Στην παραπάνω εικόνα φαίνεται το πως θα μπορούσε να είναι ένα μητροπολιτικό skyport του μέλλοντος, όπως το σχεδίασε ο Nicholas DeSantis από τη Νέα Υόρκη.
Η πρότασή του -ενός μοντέλου που ολοκλήρωσε μετά από μελέτη πέντε χρόνων- ήταν ένα κτίριο 200 ορόφων καλυμμένο από ένα αεροδρόμιο μήκους οκτώ οικοδομικών τετραγώνων και πλάτους τριών. Ένα χαμηλότερο επίπεδο του "aerotrop-olis", όπως το είχε αποκαλέσει ο ίδιος, θα ήταν για
ελαφρύτερα αεροσκάφη. Τα υπόστεγα για τα αεροπλάνα θα καταλάμβαναν τους πρώτους 50 ορόφους.
Όσοι έμεναν 100 μίλια ή και παραπάνω από την πόλη, θα πετούσαν στις δουλειές τους με τα ιδιωτικά αεροπλάνα τους. Θα προσγειωνόντουσαν στην οροφή, θα κατέβαιναν με ανελκυστήρες και κινούμενες πλατφόρμες σε ένα κλειστό χώρο στάθμευσης χωρητικότητας 250.000 ιδιωτικών αυτοκινήτων και ταξί, απ' όπου θα πήγαιναν χωρίς καθυστέρηση στον προορισμό τους. Παρόμοιες εγκαταστάσεις θα εξυπηρετούσαν τους επιβάτες που θα έφταναν με μεταφορικά αεροπλάνα των γραμμών.
Συγκεντρώνοντας αεροπορικές μετακινήσεις αλλά και μετακινήσεις με αυτοκίνητα σε ένα χώρο, το "aerotropolis" θα εξοικονομούσε πολύτιμο χρόνο που χάνεται λόγω των ταξιδιών από και προς τα αεροδρόμια μακριά από την καρδιά της πόλης.
-->
Η πρότασή του -ενός μοντέλου που ολοκλήρωσε μετά από μελέτη πέντε χρόνων- ήταν ένα κτίριο 200 ορόφων καλυμμένο από ένα αεροδρόμιο μήκους οκτώ οικοδομικών τετραγώνων και πλάτους τριών. Ένα χαμηλότερο επίπεδο του "aerotrop-olis", όπως το είχε αποκαλέσει ο ίδιος, θα ήταν για
ελαφρύτερα αεροσκάφη. Τα υπόστεγα για τα αεροπλάνα θα καταλάμβαναν τους πρώτους 50 ορόφους.
Όσοι έμεναν 100 μίλια ή και παραπάνω από την πόλη, θα πετούσαν στις δουλειές τους με τα ιδιωτικά αεροπλάνα τους. Θα προσγειωνόντουσαν στην οροφή, θα κατέβαιναν με ανελκυστήρες και κινούμενες πλατφόρμες σε ένα κλειστό χώρο στάθμευσης χωρητικότητας 250.000 ιδιωτικών αυτοκινήτων και ταξί, απ' όπου θα πήγαιναν χωρίς καθυστέρηση στον προορισμό τους. Παρόμοιες εγκαταστάσεις θα εξυπηρετούσαν τους επιβάτες που θα έφταναν με μεταφορικά αεροπλάνα των γραμμών.
Συγκεντρώνοντας αεροπορικές μετακινήσεις αλλά και μετακινήσεις με αυτοκίνητα σε ένα χώρο, το "aerotropolis" θα εξοικονομούσε πολύτιμο χρόνο που χάνεται λόγω των ταξιδιών από και προς τα αεροδρόμια μακριά από την καρδιά της πόλης.
Οι άλλοι χώροι του κτιρίου θα ήταν γραφεία, ελαφριές βιομηχανικές εγκαταστάσεις, θέατρα, δύο τεράστια γήπεδα για ποδόσφαιρο και μπέιζμπολ, εστιατόρια και καφετέριες.
Από το 3otiko
loading...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου