμίτες(δηλαδή οι βασιλικές οικογένειες της Ιορδανίας και του Ιράκ που είναι απόγονοι του Προφήτη από την κόρη του Φατίμα) θα ενώσουν τις δυνάμεις τους και θα αναμετρηθούν με τον στρατό του Σουφιάνι.
Η μάχη θα είναι εξαιρετικά άγρια με τρομερές απώλειες σε ζωές και ο στρατός του Σουφιάνι θα υποστεί μια προσωρινή ήττα.
Τότε θα γίνει γνωστή η έλευση του Μαχντί και το όνομά του θα βρίσκεται στα στόματα όλων.
Ο στρατός του Σουφιάνι θα βαδίσει προς το Ιράκ για να πιάσει τον Μαχντί, ωστόσο, όταν θα φτάσουν στην έρημη κοντά στη Ντι Χιουλαΐφα, η άμμος θα τους καταπιεί.
Μόνο δύο στρατιώτες θα γλιτώσουν για να μεταφέρουν τα νέα, αλλά ακόμα και όταν πληροφορηθεί ο Σουφιάνι τι συνέβη δεν θα αποθαρρυνθεί.
Θα υπάρχουν κάποιοι από τη φυλή Καραΐς, τη φυλή του Προφήτη αλλά και φυλή του Σουφιάνι, που θα έχουν διαφύγει από αυτόν και θα έχουν καταφύγει στηνΚωνσταντινούπολη, η οποία εκείνα τα χρόνια δεν θα είναι υπό τον έλεγχο των μουσουλμάνων.
Ο Σουφιάνι θα ζητήσει την επιστροφή τους και θα τους κόψει τα λαρύγγια.
Οι ισλαμικές γραφές συμφωνούν ότι ο Σουφιάνι θα είναι ένας αιμοσταγής τύραννος που θα κυβερνήσει τη Συρία λίγο πριν εμφανιστεί ο Μαχντί.
Να σημειωθεί εδώ ότι πολλοί κατηγορούν τον Ελεύθερο Συριακό Στρατό (FSA), το Μέτωπο Αλ Νούσρα, δηλαδή την Αλ Κάιντα στη Συρία, και το Ισλαμικό Κράτος ως «σουφιανικές» δυνάμεις, βλέποντας προφανώς στις τακτικές αυτών των οργανώσεων την προφητευμένη βία του Σουφιάνι.
Ωστόσο, οι προφητείες σε αυτό πάνω είναι ξεκάθαρες. Ο Σουφιάνι θα εμφανιστεί από την Υπεριορδανία όταν οι αντιμαχόμενες παρατάξεις της Συρίας θα έχουν εξαντληθεί από τον πόλεμο μεταξύ τους, έναν πόλεμο απότοκο της επανάστασης που ξεκίνησε στη βόρεια Αφρική.
Ερμηνεύοντας πάντα τις παραπάνω δοξασίες ως αυτοεκπληρούμενες προφητείες, μπορούμε να πούμε ότι η πρεμιέρα του Σουφιάνι στη Μέση Ανατολή δεν έχει γίνει ακόμα.
tribune
Από το apocalypsejohn
loading...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου