Ομάδα εννέα επιστημόνων από το Εθνικό Ινστιτούτο Επιστήμης και Τεχνολογίας του Ουλσάν (UNIST)
στη Νότια Κορέα ανέπτυξε μια πρωτοποριακή μπαταρία που χρησιμοποιεί το άφθονο και άμεσα διαθέσιμο θαλασσινό νερό, ως εναλλακτική λύση των ακριβών μπαταριών λιθίου.
Η εξόρυξη των υλικών για τις μπαταρίες ιόντων λιθίου, που χρησιμοποιούνται κατά κόρον στα κινητά τηλέφωνα και άλλες συσκευές, σημειώνει συνεχόμενη
αύξηση δαπανών, ενώ συνδέεται με διάφορους περιβαλλοντικούς προβληματισμούς.
Οι ερευνητές του UNIST στράφηκαν προς το θαλασσινό νερό ως μία απλούστερη λύση.
Η νέα μπαταρία είναι πρακτικά μία μπαταρία νατρίου-οξυγόνου. Οι μπαταρίες αυτές είναι πιο αποδοτικές από τις μπαταρίες ιόντων λιθίου, αλλά δεν είναι έτοιμες για εμπορική διανομή.
Ένας στόχος των ερευνητών ήταν να ξεπεράσουν μερικές από τις προκλήσεις που εμποδίζουν την εμπορευματοποίησης, και βρήκαν μία απάντηση στο θαλασσινό νερό.
Το θαλασσινό νερό χρησιμεύει ως ένας άριστος «καθολύτης», δηλαδή ένας συνδυασμός καθόδου και ηλεκτρολύτη. Μια σταθερή ροή θαλασσινού νερού μέσα και έξω από την μπαταρία παρέχει τα ιόντα νατρίου και το νερό υπεύθυνα για την παραγωγή της φόρτισης, αναφέρουν οι ερευνητές στη σχετική τους δημοσίευση.
Η νέα μπαταρία έχει μέση τάση αποφόρτισης περίπου 2,7 βολτ, ενώ οι μπαταρίες ιόντων λιθίου έχουν τάση 3,6-4 βολτ.
-->
στη Νότια Κορέα ανέπτυξε μια πρωτοποριακή μπαταρία που χρησιμοποιεί το άφθονο και άμεσα διαθέσιμο θαλασσινό νερό, ως εναλλακτική λύση των ακριβών μπαταριών λιθίου.
Η εξόρυξη των υλικών για τις μπαταρίες ιόντων λιθίου, που χρησιμοποιούνται κατά κόρον στα κινητά τηλέφωνα και άλλες συσκευές, σημειώνει συνεχόμενη
αύξηση δαπανών, ενώ συνδέεται με διάφορους περιβαλλοντικούς προβληματισμούς.
Οι ερευνητές του UNIST στράφηκαν προς το θαλασσινό νερό ως μία απλούστερη λύση.
Η νέα μπαταρία είναι πρακτικά μία μπαταρία νατρίου-οξυγόνου. Οι μπαταρίες αυτές είναι πιο αποδοτικές από τις μπαταρίες ιόντων λιθίου, αλλά δεν είναι έτοιμες για εμπορική διανομή.
Ένας στόχος των ερευνητών ήταν να ξεπεράσουν μερικές από τις προκλήσεις που εμποδίζουν την εμπορευματοποίησης, και βρήκαν μία απάντηση στο θαλασσινό νερό.
Το θαλασσινό νερό χρησιμεύει ως ένας άριστος «καθολύτης», δηλαδή ένας συνδυασμός καθόδου και ηλεκτρολύτη. Μια σταθερή ροή θαλασσινού νερού μέσα και έξω από την μπαταρία παρέχει τα ιόντα νατρίου και το νερό υπεύθυνα για την παραγωγή της φόρτισης, αναφέρουν οι ερευνητές στη σχετική τους δημοσίευση.
Η νέα μπαταρία έχει μέση τάση αποφόρτισης περίπου 2,7 βολτ, ενώ οι μπαταρίες ιόντων λιθίου έχουν τάση 3,6-4 βολτ.
Αυτό σημαίνει ότι η επιστημονική ομάδα έχει ακόμα περιθώρια βελτίωσης για να θεωρηθεί προτιμητέα η νέα μπαταρία, αλλά το πρώτο σημαντικό βήμα για την απεξάρτηση από το λίθιο για την αποθήκευση ενέργειας έχει ήδη γίνει, αναφέρουν οι Νοτιοκορεάτες ερευνητές.
ΠΗΓΗ: naftemporiki.gr
Από το el.gr
loading...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου