Για χρόνια, ορισμένοι ερευνητές αμφισβητούσαν έντονα την ιστορική ακρίβεια του τέταρτου Ευαγγελίου του Ευαγγελιστή Ιωάννη .
Η ανακάλυψη όμως της κολυμβήθρας του Σιλωάμ τους διέλυσε όλα τα άνομα επιχειρήματα «θεραπεύοντας τους» παράλληλα αναφέρει σχετικό δημοσίευμα.
Όπως διαβάζουμε στο Κατά Ιωάννη Ευαγγέλιο (κεφ. 9, 1-38), ο Χριστός, περνώντας μέσα από
την Ιερουσαλήμ, συναντάει έναν εκ γενετής τυφλό. Ο Κύριος, έκανε πυλό, αφού έφτυσε στο χώμα, του άλειψε τα μάτια και τον έστειλε στην κολυμβήθρα του Σιλωάμ.
Ο τρόπος αυτός θεραπείας, μας υπενθυμίζει τον τρόπο που ο Θεός δημιούργησε τον άνθρωπο, πλάθοντάς τον. Ο Θεός στην Παλαιά Διαθήκη, πλάθει τον άνθρωπο από χώμα, τώρα ο Χριστός, πλάθει τα μάτια του εκ γενετής τυφλού πάλι από χώμα. Ο ίδιος Θεός! Δοκιμάζει την πίστη του τυφλού και τον στέλνει στην κολυμβήθρα του Σιλωάμ. Σέβεται την ελευθερία του ανθρώπου, και ζητάει τη δική του εκούσια και ελεύθερη συμμετοχή του στο θαύμα. Ο τυφλός όμως με πίστη, υπακούει στην εντολή του Θεού, πηγαίνει και πλένεται και επιστρέφει βλέποντας.
Όμως, η ζωή του θεραπευμένου τυφλού, δε έγινε ευκολότερη. Γίνεται στόχος της κακίας και του μίσους των Φαρισαίων, των ανθρώπων εκείνων που με ζήλο πίστευαν στο Θεό και στην τήρηση του Νόμου Του. Ανακρίνουν τον τυφλό κι αντί να πιστέψουν κι εκείνοι βλέποντας ζωντανό το θαύμα μπροστά τους, κλείνουν τα μάτια της ψυχής τους.
Ο θρησκευτικός φανατισμός τους, όχι μόνο τους κλείνει τα μάτια της ψυχής και εξαφανίζει από την ψυχή τους τη διάκριση αλλά τους απομακρύνει τελικά και από το Θεό.Οι γονείς του τυφλού, φοβούνται να ομολογήσουν το θαύμα που έγινε στο παιδί τους που γεννήθηκε τυφλό, για να μην γίνουν αποσυνάγωγοι
Αυτή ακριβώς η βιβλική κολυμβήθρα, η οποία χρονολογείται από τον πέμπτο αιώνα, εντόπισαν Ισραηλινοί επιστήμονες σε μια τοποθεσία στην Ιερουσαλήμ ως την κολυμβήθρα του Σιλωάμ στην οποία συντελέσθηκε το θαύμα του Ιησού Χριστού .
Η κολυμβήθρα αυτή, όπως τόσα πολλά τέτοια ευρήματα, βρίσκονται σχεδόν τυχαία. Κατά την διάρκεια κατασκευαστικών εργασιών για την επισκευή ενός σωλήνα νερού κοντά στο Όρος του Ναού, οι Ισραηλινοί αρχαιολόγοι Ronny Reich και Eli Shukron βρήκαν «δύο αρχαία πέτρινα σκαλοπάτια.»
Σύμφωνα με την υπηρεσίας αρχαιολογία του Ισραήλ , « η περαιτέρω ανασκαφή αποκάλυψε ότι τα σκαλοπάτια αποτελούσαν μέρος μιας μνημειώδους κολυμβήθρας που χρονολογείται την περίοδο του Δεύτερου Ναού, περίοδος κατά την οποία ο έζησε , κράξε και έκανα τα θαύματα ου ο Ιησούς . Η πισίνα έχει τραπεζοειδές σχήμα και μήκος 225 πόδια.
Το Ευαγγέλιο του Ιωάννη δεν είναι το μόνο βιβλίο της Αγίας Γραφής, βάσει του οποίου επαληθεύεται αρχαιολογικά η ύπαρξη της κολυμβήθρας αυτής σε αυτήν ακριβώς την περιοχή.
Σύμφωνα με τους Ισραηλινούς , η προέλευση της φτάνει ακόμη πιο πίσω, τουλάχιστον επτά αιώνες πριν από την εποχή του Ιησού.
Η ανακάλυψη της κολυμβήθρας του Σιλωάμ υπογραμμίζει επίσης την αυξανόμενη επιστημονική εκτίμηση στην εγκυρότητα του τέταρτου Ευαγγελίου, από τους επιστήμονες, υπογραμμίζουν πολλοί ειδικοί εμπειρογνώμονες.
Το Ευαγγέλιο του Ιωάννη, τονίζουν πολλοί επιστήμονες στηρίζεται σε εξαιρετικά ακριβή γνώση του χρόνου και του τόπου της Παλαιστίνης, και έτσι με βάση αυτό παράγεται μια εξαιρετική γνώση για το πώς ήταν η περιοχή της Παλαιστίνης κατά την εποχή του Ιησού.
ΠΗΓΗ
Από το yiorgosthalassis
Η ανακάλυψη όμως της κολυμβήθρας του Σιλωάμ τους διέλυσε όλα τα άνομα επιχειρήματα «θεραπεύοντας τους» παράλληλα αναφέρει σχετικό δημοσίευμα.
Όπως διαβάζουμε στο Κατά Ιωάννη Ευαγγέλιο (κεφ. 9, 1-38), ο Χριστός, περνώντας μέσα από
την Ιερουσαλήμ, συναντάει έναν εκ γενετής τυφλό. Ο Κύριος, έκανε πυλό, αφού έφτυσε στο χώμα, του άλειψε τα μάτια και τον έστειλε στην κολυμβήθρα του Σιλωάμ.
Ο τρόπος αυτός θεραπείας, μας υπενθυμίζει τον τρόπο που ο Θεός δημιούργησε τον άνθρωπο, πλάθοντάς τον. Ο Θεός στην Παλαιά Διαθήκη, πλάθει τον άνθρωπο από χώμα, τώρα ο Χριστός, πλάθει τα μάτια του εκ γενετής τυφλού πάλι από χώμα. Ο ίδιος Θεός! Δοκιμάζει την πίστη του τυφλού και τον στέλνει στην κολυμβήθρα του Σιλωάμ. Σέβεται την ελευθερία του ανθρώπου, και ζητάει τη δική του εκούσια και ελεύθερη συμμετοχή του στο θαύμα. Ο τυφλός όμως με πίστη, υπακούει στην εντολή του Θεού, πηγαίνει και πλένεται και επιστρέφει βλέποντας.
Όμως, η ζωή του θεραπευμένου τυφλού, δε έγινε ευκολότερη. Γίνεται στόχος της κακίας και του μίσους των Φαρισαίων, των ανθρώπων εκείνων που με ζήλο πίστευαν στο Θεό και στην τήρηση του Νόμου Του. Ανακρίνουν τον τυφλό κι αντί να πιστέψουν κι εκείνοι βλέποντας ζωντανό το θαύμα μπροστά τους, κλείνουν τα μάτια της ψυχής τους.
Ο θρησκευτικός φανατισμός τους, όχι μόνο τους κλείνει τα μάτια της ψυχής και εξαφανίζει από την ψυχή τους τη διάκριση αλλά τους απομακρύνει τελικά και από το Θεό.Οι γονείς του τυφλού, φοβούνται να ομολογήσουν το θαύμα που έγινε στο παιδί τους που γεννήθηκε τυφλό, για να μην γίνουν αποσυνάγωγοι
Αυτή ακριβώς η βιβλική κολυμβήθρα, η οποία χρονολογείται από τον πέμπτο αιώνα, εντόπισαν Ισραηλινοί επιστήμονες σε μια τοποθεσία στην Ιερουσαλήμ ως την κολυμβήθρα του Σιλωάμ στην οποία συντελέσθηκε το θαύμα του Ιησού Χριστού .
Η κολυμβήθρα αυτή, όπως τόσα πολλά τέτοια ευρήματα, βρίσκονται σχεδόν τυχαία. Κατά την διάρκεια κατασκευαστικών εργασιών για την επισκευή ενός σωλήνα νερού κοντά στο Όρος του Ναού, οι Ισραηλινοί αρχαιολόγοι Ronny Reich και Eli Shukron βρήκαν «δύο αρχαία πέτρινα σκαλοπάτια.»
Σύμφωνα με την υπηρεσίας αρχαιολογία του Ισραήλ , « η περαιτέρω ανασκαφή αποκάλυψε ότι τα σκαλοπάτια αποτελούσαν μέρος μιας μνημειώδους κολυμβήθρας που χρονολογείται την περίοδο του Δεύτερου Ναού, περίοδος κατά την οποία ο έζησε , κράξε και έκανα τα θαύματα ου ο Ιησούς . Η πισίνα έχει τραπεζοειδές σχήμα και μήκος 225 πόδια.
Το Ευαγγέλιο του Ιωάννη δεν είναι το μόνο βιβλίο της Αγίας Γραφής, βάσει του οποίου επαληθεύεται αρχαιολογικά η ύπαρξη της κολυμβήθρας αυτής σε αυτήν ακριβώς την περιοχή.
Σύμφωνα με τους Ισραηλινούς , η προέλευση της φτάνει ακόμη πιο πίσω, τουλάχιστον επτά αιώνες πριν από την εποχή του Ιησού.
Η ανακάλυψη της κολυμβήθρας του Σιλωάμ υπογραμμίζει επίσης την αυξανόμενη επιστημονική εκτίμηση στην εγκυρότητα του τέταρτου Ευαγγελίου, από τους επιστήμονες, υπογραμμίζουν πολλοί ειδικοί εμπειρογνώμονες.
Το Ευαγγέλιο του Ιωάννη, τονίζουν πολλοί επιστήμονες στηρίζεται σε εξαιρετικά ακριβή γνώση του χρόνου και του τόπου της Παλαιστίνης, και έτσι με βάση αυτό παράγεται μια εξαιρετική γνώση για το πώς ήταν η περιοχή της Παλαιστίνης κατά την εποχή του Ιησού.
ΠΗΓΗ
Από το yiorgosthalassis
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου