Αν διαβάσουμε το επίμαχο σημείο της Γενέσεως (4,10- 4,25) με έκπληξη θα διαπιστώσουμε ότι μετά την αδελφοκτονία, που έκανε ο Κάϊν στον Άβελ, διεξάγεται ένας διάλογος μεταξύ Κυρίου και Κάϊν όπου, ενώ εκείνη τη στιγμή υπάρχουν εκτός Παραδείσου μόνον τρεις άνθρωποι (Αδάμ, Εϋα και Κάϊν), πληροφορούμαστε ότι εκτός Εδέμ υπάρχουν και άλλοι άνθρωποι, και μάλιστα ο Θεός θα τιμωρήσει αυτούς που θα πειράξουν τον Κάϊν στον οποίο μάλιστα έβαλε και ειδικό σημάδι για να μην
τον πειράξει κανείς (!!) Κι όχι μόνο. Ο Κάϊν όταν έφυγε από την περιοχή της Εδέμ βρήκε ανθρώπους και μάλιστα όχι μόνον νυμφεύτηκε, αλλά έκτισε και ολόκληρη πόλη (!!).
τον πειράξει κανείς (!!) Κι όχι μόνο. Ο Κάϊν όταν έφυγε από την περιοχή της Εδέμ βρήκε ανθρώπους και μάλιστα όχι μόνον νυμφεύτηκε, αλλά έκτισε και ολόκληρη πόλη (!!).
ΕΙΝΑΙ αλήθεια ότι κάθε φορά που ασχολούμαστε με την Αγία Γραφή δεκάδες φίλοι και φίλες ενδιαφέρονται να διαβάσουν το άρθρο μας και στη συνέχεια να υποβάλλουν τις σχετικές ερωτήσεις τους είτε ανοιχτά είτε κρυφά (prive).
Ένας εξ αυτών, ο καλός και σεμνός φίλος κ. Γεώργιος Γιανταμίδης, με αφορμή το άρθρο μας: «Η Αγία Γραφή δικαιώνει τους μεγάλους ανθρωπολόγους;», όπου αποδεικνύουμε με β΄ση τα λεγόμενα της Γενέσεως ότι υπήρχαν και άλλοι άνθρωποι εκτός Παραδείσου της Εδέμ, έθεσε το εξής εύλογο ερώτημα:
Ένας εξ αυτών, ο καλός και σεμνός φίλος κ. Γεώργιος Γιανταμίδης, με αφορμή το άρθρο μας: «Η Αγία Γραφή δικαιώνει τους μεγάλους ανθρωπολόγους;», όπου αποδεικνύουμε με β΄ση τα λεγόμενα της Γενέσεως ότι υπήρχαν και άλλοι άνθρωποι εκτός Παραδείσου της Εδέμ, έθεσε το εξής εύλογο ερώτημα:
«Γνωρίζουμε τούς λόγους γιατί ό Θεός ενώ υπήρχαν άνθρωποι, έπλασε τόν Αδάμ καί την Εύα καί τούς έβαλε στόν παράδεισο? Εάν τούς έπλασε γιά καλύτερη φυλή πέτυχε ό σκοπός? Εάν δεν πέτυχε ό σκοπός είναι δυνατόν ό παντοδύναμος καί παντογνώστης Θεός μας να έκανε λάθος.»
Η απάντησή μας, ολιγόλογη είναι αλήθεια, ήταν η εξής:
«Κύριε Γιανταμίδη, όπως αντιλαμβάνεσθε, και να θέλουμε δεν μπορούμε να μπούμε στη Σκέψη του Θεού και να δίνουμε απαντήσεις για το Σχέδιο του Κυρίου απέναντι των ανθρώπων. Είμαστε πολύ μικροί. Το "να έκανε λάθος" ο Θεός δημιουργώντας τον Αδάμ και την Εύα δεν μπορεί να ισχύει, διότι τούτο θα ίσχυε για όλους τους ανθρώπους επί της γης, που είναι δημιουργήματα του Θεού. Κατά συνέπειαν, οι άνθρωποι δεν είναι λάθη του Θεού, αφού για κάθε άνθρωπο ο Θεός έχει το δικό του σχέδιο. Να είστε καλά.»
Αν διαβάσουμε το επίμαχο σημείο της Γενέσεως (4,10- 4,25) με έκπληξη θα διαπιστώσουμε ότι μετά την αδελφοκτονία, που έκανε ο Κάϊν στον Άβελ, διεξάγεται ένας διάλογος μεταξύ Κυρίου και Κάϊν όπου, ενώ εκείνη τη στιγμή υπάρχουν εκτός Παραδείσου μόνον τρεις άνθρωποι (Αδάμ, Εϋα και Κάϊν), πληροφορούμαστε ότι εκτός Εδέμ υπάρχουν και άλλοι άνθρωποι, και μάλιστα ο Θεός θα τιμωρήσει αυτούς που θα πειράξουν τον Κάϊν στον οποίο μάλιστα έβαλε και ειδικό σημάδι για να μην τον πειράξει κανείς (!!)
Κι όχι μόνο. Ο Κάϊν όταν έφυγε από την περιοχή της Εδέμ βρήκε ανθρώπους και μάλιστα όχι μόνον νυμφεύτηκε, αλλά έκτισε και ολόκληρη πόλη (!!).
Ιδού, λοιπόν, γιατί εδώ και τόσα χρόνια, που αναδείξαμε το θέμα, υποστηρίζουμε ότι η Αγία Γραφή έχει δίκιο καιεν πολλοίς επιβεβαιώνει ή επαληθεύει τους ανθρωπολόγους.
Ας δούμε τώρα ποια είναι η κατάληξη του άρθρου μας:
Κι όχι μόνο. Ο Κάϊν όταν έφυγε από την περιοχή της Εδέμ βρήκε ανθρώπους και μάλιστα όχι μόνον νυμφεύτηκε, αλλά έκτισε και ολόκληρη πόλη (!!).
Ιδού, λοιπόν, γιατί εδώ και τόσα χρόνια, που αναδείξαμε το θέμα, υποστηρίζουμε ότι η Αγία Γραφή έχει δίκιο καιεν πολλοίς επιβεβαιώνει ή επαληθεύει τους ανθρωπολόγους.
Ας δούμε τώρα ποια είναι η κατάληξη του άρθρου μας:
« Συμπερασματικά θα μπορούσαμε να πούμε πως, όταν μιλάμε για την χρονολογία που έζησαν οι Πρωτόπλαστοι, δηλαδή 4.000 χρόνια προ Χριστού, θα πρέπει να διερωτηθούμε αν η "Γένεσις" μιλάει για τον συγκεκριμένο Αδάμ (με την Εύα), που κατοίκησε στην περιοχή εκείνη της Μεσοποταμίας, ως πρώτος κάτοικος της Εδέμ, και όχι για τον πραγματικό Aρχάνθρωπο, που πλάθει ο Θεός και ήταν κάτοικος της ευρύτερης περιοχής της Μεσοποταμίας (εντός ή πέριξ της λεκάνης της Μεσογείου) ο οποίος ενδεχομένως να λεγόταν κι αυτός Αδάμ!
Για να γίνει πιο κατανοητό αυτό, που επισημαίνουμε, θα αναφέρουμε ένα απλό παράδειγμα:
Το δικό μας το χωριό (Βεσίνι Καλαβρύτων) κατοικήθηκε για πρώτη φορά, στη θέση που βρίσκεται σήμερα, από τους πρώτους ανθρώπους περί τον 17ον αιώνα μ.Χ. Αυτό δεν σημαίνει ότι προ της κατοικήσεως του οικισμού αυτού δεν υπήρξαν και άλλοι άνθρωποι εκεί ή γύρω απ’ την περιοχή αυτή!
Η Αγία Γραφή -και μάλιστα η Παλαιά Διαθήκη- για μία ακόμη φορά, όπως δείχνουν τα γεγονότα και οι διάφορες επιστημονικές έρευνες (παλαιοντολογικές, ανθρωπολογικές κλπ), δικαιώνεται απόλυτα! Και τούτο διότι δεν αποκρύπτει την αλήθεια!
Για να γίνει πιο κατανοητό αυτό, που επισημαίνουμε, θα αναφέρουμε ένα απλό παράδειγμα:
Το δικό μας το χωριό (Βεσίνι Καλαβρύτων) κατοικήθηκε για πρώτη φορά, στη θέση που βρίσκεται σήμερα, από τους πρώτους ανθρώπους περί τον 17ον αιώνα μ.Χ. Αυτό δεν σημαίνει ότι προ της κατοικήσεως του οικισμού αυτού δεν υπήρξαν και άλλοι άνθρωποι εκεί ή γύρω απ’ την περιοχή αυτή!
Η Αγία Γραφή -και μάλιστα η Παλαιά Διαθήκη- για μία ακόμη φορά, όπως δείχνουν τα γεγονότα και οι διάφορες επιστημονικές έρευνες (παλαιοντολογικές, ανθρωπολογικές κλπ), δικαιώνεται απόλυτα! Και τούτο διότι δεν αποκρύπτει την αλήθεια!
Κοντολογίς, η «Γένεσις» επαληθεύεται και η Βίβλος δικαιώνεται!
Ο Άρης Πουλιανός και όλοι οι ανθρωπολόγοι, με τις δικές τους έρευνες, το λιγότερο που κάνουν είναι να δικαιώνουν εις το ακέραιο την Αγία Γραφή, όπως και η Αγία Γραφή δικαιώνει απόλυτα τους ανθρωπολόγους!..»
Ο Άρης Πουλιανός και όλοι οι ανθρωπολόγοι, με τις δικές τους έρευνες, το λιγότερο που κάνουν είναι να δικαιώνουν εις το ακέραιο την Αγία Γραφή, όπως και η Αγία Γραφή δικαιώνει απόλυτα τους ανθρωπολόγους!..»
Με σεβασμό και τιμή
loading...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου