Σχέδια για επιβατηγές κάψουλες που θα είναι σε θέση να ταξιδεύουν μέσα σε σήραγγες/ σωλήνες χωρίς αέρα αποκάλυψε ομάδα ερευνητών του ΜΙΤ.
Υπενθυμίζεται ότι το Hyperloop είναι ένα σύστημα μεταφοράς που βρίσκεται ακόμα σε στάδιο concept, με το οποίο επιβάτες σε ειδικές κάψουλες θα ταξιδεύουν με ταχύτητες άνω των 1.000 χλμ/ ώρα.
Όπως αναφέρεται σε δημοσίευμα του BBC, η ομάδα του MIT
ήρθε πρώτη σε διαγωνισμό της SpaceX για τον σχεδιασμό καψουλών/ pods τα οποία θα δοκιμαστούν σε πρωτότυπο σωλήνα/ σήραγγα. Η ομάδα θα έχει την ευκαιρία να υλοποιήσει και δοκιμάσει τα σχέδιά της στις ΗΠΑ.
Πίσω από το φιλόδοξο όραμα του Hyperloop βρίσκεται ο Έλον Μασκ, ο επιχειρηματίας πίσω από το Paypal, την SpaceX και την Tesla Motors, ο οποίος είχε παρουσιάσει την ιδέα του το 2013. Αν και η εταιρεία δεν αναπτύσσει η ίδια το δικό της Hyperloop, έχει εκφράσει πρόθεση να επιταχύνει την ανάπτυξη της ιδέας και κατασκευάζει εγκαταστάσεις δοκιμών στην Καλιφόρνια.
Σημειώνεται πως οι μηχανικοί του ΜΙΤ έχουν συμπεριλάβει στα σχέδιά τους φρένα εκτάκτου ανάγκης, σε περίπτωση δυσλειτουργίας των συστημάτων υπολογιστή. Ωστόσο, μέχρι τώρα δεν προβλέπεται χώρος για επιβάτες ή φορτίο.
-->
Υπενθυμίζεται ότι το Hyperloop είναι ένα σύστημα μεταφοράς που βρίσκεται ακόμα σε στάδιο concept, με το οποίο επιβάτες σε ειδικές κάψουλες θα ταξιδεύουν με ταχύτητες άνω των 1.000 χλμ/ ώρα.
Όπως αναφέρεται σε δημοσίευμα του BBC, η ομάδα του MIT
ήρθε πρώτη σε διαγωνισμό της SpaceX για τον σχεδιασμό καψουλών/ pods τα οποία θα δοκιμαστούν σε πρωτότυπο σωλήνα/ σήραγγα. Η ομάδα θα έχει την ευκαιρία να υλοποιήσει και δοκιμάσει τα σχέδιά της στις ΗΠΑ.
Πίσω από το φιλόδοξο όραμα του Hyperloop βρίσκεται ο Έλον Μασκ, ο επιχειρηματίας πίσω από το Paypal, την SpaceX και την Tesla Motors, ο οποίος είχε παρουσιάσει την ιδέα του το 2013. Αν και η εταιρεία δεν αναπτύσσει η ίδια το δικό της Hyperloop, έχει εκφράσει πρόθεση να επιταχύνει την ανάπτυξη της ιδέας και κατασκευάζει εγκαταστάσεις δοκιμών στην Καλιφόρνια.
Σημειώνεται πως οι μηχανικοί του ΜΙΤ έχουν συμπεριλάβει στα σχέδιά τους φρένα εκτάκτου ανάγκης, σε περίπτωση δυσλειτουργίας των συστημάτων υπολογιστή. Ωστόσο, μέχρι τώρα δεν προβλέπεται χώρος για επιβάτες ή φορτίο.
Πάνω από 115 εισήλθαν στον σχετικό διαγωνισμό, με τους μηχανικούς του ΜΙΤ να κερδίζουν το βραβείο Best Overall Design. 22 ομάδες θα δοκιμάσουν τα σχέδιά τους στις εγκαταστάσεις της SpaceX.
Από το stergiog
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου