Translate

Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου 2015

Κάποια αναπάντητα ερωτήματα!...

Είναι αλήθεια ότι σήμερα θα κάνουμε μερικές αποκαλύψεις με στοιχεία, που αποδεικνύει η κα Αμάντα Κουτσουπίδου – Pafford, μέσα στους τάφους της Βεργίνας, για την διαχρονική ενότητα Ελληνισμού και Χριστιανισμού, δηλαδή του Ελληνικού Χριστιανισμού ή του Χριστιανικού
Ελληνισμού. 
ΕΙΝΑΙ αλήθεια ότι σήμερα θα κάνουμε μερικές αποκαλύψεις με στοιχεία, που αποδεικνύει η καθηγήτρια Αμερικανικού Πανεπιστημίου κ. Αμάντα Κουτσουπίδου – Pafford, μέσα στους τάφους της Βεργίνας, για την διαχρονική ενότητα Ελληνισμού και Χριστιανισμού, δηλαδή του Ελληνικού Χριστιανισμού ή του Χριστιανικού Ελληνισμού.
Αυτός και ο λόγος που θα καταχωρίσουμε μία επιστολή που μάς έστειλε την 1ην Απριλίου 2003 από την Αμερική η ως άνω επιστήμων – δείγμα του υψηλού αισθήματος ευθύνης, που φέρει η γνωστή αυτή ερευνήτρια. Διαβάζουμε, λοιπόν, την επιστολή:
« Αγαπητέ κύριε Σακκέτο,
Χάρηκα πολύ που μίλησα μαζί σας έστω και από το τηλέφωνο την Παρασκευή. Μόλις γύρισα στην Ουάσιγκτων από την Ινδιάνα και σας ταχυδρομώ την έρευνα που έκανα για την Ιστορία της Τέχνης στο Πανεπιστήμιο της Ιντιάνας. Η εργασία δεν είναι η καθ’ εαυτή διατριβή, αλλά είναι έρευνα για το υποχρεωτικό μάθημα της Ιστορίας της Τέχνης. Αυτό το έκανα μετά την επίσκεψή μου στην Βεργίνα και τις εξαιρετικές εντυπώσεις μου για το θαυμάσιο επίπεδο των Μακεδόνων καλλιτεχνών της κλασσικής εποχής. Η εργασία είναι 31 σελίδες και είναι πολύ δύσκολο να την στείλω με FAX, ειδικά από κυβερνητική υπηρεσία γιατί είναι International η χρέωσις. Σας στέλνω όμως μερικές σελίδες που έχουν ιδιαίτερη σημασία και ολόκληρη την εργασία θα την παραλάβετε ταχυδρομικώς. Την τυχυδρομώ σήμερα. Αν θέλετε άλλες ειδικές πληροφορίες, μπορείτε να μου τηλεφωνήσετε (…). Εύχομαι να είστε καλά και πάντα να δημιουργήτε αυτά τα υπέροχα συγγράμματα που συνεχίζουν την αρχαία ελληνική παράδοση. Κι εγώ αυτό προσπαθώ να κάνω με την τέχνη μου.
Και πάλι ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας
Amanda Coutsoupidou Pafford ».
Η ως άνω εργασία της Ελληνίδος μας, φέρει τον τίτλον: « The Renaissance of Vergina» και στην επιστημονική βιβλιογραφία της έχει ως πρώτο βιβλίο την δική μας επιστημονική μελέτη: «Που βρίσκονται τα αρχαία ελληνικά χειρόγραφα» ( Sakketos, A., Where are the Greek manuscripts, Theognis Publishing Firm, Athens, 2001).
Ήλθε, λοιπόν, η ώρα ωρισμένων αποκαλύψεων της κας Αμάντας Κουτσουπίδου, μέσα από τους τάφους της Βεργίνας και της πέριξ περιοχής, όπου, μεταξύ άλλων, επισημαίνει ότι:
1ον. Σε μία απεικόνιση, που φέρει τον τίτλον «Η αρπαγή της Περσεφόνης», δεικνύεται ένας τροχός, όπου αποδεικνύεται το γεγονός, ότι οι αρχαίοι Έλληνες ζωγράφοι εγνώριζαν το θέμα της προοπτικής!
2ον. Στην επίχρωση της Μεγάλης Τούμπας της Βεργίνας βρέθηκε γραπτή στήλη εικόνας, που χρονολογείται στα τέλη του Δ΄ αι. π.Χ. Η απόδοση της γυναικείας μορφής είναι αριστοτεχνική και θυμίζει αναγεννησιακές μορφές, πράγμα που αποδεικνύει πώς οι καλλιτέχνες της Αναγεννήσεως εδανείζοντο στοιχεία από τους αρχαίους Έλληνες!
3ον.Βρέθηκαν διάφορα προσχέδια αρχαίων Ελλήνων ζωγράφων, που –προφανώς- υπάρχουν και σε αρχαία ελληνικά χειρόγραφα κλεμμένα στο Εξωτερικό, και εις τα οποία αποδεικνύεται ο υψηλός δείκτης γνώσεως και νοημοσύνης των αρχαίων προγόνων μας!
4ον. Στον τάφο των Λευκαδίων, στην Νάουσα, βρέθηκε κράνος, που ομοιάζει καταπληκτικά με το κράνος που φορούσε στα κατοπινά χρόνια ο Θεόδωρος Κολοκοτρώνης!
5ον. Σε μία λεπτομέρεια από το κρεβάτι του Πρίγκηπα, στην Μεγάλη Τούμπα, απεικονίζεται μία γυναικεία μορφή ομοιάζουσα εκπληκτικά με την μορφήν της Παναγίας!
6ον. Παρόμοια μορφή, ομοιάζουσα εκπληκτικά με την μορφήν της Παναγίας, βρέθηκε σε μία κεφαλή κόρης, που είναι ενδεδυμένη με πέπλον όμοιον του πέπλου της Θεομήτορος!
7ον. Στις περίφημες κεφαλές από την Βεργίνα, της Δυναστείας των Μακεδόνων Βασιλέων, το πρόσωπον της Ολυμπιάδος ομοιάζει πολύ με το πρόσωπον της Παναγίας!
8ον. Στην περίφημη «Στήλη της Βερενίκης», στην Βεργίνα, υπάρχει μία παράστασις που δείχνει άνθρωπον να κρατάη στο χέρι του ένα πτηνό με κλωστή, κάτι που αντέγραψε ο Μιχαήλ Άγγελος σε ένα γλυπτό του, όπου παρουσιάζει τον Χριστό και την Παναγία, που κρατάει στο χέρι πτηνό με κλωστή!
Εύλογα, λοιπόν, τα ερωτήματα, που γεννώνται στα χείλη όλων των αναγνωστών:
 Πού εγνώριζαν οι καλλιτέχνες της Αναγεννήσεως παραστάσεις αρχαίων Ελλήνων ζωγράφων, σε τάφους της Βεργίνας, αλλά και αλλού, πο δεν είχαν έρθει ακόμη στο φως του ηλίου;
 Πώς και γιατί οι αρχαίοι Έλληνες ζωγράφοι απεικόνιζαν μορφές, που αργότερα οι απόγονοί των «εξομοίωναν» με αυτές της Θεομήτορος ή του Χριστού; (Έχουμε διευκρινήσει πολλές φορές ότι άλλο θέμα η ομοιότης και άλλο θέμα η ταυτοσημία και η ταυτοπροσωπία μεταξύ προσώπων, πραγμάτων, συμβόλων ή θεσμών).
 Μήπως οι πρώτοι μετά Χριστόν Έλληνες Χριστιανοί υιοθέτησαν τον Χριστιανισμό και την Διδασκαλίαν του Θεανθρώπου ως κάτι, που αισθάνθηκαν πραγματικά δικά τους;
Ιδού τα ερωτήματα …
-->

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου