Translate

Κυριακή 20 Δεκεμβρίου 2015

Οι μεταθανάτιες εμπειρίες γνωστής Ελληνίδας πρωταγωνίστριας: Σοκάρει η εξομολόγησή της

Η περιγραφή της είναι ανατριχιαστική, αφού όπως εξομολογείται πέρασε πολλές φορές από το φωτεινό τούνελ που οδηγεί στην άλλη ζωή. Δίνοντας μια μεγάλη μάχη με τον καρκίνο, η Μαρία Ιωαννίδου όπως αποκάλυψε στο «You», ένιωσε ότι πέθανε και επέστρεψε!

Γιατί το κάνατε;
«Από εκδίκηση στον καρκίνο. Γιατί εξαιτίας του όλα μου τα κόκκαλα είναι καμένα. Ο καρκίνος μου
δεν ήταν απλός. Είχα και στο στήθος και στους λεμφαδένες. Σχεδόν πέθανα…».

Τι εννοείτε;
«Έφευγα από τη ζωή λόγω των χημειοθεραπειών, γιατί τυχαίνει καμιά φορά, δεν φταίει κανείς. Συγκεκριμένα το σώμα μου αιωρούνταν και έβλεπα κάτω στο κρεβάτι του νοσοκομείου όπου νοσηλευόμουν ένα άλλο σώμα, πολύ πιο μικρό, μέσα στο νυχτικό μου. Κάποια στιγμή, μάλιστα, φαινόταν μόνο το νυχτικό. Είναι ανατριχιαστικό, αλλά είναι η αλήθεια. Μου είπαν αργότερα πως επικράτησε ο απόλυτος πανικός. Οι νοσοκόμες άρχισαν να μου κάνουν ενέσεις, να βάζουν ορούς και ο σύντροφός μου, Δημήτρης Κρητικός, έκλαιγε επειδή έβλεπε πως έφευγα».

Τι θυμάστε από εκείνη την εμπειρία;
-->
«Ήταν πολύ όμορφα. Αισθάνθηκα σαν ένας γλάρος με φτερά. Είδα αυτό που περιγράφουν όλοι, το τούνελ, και είχα την αίσθηση ότι στην άκρη του με περιμένει το χέρι του Φρέντυ».
πηγή
Από το hellas-now

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου